Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    uh ik meld hierbij dat DBG rond de klok van 8 wel kan spelen op zaterdag.

kan DO6A dan?

@ Rox al een map gekozen?

2. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    @ rox

ik heb gezien dat DO6A wel door IS ( dat is wel vet ):thumbs: ..
    en wij niet terwijl wij alles gewonnen hebben en 2 partijen dus dat zijn dan ( ON3 die hadden zich afgemeld en dat heeft TSS ook gedaan )

dus moesten we nog maar 1 partij tegen DNS..
    ik heb alles geprobeert heb de message gestuurt (2 weken geleden)
    en ik heb vorige week aangegeven dat ik op vakantie ben ( ik ben vandaag terug gekomen )

Nu is de vraag liggen wij eruit terwijl ik telkens aktief overal ben ook op deze site ( ik snap er niks van eerlijk gezegd )

maarja zal wel GR robin ( marine nl:thumbs: )

3. JeePee

JeePee Guest

Jullie hebben één partij van ons verloren ;)

Maar ik baal er ook wel van dat wij eruit liggen. Stefan heeft genoeg zijn best gedaan om de andere leaders te bereiken... maar die gaven gewoon weg geen kick :{

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    klikje

Het houdt voor mij ook een keer op met uitzonderingen maken en overal achteraan gaan.

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  5. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    het si zo goed nog 4 teams nog 2 wedstijden. rox heeft goed geprobeert en het beste er van gemaakt.

6. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Voor ons is zaterdag 8uur goed ?
    Nu Rox nog :)

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Och stom, die map ben ik helemaal vergeten, sorry.
    Omdat jullie allebei relatief kleine maps gekozen hebben, leek het mij leuk om voor de finale een wat grotere te doen :). En wat is er dan mooier dan Rocky Cove?
    Als jullie toch liever wat anders hebben, laat het maar weten.

En zaterdag is voor mij een no-go. Dan ben ik altijd bij mijn vader en daar is breedband internet en geen 360. Anders testen jullie of er lag is als 1 van jullie host (bijvoorbeeld vandaag of morgen). Mocht dat niet het geval zijn kunnen jullie zaterdag spelen, anders moeten we een andere dag prikken.
    Als jullie zonder mij spelen is het belangrijk dat jullie wel even de juiste settings pakken (anders krijgen we daar weer gedonder over....)

8. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    uhmm rox..
    ik heb gezegd dat ik vakantie was ( kijk maar een paar posts terug )
    en ik lees dat ik je een bericht moet sturen voor 9 uur s'avonds terwijl ik op vakantie ben ??

MAAR DAN NOG IEST ( dit zeg ik omdat ttr racegamer er ook al last van heeft )

we hebben alle wedstrijden pespeeld TEGEN ( DPSB en tegen DF ) die andere 2 teams hebben geen wedstrijd meer gespeeld en ook niet tegen DPSB >>DUS WAT KUNNEN DE 3 TEAMS DIE WEL CONTINUE AKTIEF ZIJN OP DEZE SITE en DIE JE GEWOON KUNt bereiken ( DO6B,DF,DPSB )

HELEMAAL NIKS!!! DUS WAT JE nU hebt gedaan vind ik wel wat minder eerlijk moet ik zeggen .
    DUS WE HEBBEN AL DIE TIJD VOOR JAN LUL GESPEELD

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niets tegen rocky cove maar kun je geen andere map kiezen die nog niet in dit toernooi genomen is zoals bv old town ik geef maar een vb he of dat level in de jungle

10. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    mm rocky cove is nie egt mijn favoriet :confused:

uhm fishing village?

en 8 uur zal wel goed zijn ik heb mijn team gevragt en ze zeiden dat ze konden nu nog zien of ze op tijd komen :p

vorige keer was het ook niet zoveel lag behalve eerste map beetje.

ik host ook altijd 12 man lms voor engelse en mijn eigen team (engels)

dus lag zal geen probleem zijn.

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @marine robin, als je op vakantie was (wat me wel bijstaat), dan vraag je toch iemand anders om even te kijken? Of is dat een hele kromme redenatie?

En jij bent van mening dat ik alles en iedereen maar dag in dag uit moet mailen om toch alsjeblieft netjes mee te doen? Misschien als ik werkloos was en niets te doen had, heel misschien deed ik het dan. Maar mag ik bij mensen niet een beetje eigen initiatief verwachten? Ik vraag helemaal niet veel van je, alleen dat je geregeld het topic checkt (1x per dag of 1x per 2 dagen moet voldoende zijn, mits je het topic ook echt leest). Ik ben niet je docent/moeder/vader/etc. die alles maar komt aandragen...
    Ik vind het dan ook op zijn zachtst gezegd verwonderlijk dat je mij de schuld in de schoenen probeert te schrijven?
    Juist als je elke dag actief bent (wat de teams volgens jou zijn), moet het toch geen probleem zijn om even een teken van leven te geven?

Tuurlijk baal ik er ook van dat het toernooi niet zo gelopen is als ik het gepland had, maar zoals boss geloof ik al ook al aangaf, we zijn al geruime tijd bezig en er mag wel eens een eind aan komen.

Meedoen om de hoofdprijs kunnen jullie in ieder geval schudden (de finale staat al gepland), maar ik zal je dan nog 1x matsen (en nu geen kutsmoesjes ofzo meer!!!). Voor zaterdagavond 9 uur moeten de teams uit bravo mij mailen (dus niet pm'en!). Dan zal ik jullie wel indelen bij de troostprijzen. Als je dit niet voldoende vindt, jammer, maar ik ben niet sinterklaas ofzo...

@ de finalisten, ok, hebben jullie een punt, maar ik vond het een moeilijke afweging. Temple is wel erg groot, net als Old Town, zeker omdat jullie zelf kleine maps hadden zou het een hele andere match worden. Jullie eigen maps lijken me ook niet helemaal eerlijk ;). Dus dan hebben we nog over: Fishing Village, Boneyard (dat lijkt me ook niet veel soeps ;)) en Rocky Cove. En dan nog een aantal kleine maps, of ik moet er 1 vergeten zijn. Als jullie samen overeenkomen om een andere te spelen vind ik het best, maar Rocky Cove leek mij (relatief gezien) het meest interessante potje opleveren.

12. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    als DO6A geen fishing village wil dan blijft rocky cove nog over.

Rox 1 van mijn members heeft een voetbal tournooi verteld hij me net zou ik voor deze ene x een andere speler die niet ingedeelt stata bij een nader team mogen gebruiken.

het teamwork is meschien iets minder dan bij osn maar 4 man is altijd beter als 3.

ik zal morgen lezen of dit kan en ook welke van de 2 mappen DO6A wil hebben.

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \ o / boos?8)

14. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Rocky Cove en Fishing Village lijken mij goed.
    Boneyard vind ik een map waarop iets te hectische situatie's plaats vinden maarja daarop vind is het imo wel de meest 'neutrale' map.
    Maar mijn voorkeur gaat toch naar Rocky Cove en Fishing Village

15. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    jah word maar 1 map dus aan jouw de keus tussen cove of village.

mij maakt nie uit maar voorkeur aan village.

16. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal nog even voor de duidelijk heid zeggen dat ik JOU NIET DE SCHULD GEEF HIERVAN !!

en ten 2e ik zeg dat er maar 3 teams aktief zijn op dit forum .( DO6B,DF,DPSB.)

en ik zelf ( marine robin ) ik werk elke dag van kwart over 6 s'morgens tot kwart over 4 s'middags..( dat was even om aan te duiden dat je toch aktief kan zijn op dit forum )

ik wil alleen maar zeggen dat er meschien een andere oplossing is voor de 3 teams??

Snap je het of niet ??..

maar ja het is nu eenmaal zo gelopen , ik vind het moeilijk om me erbij neer te leggen terwijl ik elke dag online was en een wedstrijd probeer te regelen..:mad:

Maar bedankt voor het fijne toernooi ROX ;)

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik kies voor Boneyard vind dit een zalige map.

in deze map vind ik dat je een beetje van alles kunt doen snipen, grenadier,
    ...

18. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    @ roX
    wat is je e-mail ??

want jouw link naar jouw e-mail doet het niet bij mij ( in jouw profiel heb je hem geblokkeert )

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kies rocky cove persoonlijk:)

20. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, voor mij Rocky Cove
    ma nog een probleempje, één van onze members (The Watcher) is al ff niet meer online geweest, ik hoop nu dat ie online komt =(
    Zoniet kunnen we mss de match uitstellen tot morgen?
    want iemand vervangen voor de finale vind ik nogal lame ...

Maar ik zal je (DSF Darkraver) nog op de hoogte houden

Edit: probleem opgelost ! Ik heb hem zojuist gesproken ;)

Laatst bewerkt: 20 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina