1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    @Dutch Force: Vanavond dus geen Match tegen TSS?
     
  2. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoor, maar ons team staat er gewoon nog bij??? effe beter lezen DNS, wij kunnen vanavond myster x of morgenavond
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Euhm, vanaaf wordt lastig.
    Aangezien mijn zussie jarig is, en ik hier dus niet op heb gerekend.
    Wat het morgen aaf wordt, kan ik nu nog niet zeggen, aangezien ik niet weet wat de plannen van iedereen zijn.

    De kans is er, dat een van ons op vakantie is...
     
  4. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    DBG vs X3G

    map 1: desert gulch ::: DBG 50 -27 X3G

    map 2: Fushing village ::: DBG 50 - 31 X3G

    totaal ::: DBG 100 - 58 X3G

    Ik heb een Video gemaakt ik zal hem nog niet uploaden eerst heb ik toestemming van X3G nodig angezien andere teams meschien zo tactieken gaan plannen.

    DBG maakt het nisk uit het is maar een spel voor de lol.

    geen gezeur gehad.

    was 1 puntje dat wij spwn campte op eerste map maar wij blijven buiten hun spawn point en zaten in de bergen op de line. we hebben niet eens de drone gebruikt op desert gulch en zelfs heb ik onze drone terug gestuurd op fishing village en onze drone beshoten :)

    good gepseelt X3G was een lekker potje.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  5. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja goed spespeeld. Eerste map had ik niet het gevoel dat we veel ruimte kregen. Echt spawn killen was het niet nee. Nou gefeliciteerd dan maar...
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  6. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Verliezen is altijd zuur :mad:, Vooral als je de vorige match gewonnen hebt. Maarre, Ons clannetje speelt niet echt GRAW, komt alleen op die bepaalde tijden, dus wat wil je. En toch willen we wel 1e,2e of 3e worden
     
  7. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohg erg jammer jongens trouwnes siem ik heb ff geen live iemand heeft router verkeerd ingesteld

    Ps: wie has van jullie nog de meeste killzz
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm, we waren een beetje te veel aan het rond rennen, Kitsune had toch steeds de meeste minkills 5kills - 16 deaths bij een ronde, maar daar kan ik niet over oordelen want ik had zelf ook 4 minkills. We moeten toch eens flink aan de bak gaan met GRAW beartje C
     
  9. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    kitsune laat me maar weten wanneer ik de video kan uploaden en posten.
     
  10. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever de video niet uploaden. Is toch goed zo? Straks ziet iedereen nog hoe slecht ik speelde ;)

    @ Serious Siem

    Ik speelde inderdaad slecht, laatste tijd nogal weinig tijd gehad GRAW te spelen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  11. DaAn360

    DaAn360 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben G G Daan... Wij respawnkillen normaal nooit.
    En in eht toernooi hebben we ook zeker niet gerespawnkilled ( wel gewonnen trouwens van rox en zn clan ( dpsa ). We hebben met 50-36 en 50-41 gewonnen, dus met die skills valt het nog wel mee. Reactievermogen ook we zaten afentoe gwn niet op te letten. En DBG gaat zeker niet van ons winnen.
    En als DPSB met meneertje stefan en JPRaceGamer ons zo slecht vinden, willen wij binnekort wel ff een clanmatch tegen hun zonder te respawnkillen of iets wat er maar ook op lijkt... Zullen we is kijken wie hier de betere skills hebben
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  12. JeePee

    JeePee Guest

    DBG heeft al van jullie gewonnen, omdat jullie niet op kwamen dagen _0/
     
  13. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind als je tijdens het toernooi gaat spawnkillen al zijn het maar 5 kills ben je gewoo nzielig bezig ... en je bent inderdaad wat'' jpr racegamer zegt ''
    zo sloom als een koe als je op de spawn zit en nog vermoord word..
    als er door welk team dan ook gespawnkilled wordt moeten ze meteen uit het toernooi Vind ik dan he ( ik weet niet hoe de rest erover denkt )

    de meeste teams zijn allemaal met tactieken bezig en dan komt zo'n klote team ,dat op je spawn gaat zitten ..( boem!! weg tactiek)

    P.S. ik vertel dit omdat ik zelf ook boos zou worden als het in onze game zou gebueren ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    jullie winnen echt niet van DBG _0/
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is toch verboden om in dit toernooi te spawnkillen? Een nadeel, bij kleine levels wordt er al best snel gespawnkilled(dat lijkt het). Maar dat komt gewoon omdat je bij het volgende hoekje al bij de vijand zit(zie desert gulch)
     
  16. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    g g daan jullie waren niet online. leider wa som 8 uur 3 uur geleden online op oblivion.

    heb rox bewijs gegeven ivm een videootje van 30 sec van 2 verschillende tijdstippen.

    en als we peelde weet ik niet of jullie winnne nog nooit van jullie gehoort op een gamesite zoals tc of gb dus ik kan niks zeggen. weet niet waar jij je conclusies vandaan haalt dat je het van ons gaat winnen?
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, maar weer eens een update.
    Omdat ik zelf een drukkere tijd te moet ga, wordt het matchplannen weer iets veranderd. Daarnaast heb ik geen zin om overal als een peuterleidster achteraan te gaan.

    VOOR 7 mei moeten alle groepswedstrijden gespeeld zijn. Welke wedstrijden nog openstaan kun je in het info topic zien. Wanneer je niet speelt krijg je de punten ook niet, simple as that. Alleen bij overtuigende bewijzen van jouw kant waarmee je aantoont dat je je uiterste best gedaan hebt om te plannen, krijg je de overwinningspunten. Deze krijg je sowieso als de tegenstander bij een gemaakte afspraak niet op komt dagen. Daarom is het belangrijk dat je bij een gemaakte afspraak mij op de hoogte brengt, dan heb ik een beetje in de gaten hoe het verder gaat ;).

    Ik vind het jammer dat het allemaal zo moet lopen, maar blijkbaar is het merendeel van de mensen nog niet klaar voor een toernooi als dit....
    Ook vind ik het jammer dat ik het vorige week een beetje heb laten liggen, maar het enthousiasme van de meeste teams is op mij overgeslagen.....

    Alle captains krijgen een mailtje van mij met daarin de gegevens van de teamcaptains waar ze nog tegen moeten spelen. Hierbij krijg je de gamertags en emailadressen van de captains. Ik verwacht wel dat je ze niet dood spamt, want dat wil je zelf denk ik ook niet.......
     
  18. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    mail ontvangen.

    DBG zal zijn best doen om gewoon tegen iedreen te spelen want wat is nou 30 min?? ( de 2 maps) bijna niks ik kan bijna nite geloven dat teams geen 30 min in een week vrij hebben.

    ik hoop dat dit gewoon lekker door kan gaan.

    rox ik stuur je nu een mailtje met klein vraagje/verandering.
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is heb ik het nu veranderd ;).
    Ik hoop ook dat het door kan gaan. Dit is toch een veel gavere ervaring dan een 'gewone' ranked match. Maar goed, van alle fouten die gemaakt zijn/worden leer je en de volgende keer doe je het anders ;)
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar dit vind ik een slecht systeem.
    wat als wij wel willen spelen en de andere komen niet opdagen pfff.
    eigenlijk nog iets wij staan al 1of2 matchen achter hoe is het dan mogelijk om nog te kunnen winenne pfff.

    sorry maar tis hier gene vette
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina