1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Dt jij nou om kwart voor 10 even wat moet gaan drinken 8)
    Ik heb er geen problemen mee om op 22.00 te beginnen. We zullen dan ongeveer om 22.40 klaar zijn. In het weekend heb ik helemaal geen bezwaar... Ik denk dat Stoeptegel en Traxx daar ook geen moeite mee hebben, dus Stefan... het is aan jou O-)
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ná 22.00 gamen in mijn huis lúkt gewoon niet 8)
    Doordeweeks zal het dus wat vroeger moeten.

    - Mark kon Vrijdag en zondagavond
    - Ik kan altijd
    - JP kan altijd
    - Traxx weet ik nog niet
    - Rox kon invallen op Dinsdag, woensdag en zondagavond
    - Wanneer SVS eventueel kan invallen weet ik niet

    Moet lukken. :+
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen zolaat ga ik ook niet gamen, heb hier ook nog ouders zitten die om 10 uur liever geen geknal meer hebben dat ze beneden in de woonkamer kunnen horen.

    8) _O_
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Oh oh, stelletje broekies...;)
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouderen horen juist te zeggen dat broekies van hun jeugd moeten genieten. :cool:
    Maar ik ga MIKA een berichtje sturen of hij woensdagavond kan, hopelijk lukt het. :)
     
  6. DaAn360

    DaAn360 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    2 matches gehad, nog 1 te gaan tegen D06A.
    Als er nx verranderd om woensdag 9uur..
    D06A laat ff op tijd wetuh als jullie niet meer kunnen op die dag of die tijd...
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb geen Xbox 360 meer!!!
    Oftewel, er zal iemand van onze clan in de plaats van mij komen :). Is dit oké?!

    IK ga er zelf wel achteraan...

    *heel spijtig aangezien we de goede kant op gingen. Maar mijn leven heeft een ander pad gekozen.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom Mystery??? :eek:
     
  9. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    hij wil DJ worden ( en dat spul kopen kost nogal duur ) ,dus heeft hij zijn xbox360 verkocht .... ( ik vind het ook een beetje jammer ;) )..

    maarja ik moet nu een vervanger hebben voor damstraight B want we staan er nog steeeds goed voor...
     
  10. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    @ taab en rox. al enig idee welke dagen jullie kunne tegen DBG??? deadline is al aardig dichtbij.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    DPS Team Bravo moet nog tegen ON3, DNS en DF. Ik heb nu alle 3 captains in m'n Friendslist dus ik ga proberen alle 3 de matches te kunnen afspreken deze week. Heel onze squad heeft tóch vakantie dus dat moet kunnen. :)

    Dus als één van de Captains dit leest, ga ff met je squad na wanneer iedereen kan! :)
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga idd muziek draaien...
    Ben er al 3 kwart jaar actief mee bezig met een maat van me, en heb nu besloten mijn eigen DJ Gear aan te schaffen.

    Dus mocht jullie clan 1e worden van dit toernooi, moet je gewoon een feestje geven, en dan kom ik gratis draaien ;) .

    Maar Titan Leader neemt mijn Plaats in!
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Kunnen jullie komende dinsdag? Uur of half tien?
     
  14. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het voor je navragen moet geen probleem zijn denk ik.

    ik laat het ej zo snel mogelijk via PM of hier of via message op xbl weten
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Is goed, ik hoor het wel.
     
  16. closecombat

    closecombat Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    nog iemand nodig ?
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Killer of killers

    Juist 2 clanmatches gespeeld(4 wedstrijden dus)_O_ . Eerst beginnen we tegen G&G. Dat begint al goed. Zij zijn de hoost. Het staat op hun map. Desert gulg. Ik zet me op de class waar ik me goed bij voel voor desert gulg. Op het laatste veranderen ze de map in nowhere(wat ik niet gezien had, niemand van onze team), wij staan aan de verkeerde kant, en dat is zogezegd onze match dan. Ik opgefokt, omdat ik daar marksman ben, en nu niet. Dus ik pak een sniper, maar mijn accurraty is slecht. Echt pissed was ik,maar maakt niet uit, waren dik gewonnen. Daarna op hun desert gulg was ik zo pissed dat ik gewoon de hele nest uitmoorde(of een eerlijke manier he:cool: ). Hell yeah ook gewonnen.
    Toen daarna tegen oldskool nl 1. Zij begonnen heel goed ,wij verbeterden heel snel en wonnen met 50/20 als ik me niet vergis.
    Toen daarna op hun map, was ik zo goed bezig man, niet normaal:D , uiteindelijk wonnen we op hun map met 50/14 als ik me niet vergis:D . Ik had 1 death en 17 kills!!!!}:] :cool: . Oooh, niet normaal:). Dit was niet om te stoefen ofzo he:+ . Onze leider zal de punten wel doorsturen naar Rox.
    ps: Dat vind ik het fijnste, als je op korte tijd een paar wedstrijden kunt spelen. Dan komt de fun naar boven in een clan tournament, maakt niet uit of je wint of verliest, is echt fun!_O_ .

    Greetz
     
  18. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de eindstanden waren ...


    D06A - G&G 50 - 33 (Nowhere)
    G&G - D06A 45 - 50 (Desert Gulch)

    D06A - ON1 50 - 20 (Nowhere)
    ON1 - D06A 15 - 50 (Rocky Cove)


    Ik heb juist een mail gelezen dat de geplande match D06A - X3G niet doorgaat en X3G forfait geeft voor de tournament.

    En aan DBG ...
    Ik heb DSF Darkraver maandag een PM gestuurd maar nog altijd geen antwoord gekregenen vandaag weer want wij willen liefst deze match ook nog uitspelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik wil alle wedstrijden deze week gespeeld hebben! Volgende week heb ik een stuk minder tijd. En met X3G, die wedstrijd hebben wij dan al gewonnen, niet? Maarja, we zien wel hoe het verloopt, hopelijk kunnen we nog wat wedstrijden spelen! Want het is best fun!*)
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was zkr vet gisteren!!! Heerlijk lopen spelen!

    Ik wil het liefst ook deze week nog wat matches spelen

    want volgende week heb ik maandag geen tijd om te spelen en donderdag en zondag!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina