1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    mij gesproken :confused: was er heel de dag nie. anyway ik ben net thyuis moet nog eten dus word ietsjes later ik weet niet of je nog in me lijst staat anders voeg ik je toe na het eten.

2. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    ben net klaar ik ga je nu toevoegen aangezien ik nog geen verzoek heb gehad.

3. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    net gespeeld op the watcher zijn host want hij zei dat hij glasvezel had dus we deden lag test en was goed voor mij dus hun hadden host

na een enige tijd stonden wij voor en " lagde og leavde" er 1 uit daarna weer 1 nadat ze uiteindelijkj 40-18 achterstonden.

helaas dat er 2 man uit de server vieland maar je kan daar niet egt iets aan doen. of het wa slag of leaven vanwege achterstand ik niet dat ze leavde en er niet uitlagde helaas kan je zoiets niet met xbl bewijzen.

van dit af was het een lkkr potje begin ging sterk 1-0 1-1 3-1 4-2 tot 13-7 en toen liepen wij uit.

goed gespeelt DO6a jullei waren in ebide wedstrijden waardige tegenstander

ik heb 3 videos van dit tournooi ik zal ze uploaden en posten als ze klaar zijn.

gefeliciteerd met jullei 2de plek en jullei prijs DO6A

videos zijn va:
    DBG vs X3G
    DBG vs DO6A

en de fianle: DBG vs DO6A

4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    voortaan moet het iets minder opvallen darkraver als je met je connectie loopt te kloten !!

5. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je de video geven neimand op mijn scherm van mij team schokte of van jullie.

2 van jullei lagde eruit. (niet dat ik wil zgegen dat hun eits met connectie deden)

maar als wij iets met onze connectie deden zouden wij juist eruit laggen.

vorige match was er lag jah aan beide kanten.

deze keer lieten wij jouw hosten want ik wou niet achteraf horen van jullei wonnen door host ofzo en ik zou dat nooit zeggen.

wel jammer dat jullei niet doorspeelde tot 50 en het aborte :confused:

btw het rejoinen van jouw 2 man duurde best lang dus was waarschijnlijk geen eruit laggen want dan kan je in 10 sec weer rejoinen.

nogmaals jammer dat het zo ging. in mijn ogen heb ik niks fout gedaan heb jullie laten hosten en wij hebben niet eens granaat launchers gebruikt 1 sniper en 4 x riflemen met 6 losse granten, ik heb totaal 1 granaat kill.

anyway als je de video wilt zien kan ik hem best uploaden en dfan zie je dat jullie niet laggen op mijn scherm en ook mijn eigen team niet.

alsnog goed gepseelt en gefeliciteerd met de 2de plats en je prijs.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het tournement was fijn:), spijtig van de laatste wedstijd, heel spijtig,maarja, Darkraver hun team is wel beter, daar niet van. Het zijn echt proffesionele graw gamers, alleen vond ik het allemaal nogal vaag, maar swat. Het was fijn, en binnekort is mijn xbox 360 gepimpt met een faceplaatje er vanvoor op, hell yeah:):):)...

7. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    tnx en jah 360 zal goed staan met graw facetemplate. wij krijgen nog zweetbandjes.

voor de rest is het maar een cijfer.

en tnx for compliment over profesioneel.

persoonlijk ben ik bijna nooit op graw de gasten waar ik mee speel spelen via GB een clan site we komen alleen online als we match hebben.

we zijn " zo goed" doordat we tegen oude GR clans spelen en zo snel spel onder de knie krijgen.

daar speel je ook zonder explosives drom zag je ons dat nie egt veel gebruiken in de match waren we niet gewent.

en jah was leuke match en een geweldig tournooi :) :)

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    sorry he maar die laatste wedstijdp pff als je zo het toernooi moet winne pff dan hoef het voor mij niet meer hoor.

jullie laggen voortdurend, dsf darkkraver lag voordtdurend bijna te spawnkillen en dan worden ik en en drafe roulio eruitgelagd en dat vind jij normaal.
    pff zielig heel zielig dat toont nog eens hoe bepaalde nederlanders zijn pfff

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, hoe slecht sommige Belgen typen, pfff :emo:

Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    pff hoe nederlanders hun gezicht eens moeten houden meneer die denkt alles beter te weten

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! U heeft gehapt! :thumbs:

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    merci.
    vostra è una femmina meener stefan

13. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei ik kan de video geven je zal zien niemand lagde. waarshijnlijk zal het dan jouw verbninding zijn als iedereen op jouw sherm lagte.

ik ehb jullie je eigen server gegeven om dit te voorkomen en nu krijg ik dit stank voor dank.

over het spawn killen jullie konden nog veel doen ik zat 1 x vast en wachte na 30 sec kwamen 2 het hoekje om en shoot ik die neer en rende weer terug omdat ik het te dichtbij vond.

ik heb ook tegen mijn team gezegt dat we wel naar jullei spawn mogen gaan maar er niet op mogen zitten want de regels zijn dat jullie nog wat moeten kunnen doen en dat konden jullie ook.

jammer dat jullie zo reageren laats wonnen wij ook was er niks aan de hand nu is het voor plaats nr1 en word er weer gezeurt.

het was jullie server en 2 van jullie lagde eruit hoe kunnen wij dat doen??? (gericht op the wtahcer zijn post) " dat wij iets met onze connecties deden"

deze game is geen halo standby is niet mogelijk voorzover ik weet heb nog noooit iets geks gezien. en als wij kloten met onze connecties zouden wij eruit moeten laggen.

14. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Rot toch op man. Het is wel duidelijk dat je niet tegen je verlies kan en elk excuus zoekt om je breekbare ego'tje te redden. Aan de post van Darkraver kan ik wel afleiden dat hun niks fout hebben gedaan, gewoon eerlijk gewonnen. Als je ergens last van heb gehad, dan heeft dat toch echt aan jezelf gelegen of iemand van jouw team die host was. Erg zwak om het trouwens weer af te gaan schilderen op ons Nederlanders. Je hebt het in dit geval ook nog eens mis, maar volgens mij zijn er in elk land wel mensen die zich als kleuters kunnen gedragen. Van wat ik kan zien zeker ook in Belgie. :{

15. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0

Ik was de host die game!! Daarvoor hebben we minstens 3 uur met elkaar lopen spelen en totaal geen last gehad van lag of iets anders!

Het is wel heeeeeeeeeeeeeeel toevallig dat hun in die game opeens over het veld lagden !! he :b:

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of je kan niet meer dan zoveel aantal mensen hosten, dat hebben meer mensen, of je kan niet zoveel mensen hebben vanuit een ander land. Er zijn zoveel dingen die het kunnen veroorzaken, moet je niet de oorzaak zoeken bij spelvervalsing...

17. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook niet dat het valsspellen was

ik zeg alleeen dat het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig was!

18. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    dus je wou zeggen dat mijn team iets met jouw connectie heeft gedaan en daardoor waren er 2 van jouw uitgelagt "geleaved" ?

wel jammer dat jullei zo reageren hoor.

eerst dacht mijn team dat de eerste leavde omdat hij meschien al zag dat er niks meer te winnen viel. de 2de die eruit ging dachten wij die geet het op 3 vs 4 is onmogelijk vooral als wij voor staan en op de line zitten (middeneiland en bij kanon) jullie hadden nog genoeg ruimte om te killen en dat deden jullie ook, ik was de kill cam vergeten en daardoor werd ik gebombardeert later hield ik daar rekening mee en verplaatse ik een beetje.

maar jammer dat jullie zo reageren alsnog gefeliciteerd met de 2de plek en je graw facetemplate.

EDIT: the watcher. daarvoor als je speelde hoeveel man was er in die server? waarschijnlijk minder dan 8.

jij vertelde mij ook dat jij de beste conenctie hebt in de server en je mij en caparzo snelheden uitlagte waarmee hij makkelijk 10-12 kan hosten en ik zelfs 16 man servers.

jij zei dat je glasvezel had dus vertrouwde ik erop dat er niks aan de hand zal zijn en dat zou ook niet mogen met een goede connectie.

19. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0

bij kijk dit effe voor de gein van laaste zoveel dagen!!!!!!!!

wil wedden dat weinig mensen opdit forum hierbij in de buurt komen!!

20. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    leuke download speed.

je hebt hoge upload nodig voor hosten geen download.

dat kan ook geen upload zijn ook neimand heeft 2 megabyte upload alleen 2 megabit en dat staat ongeveer voor tussen de 200 en 300 kilobyte.

en als dat wel je upload is dan zouden je eigen mannen er niet uit magen vallen dan was het hun die leavde door gewoon boosheid of lag door hun eigen verbinding of door xbox die vast loopt.

en zoals je kan zien is de 20ste niks geks met je verbinding dus wij deden niks met jouw verbinding door wat dan ok te doen.

jammer dat jullie zo reageren en zeggen dat wij niet eerlijk hebben gewonnen. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina