?? weet nei wat je bedoelt
en jah drafe jammer dat zo moest eindigen, was een leuk toornooitje dat rox heeft opgezet.
TNX Rox
feli met 2de plek DO6A
iemand niews over plek 3?
EDIT: freakyoliver ik zag dat de post is geedit maar de match is gespeeld ik heb een video ik kan die ana rox laten zien als hij maar iets verdacht's ziet DAN MAG HIJ GEHERSPEELT WORDEN MAAR HET PUNT IS ER IS NIKS FOUT GEGAAN BEHALVE DAT JULLIE IN MIDDEN IN MATCH WEG GINGEN JE KAN HEM DOORVOOR MEOILIJK HERSPELEN WANT DAN ZOU HET WEER KUNNEN GEBEUREN DAT IEMAND "ERUIT LAGD" HET KAN DAN OOK ZO ZIJN DAT IEMAND LEAVED EN ZEGT DAT HIJ ERUIT LAGDE.
VIDEO IS NU AAN HET RENDEREN (BTW SORRY FOR CAPS DRUKTE HET PERONGELUK IN HAD GEEN ZIN OM ALLES OPNIEUW TE TYPEN) betekent dus niks zoals ik het bijv een schreeuwende uitdrukking geef.
ik vind wle jammer dat jij zo denk freaky gespeelt is gespeelt. ik ebn aardig geweest om jullei team te laten hosten en ons de slechte spawn te geven.
ik had geen lag deze server was voor mij beter als die andere op nowhere van vorige match.
ik snap niet waarom dit ook maar herspeelt zou moten worden. win is een win. jammer dat jullie ons een soort van cheaters vinden
Laatst bewerkt: 21 mei 2006