1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    zal de upload ook effe voor je opzoeken !!!!!! zal meer zijn dan iedereen hier!! [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij hoef je het niet op te zoeken ik zeg alleen als je zo'n goede verbinding hebt zouden jouw members er nooit en ook nooit uit mogen laggen dus het was geen lag.

    ik heb 668 kilobit dat is 71 kilobyte uplload je hebt maar 512 kilobit nodig voor 12-16 man server.

    ik weet niet wat je hier mee wilt bereiken met je verbinding posten maar om eerlijk te zijn hebben wij helemaal niks fouts gedaan.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Stop de crap allemaal, ik word er ziek van! Jullie zijn gewonnen, voila, tournament was fijn, alvast bedankt Rox,...

    Greetz
    Boss
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    vrede op aarde !! :)
     
  5. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Komaan

    Voor mij heeft DBG gewonnen punt
    Misschien frustrerend dat bij alle duels de match nogal verkracht eindigde mja als jullie beweren te hebben eerlijk gespeeld geloof ik het :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :) Hell yeah!...
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff tog vind ik het bullshit.

    wij hebben bewijzen en jullie hebben bewijzen dus?
    en ik blijf erbij dat rox erbij moet zijn voor een finale.
    en zou wel eens willen weten wat jullie zouden doen? en aan svs houd uw muil.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  8. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? weet nei wat je bedoelt

    en jah drafe jammer dat zo moest eindigen, was een leuk toornooitje dat rox heeft opgezet.

    TNX Rox :)

    feli met 2de plek DO6A

    iemand niews over plek 3?

    EDIT: freakyoliver ik zag dat de post is geedit maar de match is gespeeld ik heb een video ik kan die ana rox laten zien als hij maar iets verdacht's ziet DAN MAG HIJ GEHERSPEELT WORDEN MAAR HET PUNT IS ER IS NIKS FOUT GEGAAN BEHALVE DAT JULLIE IN MIDDEN IN MATCH WEG GINGEN JE KAN HEM DOORVOOR MEOILIJK HERSPELEN WANT DAN ZOU HET WEER KUNNEN GEBEUREN DAT IEMAND "ERUIT LAGD" HET KAN DAN OOK ZO ZIJN DAT IEMAND LEAVED EN ZEGT DAT HIJ ERUIT LAGDE.

    VIDEO IS NU AAN HET RENDEREN (BTW SORRY FOR CAPS DRUKTE HET PERONGELUK IN HAD GEEN ZIN OM ALLES OPNIEUW TE TYPEN) betekent dus niks zoals ik het bijv een schreeuwende uitdrukking geef.

    ik vind wle jammer dat jij zo denk freaky gespeelt is gespeelt. ik ebn aardig geweest om jullei team te laten hosten en ons de slechte spawn te geven.

    ik had geen lag deze server was voor mij beter als die andere op nowhere van vorige match.

    ik snap niet waarom dit ook maar herspeelt zou moten worden. win is een win. jammer dat jullie ons een soort van cheaters vinden :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zielig en iij de laatste keer dat ik tegen jullie gespeeld heb.
    we hebben veel wedstrijden gespeeld. we hebben er gewonnen en verloren en daar kan uj met leven maar om zo te verliezen neen lag vollenbak dan er nog uitgelagd worden pfff als jij zo wilt winnen mij niet gelaten maar dat vind ik zielig.

    en het is wat de watcher zegt wel heel raar dat het altijd juist tegen jullie is dat we altijd zo'n lag hebben vergeet je niet je knpje van je modem los te laten ?????????????
     
  10. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    jij wilt dus zeggen dat ik standby op deze game. het is volgens mij onmogelijk net als op rainbow six. op raibow lag je uit de server als je het langer als 8 sec doet.

    op de video zie je mij constant in beweging dus geen tijd om met me modem te spelen.

    wel laag om ons daarvoor de schuld te geven.

    en ik kan er niks aan doen als jullie weg gaan uit de game na een antal minuten speeltijd.

    regels op andere site's zijn ook als je eruit lagd voor de eerste kill word het herspeeld anders pech want dan kan je ook gewoon geleaved zijn.

    helaas is xbl niet zoals pc dat je er niet uit kan laggen maar het is eenmaal zo ik kan er niks aan doen en na het zeggen dat wij cheaten door standby wil ik helemaal niet eens meer herspelen.

    beetje laag van jullie. zelfs andere zoals svs zeggen dat het niet onze schuld is en jullie alleen boos zijn omdat je niet tegen verlies kan.

    wel jammer hoor.

    drafe lijkt gewoon te weten dat er niks aan te doen is. freaky ik weet niet wat jouw en watcher bezielt om te zeggen dat wij standbyen :mad:
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, jullie zoeken weer een ander excuus zie ik...
    Ik heb aangeboden om te hosten, maar ik kan gewoon niet op zaterdagavond. Dat heb ik van te voren gemeld en er was niemand die het een probleem vond. Dat je er nu ineens een probleem van gaat maken zegt eigenlijk al voldoende over de hele situatie.

    Daarnaast is het knap dat je iemand anders er uit kan laten laggen, leer mij alsjeblieft hoe, want dat is wel \o/. Als er al iemand loopt te prutsen met de verbinding, zijn het waarschijnlijk de huisgenoten van the watcher.

    En niet specifiek over dit toernooi, maar in algemeen. Jammer dat de meeste mensen zich zo infantiel gedragen, dat maakt het voor mensen met ideëen niet echt leuk om ze uit te werken en wat voor de community te doen.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké, iedereen heeft zijn gedacht gezegd, ik blijf erbij dat DSF het beste was, en dus ook verdiend gewonnen hebben. Het was idd wel spijtig van de omstandigheden,maar dat laten we terzijde, zij zijn gewoon enorm goed in graw, en hebben geen trukjes nodig om te winnen. Ze winnen gewoon:). En Rox, bedankt voor het coole tournament!_O_
    En Watcher en Oliver vonden het gewoon heel spijtig, en reageerde misschien fel, maarja, ze zijn altijd heel rechtuit. Zand erover, en pease!

    ps: Het is en blijft een spel hé:D(een cool tournament)

    Greetz
    Boss
     
  13. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwak, als je met 40-18 verliest

    Zal een andere server ook niet genoeg verschil bieden dat je Opeens Wint

    DBG is gewoon beter..
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Even off-topic:

    Ik dacht dat DSF gesplit was? Tenminste, dat zei Nick op MSN. Waarom speelt hij anders alleen voor TW?
     
  15. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    hey rox wat is nu de bedoeling van DE troostpreizen ik heb je een mail gestuurt en wie heeft dat nog meer gedaan??

    TEGEN WIE MOETEN WE NOG SPELEN DAN ??

    of in ieder geval leg even uit wat nu de bedoeling is voor ons??

    gr marine nl ;)
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0


    alleen bij G.R.A.W.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja kerel, pep het nog wat op, we gingen er over zwijgen. Trouwens,dat was de eindstand, we hebben een hele tijd met 2 man zitten spelen... Maar zoals ik al zei, zij zijn gewoon beter, beste graw spelers van het forum waarschijnlijk...
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Ten eeerst heb ik geen huis genoten }:] }:] wooon nog thuis!

    En te tweede heb je wel eens Halo 2 gespeeld kwam het vaak voor ook al had je de host dat ze mensen van tegen partij er uit lagden


    maar boeiend laatste zegje hierover \o/ \o/
     
  19. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    watcher er is daar een programma voor dan moet je de host geven aan andere team ofzo en dan ip adressen van je 3 maten goed zetten en einde maar dit was een custom server en daar kan het niet bij en dat programma werkt alleen op halo 2 en als je dat gebruekt word je gebant voor 1 of 2 weken.

    het kan niet met graw aangezien jij gewoon een server aan maakte.

    maare eind goed al goed feli met 2de prijs.
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    tutti succhiate da dsf.
    potete tutti andare ad inferno

    dit is het enigste dat ik nog zeg en dit zeg een italo-belge
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina