1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me uitschrijven ik heb helaas te weinig tijd om mee te doen om online te spelen .

dus helaas deefnl1983 doet niet meer mee .maar ik doe wel nog graag een occasional game met jullie

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Paar vraagjes, wat zijn de regels eigelijk? zoals zijn grenadiers toegelaten, zijn granaten toegelaten, gaan we spelen met drone,... noem maar op...?

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Granaten zijn toegelaten, de drone is zeker weten toegelaten en de rest zal ik in de loop van de week bekend maken. Jammer trouwens dat er al weer mensen zijn die zich afmelden......

4. Zidaan

Zidaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het nog mogelijk dat Peslive zich met 2 teams zou kunnen inschrijven..?

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik loop een beetje achter met verwerken van alles, maar inschrijven is gewoon mogelijk :)

6. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik wil ook wel graag meedoen..
    alleen heb ik geen team :mad:
    kan ik me dan wel inschrijven?
    of zijn er mensen die nog een plekje vrijhebben?:):)

7. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij ons in het team DFO, voeg me maar toe op xboxlive!

@rox: aangezien deefnl ook niet meer mee doet, kunnen de 2 losingeschreven personen bij ons, ik weet niet of seda nog wil meedoen, vraag het vanmiddag aan hem

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  8. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt als ik straks thuis ben voeg ik je even toe:)
    CHILL!

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik zal eens wat vrienden optrommelen om een drie tal te vormen , u hoort nog van me ;)

10. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we niet beter de regels gebruiken die alle sites gebruiken, want ik weet nu al dat we anders over alle regels discussies gaan krijgen. Dit zijn nu meest gebruikte regels:

Geen grenadelauchers,
    Geen camera gun,
    Geen rocketlauncher,
    Geen drone.

De rest staat standaard wel goed.

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Of we doen het gewoon zoals Rox wil... hij heeft namelijk dit toernooi bedacht/opgezet/Ubisoft prijzen beschikbaar gekregen. Hij gaat ook alle uitslagen bijhouden/verwerken enz. Hij zal degene zijn die het meeste werk van ons allen doet en dat levert misschien ook nog een prijs voor jou op, en zowiezo een hoop plezier met het spelen van die matches, tenminste, dat lijkt me wel.

Bovendien hoeft dit toernooi hoeft niet zoals alle anderen te zijn. Het is juist leuk als er een keer wat afwisseling is, anders zou het maar saai worden, geen enkele variatie.
    Het is ook zo, des te meer mogelijkheden, des te taktischer wordt het spel. Dat is meegenomen, want Ghost Recon: AW is, als ik het niet mis heb een tactical shooter.

Ikzelf zie in ieder geval niet in waarom die dingen die jij aanstipt er niet in zouden mogen. Het verhoogt alleen maar de moeilijkheidsgraad en dat lijkt me niet zo erg. Het kan ook nog eens tot verrassende taktieken leiden.

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind alles best als er maar niet word gespawn killt
    want dat is erger dan een bepaald wapen wel of niet mogen gebruiken

13. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet; een drone knal je met je rocketlauncher zo de lucht uit. Als je dan zelf ook nog de drone bestuurt, ben je tactisch goed bezig voor de teammaatjes die met de geweertjes de tegenstander besluipen.

Ik ben het eigenlijk wel eens met de voorgaande opmerkingen; everything goes binnen de regels die Rox uiteindelijk heeft afgebakend voor het toernooi.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, in de startpost staat de voorlopige poule-indeling. In de info post staan het speelschema en de regels.

@forza katwijk, omdat er weinig meer van een team over is sta je voorlopig bij de los ingeschreven personen.

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat er nu maar 1 CHAOS clan meedoet. Hebben er zoveel mensen al afgezegd?

16. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen wrom done aan staat want zo kun je zo zien waar iedereen zit en dat is best nep.

elke clan waar wij tegen hebben gespeelt wa sop gb met deze regels:

drone: off
    enemies on intel map: off
    no exsplosive's (dus geen granaten en granade launchers. dus alleen smoke)
    no lone wolf
    night vision: off

dat was het belangrijkse d8 ik wel.

mij maakt nie uit of het 3rd of 1st person is zolang ^^^^ daar maar zo is want naders gaan matches lang duren en is het een beetje oneerlijk.

17. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    beetje name faken :p

18. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    gericht op wie?

19. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    Team oldskool 1 en 2 ....

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Matches gaan niet lang duren want de tijd is fixed. 30 minuten of 50 kills per map. Je speelt 1x op je thuis map en 1x op de thuismap van de tegenstander (heenwedstrijd en de return). Al met al ben je dus een uur in de week kwijt.

Drone is misschien nu nog niet ingeburgerd, maar om het in 2013 nep te noemen slaat helemaal nergens op. Het zit in het spel en voegt een mooi nieuw tactisch element toe. Vandaar dat hij aan blijft staan.

Night vision is ook zoiets. Hoe wil je dan in het donker dingen zien.......
    Granaten verbieden is wel het domste wat ik ooit gehoord heb. Waarom zou je dat soort dingen verbieden? Het zijn gewoon wapens die je tactisch kunt gebruiken, net zoals een smoke-grenade of wat voor ander wapen dan ook. Verbieden slaat dus helemaal nergens op.

Daarnaast is dit toernooi GEEN typisch clan toernooi. Het is gewoon een relaxed toernooi voor de mensen van xbw. Er vallen wat prijzen te winnen, maar geen wereldwijde roem ofzo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina