dus je wou zeggen dat mijn team iets met jouw connectie heeft gedaan en daardoor waren er 2 van jouw uitgelagt "geleaved" ?
wel jammer dat jullei zo reageren hoor.
eerst dacht mijn team dat de eerste leavde omdat hij meschien al zag dat er niks meer te winnen viel. de 2de die eruit ging dachten wij die geet het op 3 vs 4 is onmogelijk vooral als wij voor staan en op de line zitten (middeneiland en bij kanon) jullie hadden nog genoeg ruimte om te killen en dat deden jullie ook, ik was de kill cam vergeten en daardoor werd ik gebombardeert later hield ik daar rekening mee en verplaatse ik een beetje.
maar jammer dat jullie zo reageren alsnog gefeliciteerd met de 2de plek en je graw facetemplate.
EDIT: the watcher. daarvoor als je speelde hoeveel man was er in die server? waarschijnlijk minder dan 8.
jij vertelde mij ook dat jij de beste conenctie hebt in de server en je mij en caparzo snelheden uitlagte waarmee hij makkelijk 10-12 kan hosten en ik zelfs 16 man servers.
jij zei dat je glasvezel had dus vertrouwde ik erop dat er niks aan de hand zal zijn en dat zou ook niet mogen met een goede connectie.
Laatst bewerkt: 21 mei 2006