Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Traxx jonge, je kan op zondag avond toch wel ff een uurtje vrij nemen. Dan sta je toch gewoon een uur eerder op of je gaat een uur later naar bed. Je gaat me toch niet vertellen dat je de HELE dag gaat leren? Een pauze moet er ook tussen zitten ;)
     
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    speel jij ook met ttr me eop gb??

    ik heb tegen jullie gespeelt en we wonnen 6-1 of 6-0 van TTR

    en 2 gingen uit hun dak omdat ze de regels van de site maar gay vonden en headcount wouden spelen :confused:

    nie egt leuk headcount 1 kill maken allemaal superhard campen :confused:

    ik herriner je nie echt in die match jullie captain was wel heel normaal maar 2 gasten konden niet tegen hun verlies
     
  3. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar jullie krijgen nu alleen de zweetbandjes? Terwijl wij faceplates, ik dacht dat jullie ze beiden kregen, vind ik toch raar dat, dat niet zo is...
     
  5. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wij krijgen beide wij zijn winaars van battlegroudn alpha

    bravo winaars is troostfinale.

    iemand al video's bekeken?
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahja, nu snap ik hem, de winnaar van de troostfinale, oke oke, heb hem eindelijk:D. Ik was in de war omdat Marine faceplates altijd zei;).
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, ik speel amber GRAW met hun (vandaar dat jullie wonnen :+) TTR is ook een raceclan, en dat sommige ook GRAW hebben is gewoon toeval. Waarschijnlijk speelde je met TTR Sneak Eyes en TTR Jonny. Ik heb wel een paar keer met hun gespeeld, maar ik was beter (duh :+) Maar TTR staat voor Team Technique Racing, en is dus ook bedoelt voor racegames :)
     
  8. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat wel. jhonny was enige die ronde voor hun wonnen we wonnen 6-1 rounds op lms

    en snake and 1 andere ging huilen dat wij geen headcount speelde. er is een video van de match 2 versies waar je ook 1 hoort zeggen dat ttr beter op graw is dan Team Win terwijl we daarvor 6-1 rounds en 2-0 amps wonnen.

    de rest nog niks geks van gehoort.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, eventjes om gezeik achteraf te voorkomen. De teams die er zondagavond om 8 uur niet zijn krijgen geen kans om de wedstrijd in te halen. Het is over en uit dan.

    Van het winnende team heb ik ook nog de adresgegevens nodig (als je dat achteraf kunt mailen zou dat mooi zijn). Van DBG heb ik dit al, van D06A wil ik dit ook nog. En dan van de winnaar van zondag.
     
  10. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 1 ding klopt niet ...

    Stel dat we alle wedstrijden hedden gespeeld ... ( stel zeg ik ) ,en we moesten de finale spelen tegen DF ( bijvoorbeeld ) ,en we winnen dan krijgen wij alleen maar zweetbandjes en DF krijgt dan niks ...

    DUS : COMBAT ZONE ALFHA KON FACEPLATES WINNEN << EN WIJ NIET OOK AL HADDEN WE ALLES GEWONNEN....
    DAT SLAAT NERGENS OP ( maarja het zal wel weer )Origineel gepost door infotopic

    Prijzen:
    Winnaar Combat Zone Alpha: 4 exclusieve GRAW Faceplates en 4 GRAW zweetbandjes
    Tweede Plaats Combat Zone Alpha: 4 exclusieve GRAW Faceplates
    Winnaar Combat Zone Bravo: 4 GRAW zweetbandjes

    __________________
     
  11. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 1 ding klopt niet ...

    Stel dat we alle wedstrijden hedden gespeeld ... ( stel zeg ik ) ,en we moesten de finale spelen tegen DF ( bijvoorbeeld ) ,en we winnen dan krijgen wij alleen maar zweetbandjes en DF krijgt dan niks ...

    DUS : COMBAT ZONE ALFHA KON FACEPLATES WINNEN << EN WIJ NIET OOK AL HADDEN WE ALLES GEWONNEN....
    DAT SLAAT NERGENS OP ( maarja het zal wel weer )Origineel gepost door infotopic

    Prijzen:
    Winnaar Combat Zone Alpha: 4 exclusieve GRAW Faceplates en 4 GRAW zweetbandjes
    Tweede Plaats Combat Zone Alpha: 4 exclusieve GRAW Faceplates
    Winnaar Combat Zone Bravo: 4 GRAW zweetbandjes

    __________________
     
  12. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 1 ding klopt niet ...

    Stel dat we alle wedstrijden hedden gespeeld ... ( stel zeg ik ) ,en we moesten de finale spelen tegen DF ( bijvoorbeeld ) ,en we winnen dan krijgen wij alleen maar zweetbandjes en DF krijgt dan niks ...

    DUS : COMBAT ZONE ALFHA KON FACEPLATES WINNEN << EN WIJ NIET OOK AL HADDEN WE ALLES GEWONNEN....
    DAT SLAAT NERGENS OP ( maarja het zal wel weer )Origineel gepost door infotopic

    Prijzen:
    Winnaar Combat Zone Alpha: 4 exclusieve GRAW Faceplates en 4 GRAW zweetbandjes
    Tweede Plaats Combat Zone Alpha: 4 exclusieve GRAW Faceplates
    Winnaar Combat Zone Bravo: 4 GRAW zweetbandjes

    ik snap het niet meer ,maarja

    gr marine nl
     
  13. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap... Waarom post je drie keer praktisch hetzelfde? :+
     
  14. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wrom snap je prijzen niet:confused:

    die alpha is gewoon finale die we al hebben gespeelt

    en die andere is troost finale. wees blij dat rox jullie nog laat spelen hij kon ook zeggen pech gehad je was te laat.

    wrom dat gezeik?
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @marine robin, volgens mij snap je het verschil tussen battleground en combat zone niet helemaal :+.

    Battleground is de groepsfase. Combat Zone de fase daarna. Dus iedereen kon de hoofdprijs winnen...
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmmm, helaas heb ik een erg slechte mededeling (voor onszelf het meeste dan :9), maar DPSA kan absoluut niet aan voldoende mensen komen voor vanavond en het daarbij ook nog eerlijk houden.

    1 van de leden moet op familiebezoek,
    1 heeft er netwerkproblemen,
    1 wist nog niet zeker of ie kon,
    en dan houden we er nog maar 1 over.

    Natuurlijk zou ik vervanging kunnen zoeken, maar omdat DPSB op hetzelfde tijdstip speelt zou D06B tegen een compleet andere clan spelen en dat is ook niet de bedoeling. Jammer dat het zo moet eindigen, maar ik zie geen andere mogelijkheid :mad:. Sorry D06B en veel succes :).
     
  17. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    een fout van mijn computer exscuses daarvoor ;) .,
    ik kan er niks aan doen

    @ rox tegen wie moeten we dan ?? of zijn we door ( of liggen we eruit)..??

    @ darkraver ik zeik, niet ik snapte het niet nu rox het heeft vertelt snap ik het :)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Jullie moeten tegen de winnaar van DPSB (van Meneer Stefan)-G&G (van G G Gl3nn/ G G Daan).

    Dit is dus rond half 9 bekend. En dan kun je meteen spelen en is om 9 uur het toernooi afgelopen :).
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zitten hier in de lobby, maar G en G accept onze Friendsrequest niet en is ook niet online...
    Wat te doen?

    Gaan we nu gewoon meteen tegen D06B voor de finale, als het aan DPS Team B ligt wel....
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    *late reactie modus

    Ja, gewoon voor de finale gaan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina