1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    onze taktiek loopt iest verder dan '' jullie 2 gaan links en jullie 2 gaan rechts ''
    maarja maakt niet uit ieder zijn eigen tactiek ;) :+
     
  2. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gespeeld gisteravond heb genoten. Mooi trouwens siem als je dit leest val ik nu voor altijd in voor holy goat want uhm vond ut wel gaaf
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie echt werden ge-spamkilled dan moet je dat melden want dat mag geloof ik niet... Er staat geloof ik dat je altijd de tegenstander een kans moet geven om van hun spamplaats af te gaan. :)
     
  4. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond de spawnplek zitten valt volgens mij niet onder het spawnkillen, het wordt pas echt spawnkillen als je net achter de plek gaat zitten waar ze spawnen. Zodat je ze meteen in hun rug kunt schieten.

    Dus als ze "rond de spawnplek" zaten is het denk ik geen spawnkillen O-)
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Het punt is dat we deze regel kennen, Dus gingen we niet te dichtbij en moesten we ons af en toe nog corrigeren. Maar toen we eenmaal 20 punten voor stonden, toen dachten we toch wel dat we gingen winnen en waren we wat dichterbij de spawnplek, maar geen spawn killerij. Het gebeurde wel dat juist de tegenstander in onze spawn ging hannesen, maar dat was denk uit wanhopigheid
     
  6. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gingen ook steeds weer terug. Heb zelfs onze drone terug gestuurd naar onze eigen basis. Mjah.. dan moeten jullie wel gaan aanvallen.. en niet stil blijven zitten :9 maar ja we zullen er voortaan nog meer op letten, we willen wel sportief zijn. Maar het was zeker geen spawnkillen...
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Het woord spawnkillen komt niet voor in mijn post. Dus weest gerust, kinders, all is well. ;)
     
  8. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rox

    Over de wedstrijden van deze week, ik heb je een datum+tijd gemailt maar nog niets terug ontvangen.

    De week is bijna voorbij dus ik zou wel graag willen weten wanneer we nou moeten spelen...

    Ik heb nog geen friend request naar de leider van de tegenstander gestuurd, dit omdat ik op dit moment bezig ben met nieuw spel. Anderzijds heeft de leider van het andere team ook nog geen intresse getoond.

    Dus gewoon even vraagje hoe het ervoor staat...
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is deze week idd minder gelopen. Dit omdat ik veel drukker was dan ik verwacht had en eigenlijk nog steeds van hot naar her aan het rennen ben....

    Volgens mij moet ik ook nog steeds mailtjes ontvangen van een aantal captains, maar omdat ik nauwelijks tijd gehad heb, weet ik niet van wie precies. Het is deze week, mede van mijn kant, een beetje ontspoord, maar ik zal het zondagavond/maandag weer helemaal op de rails zetten ;).

    Heb al een oplossing namelijk, maar daar moet ik even de tijd voor nemen en die heb ik nu niet ;)
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik had gezegd dat we zondag normaal ook kunnen maar dan is het Pasen (familie) dus voor D06A gaat zaterdag of mss ook op paasmaandag :)
     
  11. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rox

    Samengevat: Dit weekend geen matches, toch?
     
  12. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm... ik heb geen idee maar als rox nix heeft gezegd ofzo voor dit weekend dan zijn er geen matches.. rox is namelijk zondag weer online dus..
     
  13. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het zo doorgaat hoeft het voor mij niet meer, sinds het begin van het tournooi, hebben we nog geen 1 wedstrijd gespeeld, en aangezien in dinsdag ook nog 2 weken weg ga, kunnen we dan weer niet.........
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Het goede nieuws is, dat je niet meer in het toernooi zit, check de beginpost maar (tenzij je op live een ander account heb)
     
  15. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    X3G moet zaterdag wel spelen als het goed is. Een paar pagina's geleden heeft Rox laten weten dat de wedstrijd tussen X3G en DBG op zaterdag zal plaats vinden om 20.00 uur.
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Juist, en bij deze wil ik vermelde dat Goatslayer NL wordt vervangen door Bear C :)
     
  17. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hier moeilijk Rox de schuld van geven, als iedereen in de eerste week zich gewoon aan de regels had gehouden en de wedstrijden had gehouden.. was Rox niet eens nodig geweest om de wedstrijden te plannen, hij heeft ook nog een leven en kan dus niet voor iedereen elke week, op tijd, alles regelen...
    Ik vindt dat hij het, ondanks dat hij vrijwel alles moet regelen, erg goed doet :)
     
  18. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.. en aangezien Marcelano al weken niet online is gweest moeten we hem vervangen door Rokkendoom. Jammer dat somigge mensen niets meer van zich laten horen in onze clan, maar goed. Voordeel is dat we nu mensen hebben die elke dag kunnen.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Maar is het wel de bedoeling dat er dit weekend gespeeld wordt?!
    Neej toch?

    Wij DO6B zou namelijk tegen de Dutch Navy Seals (DNS) spelen. Maar ik heb ook nog geen contact gehad met die Captain.
    En hij ook nog niet met mij.
    Aangezien we beide (althans ik) dacht dat er idd dit weekend geen wedstijden zouden worden gespeeld.

    Dus was het nu wel de bedoeling dat er dit weekend werd gespeeld?
    ZOjah, dan zal ik toch gauw even contact moeten opnemen met Superstar NL :p.
     
  20. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe of wat, maar Rox had de wedstrijden van X3G vandaag om 20.00 geplant. Dus ga ik er van uit dat het door gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina