1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Jullie volgende partij is tegen ons en als we eenmaal een afspraak hebben, dan komen wij echt wel opdagen. Dus niet piepen en je captain aan het werk zetten.
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jij kunt aantonen dat de ander niet wil spelen, dan krijg je de punten voor de overwinning. Dat staat er volgens mij redelijk duidelijk.

    Je kunt gewoon winnen als je voor 7 mei alle wedstrijden speelt, dat lijkt me niet te veel gevraagd, maar jij brengt het alsof je dan elke dag zo druk bent dat je niet 3-5x in 3 weken (waaronder een vakantie!) kunt spelen.

    En ik wou dat ik je laatste zin begreep.
     
  3. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    rox doet geowon zijn best jongens de teams laten het van zich afweten om niet op afgesproken tijd op te komen dagen

    wat rox nu heeft gedaan is goed je maakt dus 3 duidelijke afspareken over datum en tijd die je ook kan aantonen en als een team niet kotm opdagen maak foto van captain zijn status op de tijd dat hij er niet is.

    er kan nog gewoon gezellig gespeelt worden.
     
  4. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wij hebben er nu al 2 gespeeld bij ons loopt het tot nu tog nog gewoon goed..
    het ligt voor 99% aan je zelf als je geen wedstrijden kunt spelen( want als je de wedstrijd afspreekt met rox ,en je tegenstander is niet opkomen dagen krijg je de punten )..

    ZO SIMPEL IS HET ALLEMAAL;)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoor net dat DPSB vanavond tegen ON3 moet? :)
    Ik ben er klaar voor :cool:
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kerel,
    Ik heb je al een PM gestuurd.
    Heb wel graag dat je er langzamerhand op gaat reageren :)!

    PM me even terug.
     
  7. G G Gl3nn

    G G Gl3nn Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    JPRaceGamer wat zit je allemaal te praten dat we veel spawn killen in het XBW toernooi hebben we het nog GEEN een keer gedaan omdat we in een potje buiten het toernooi om un keer gespawn killd hebben wilt niet zeggen dat we het altijd doen!!!!
     
  8. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    WATT!?!

    Niet spawnkille wat Lul juh
    Man waren jullie net een beetje aant winne gistere ut eerste potje liggen jullie daar om het hoekje bij onze spawn te camperen ik loop daar, meteen dood en kon daardoor mijn vriend niet inlichten dat daar een pussy om de hoek lag. Hierdoor stierf ook rokkendoom en was het pottje door de laffigheid van de G G clan gewonne. Hoe fokken triest (sorry van taal gebruik) kun je zijn sjonge jonge mja. In hoop van zege dat hier iets aangedaan wordt
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Spawnkillen is verboden. Je moet mensen de mogelijkheid geven om te bewegen nadat ze gespawned zijn ;). Iemand opsluiten zodat ie weinig kan is, in mijn ogen, weinig mis mee. Dat geeft aan dat je duidelijk beter bent dan de rest. Ik moet wel zeggen dat ik tegen het potje dat wij tegen G&G speelden hetzelfde meegemaakt heb, maar het is net zo goed een fout van je eigen team dat ze sowieso al zo ver komen ;).

    Nog even het belangrijkste: Het is (in dit toernooi) geen spawnkillen als de ander de mogelijkheid om te bewegen (hij moet dus bijvoorbeeld eerst een hoekje om voordat hij gehoekt kan/mag worden) heeft.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Euhm, ROX, wil je even contact opnemen met Forza Katwijk?
    Ik heb hem al verschillende keren iets laten weten via de PM en de Email. Maar hij laat maar niets horen. En begin het een beetje vervelend te vinden.

    Dank U :)
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je het ook al via Xbox Live geprobeerd?
    Ik geloof namelijk dat ie problemen had met zijn pc (alhoewel hij hier laatst wel zat te posten :confused:).
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, daar had ik nog niet aan gedacht :+ .
    Toevoegen op Xbox live is wel een goed idee.

    Toch vreemd dat hij dan niet ergens zijn Mail checkt. Althans, dat zou ik dan wel doen.
    Mjah, ik ga hem nogmaals proberen te bereiken...
     
  13. G G Gl3nn

    G G Gl3nn Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Gisteren had ik als je spawnde 5 seconden niet geraakt en niet kan schieten aan gezet zo we konde zowiezo niet spawkillen en als je elke keer om het hoekje doodgeknald werd waarom spawnde je niet ergens anders dan?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  14. DaAn360

    DaAn360 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF !!

    WTF lult iedereen dat G&G spawkilled... die gast van X3G moet niet zeiken..
    Je kon als je respawnde 5sec niet geraakt worden... en het is je eigen domme schuld toch dat je heletijd dezelfde kant op loopt?? ( k lag bij fishing village aan de linkerkant vlak bij hun spawn bij 1 van die 2 poortjes aan de zeikant.. )
    Je kon nog het andere poortje nemen... of helemaal de andere kant op want we zaten toen allemaal een beetje links.....
    En je zegt zellf het 1ste potje... die viel toen uit en toen begonnen we overnieuw en omdat jullie al liepen te zeiken over het campen wat ik deed... ben ik daar niet weer gaan liggen... alleen toen stonden we 2 kils achter.. en campen mag gwn.. dusz ging iker weer liggen. heb er trouwens maar 20sec gelegenen 2 killz gemaakt en toen schoot iemand mij dood.. ( bewijs dat ze makkelijk de kans hadden om weg te komen ) ze liepen gwn achter elkaar zonder opzij te kijken waar ik lach eruit.. dan is het je eigen schuld.. je kon me makkelijk neerschieten maar als jij dat niet doet doe ik het wel...


    Mensen we zullen er voortaan nog meer op letten...
    Maar respawnkillen doen we echt niet.

    Laterz G G DaAn.....
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een quote van mezelf:

    Zorg dus dat je eigen server ook zo staat....
    Dan kan daar iig niet over gezeken worden.

    klikje naar hele post
     
  16. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelf gelukkig niet vaak meegemaakt.. maar dan nog

    ik vind het wel zo sielig als je tegen een grenadier wapen gewoon richting onze spawn schiet..
    ik ben daar tog een paar x door dood gegaan;( ( en ik niet de enigste )
     
  17. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Kill camera: Yes

    Kan dat niet uit.. Anders is het echt stom, moet je na elke kill blijven bewegen en kun je nooit echt tactisch spelen ofzo

    Het is maar een suggestie maarja, voor deze hele zooi hebbe we zonder gespeeld en dat ging wel goed, de andere teams waren het daar ook wel mee eens. Ik vond het in ieder geval wel spannender ipv dat je na 1 kill weet waar iemand zit...
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Euhm...

    @ ROX

    Ook via Xbox Live kom ik niet in contact met Forza Katwijk! (SUPERSTAR NL)
    Oftewel, dit is gewoon k*t aangezien ik gewoon een afspraak wil maken. Anders ga ik straks nog de punten opeisen als het zo nog even doorgaat.

    Dus mensen van Dutch Navy Seals (DNS) neem contact met mij op, anders ga ik langzaamaan de punten opeisen.
     
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd, ik wil dat dit ook snel gaat gebeuren aangezien ik binnenkort ook op vakantie ga... en dan zal het ( door mij ) nog langer gaan duren...
    Ik houd het hier wel in de gaten, als die wedstrijd uiteindelijk komt ben ik van de partij..( tenzij ik dus op vakantie ben)
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Die server settings waren er al voordat er ook maar een wedstrijd gespeeld was. De kill-cam is er juist voor dat er een beetje snelheid in het spel bijft zitten. Anders kun je met het hele team rustige campplekjes opzoeken en maar verder afwachten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina