1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0


    kerel.. kap eens met zeuren man. Als je geen zin hebt in dit toernooi stap je er toch lekker uit. Genoeg teams die zich wel gaan vermaken met dit toernooi.

    Doe mee, of doe niet mee.. maar ga niet proberen je eigen idee kwa regels van dit toernooi door te duwen.
     
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zeur nou ik zal zien wat regels zijn en lkkr vies eplen met granaten aangezien die veel schade doen

    en rox drone's zijn best wel nep (kwa gameplay) je kan zien waar vijand zit maar oke als jij het wilt vind ik het best.

    en night vision ziet er zo lelijk uit. en op dry dock zie ik alles perfect mensen moeten eens hun brightness omhoog gooien ent als mij naar 10

    ik kijk naar deze match uit jammer dat ik tot 9 uur moet werken en pas half 10 thuis ben op 20 maart.

    is dit lms,ss of siege???

    ik d8 lms maar als het SS is dan zal een match niet lang duren met juiste map regels etc..

    ik hoop snel te zien wie dsf als eerst moet spelen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Standaard pro regels.....zonder die regels zou ik ook niet eens spelen.
     
  4. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    lol! je brightness omhoog gooien om alles beter te zien. kunnen dat de echte soldaten ook? met zo'n speciale brightnessbril? ga ik ook ff naar de pearle toe...:+ zoals rox al zei: die drones zijn in 2013. das gwon de evolutie in combat. vroeger werd alles platgebombadeerd en nou heb je er een programma voor in je straaljagertje... ubi heeft zo goed mogelijk de toekomst van de combat in beeld te brengen en nu moet je gwon als extra element oppassen waar die drone is.. that's all

    ik ga nu trainen... I wish good hunting for all!
     
  5. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm

    je zult zien dat het vervelend is.

    zoals de kerel boven je de regels die ik poste zijn de pro settings (soort mlg settings als voor halo maar nu voor graw)

    laat maar ik zal zien hoe we moeten spelen.
     
  6. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    misschien dat superstar nl,gompynl,snike nl, en ik zelf (R-L3x) ook wel een team kunnen vormen als jullie het zelf ook willen? nja laat maar even wat horen
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @GForce, dat is het probleem juist, wij zijn geen pro's en daar is het toernooi in eerste instantie ook niet op gericht.

    @Darkraver, wedstrijdschema staat in het andere topic.
    Ook de regels. De drone's horen bij het spel, het is juist nep om het niet te gebruiken. Het is voor de teams die tactisch zijn een extra reward om de drone goed te gebruiken. Het is elimination, sharpshooter.
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rox, waarom is DSFB uitgesigned?? heb ik dat gezegd dat je iets moest veranderen? nee
     
  9. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gepost waarschijnlijk en nog niks officieel

    maak er aub snel van:

    DSFA
    captain: dsf x infernox
    dsf darkraver
    deadly ninja xx
    dsf divine

    dsfb:
    captain: dsf germain
    dsf ghost
    dsf infection
    dsf undicided

    en DSF unreal zal backup zijn voor beide teams als er 1 niet is ivm omstandigheden

    bedankt.

    ik weet niet wrom je hebt weggehaalt maar:

    dsf zal denk maar met 2 teams spelen omdat een paar de game nog niet hebben.

    ik of inferno zal alpha en bravo line up posten. (2 regels van oude post)

    1. denk dus niet cker

    2. ik of inferno zal alpha en bravo posten en daarna nooit meer post gemaakt oover teams dus....

    change het nu van 3 teams naar 2 of van nu nog maar 1 team naar 2 dank u wel.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0



    LEUK, Iedereen elkaar met bazookas afknallen nou dan zie je echt wie het beste is _O_
     
  11. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel een beetje met DSF eens.... Drones boeit mij eigelijk niet echt of ze off of on zijn.... maar explosives moeten echt uit. Je neemt bijv een wapen met een dikke grenade er onder... en baf! iemand is dood. Dan gaat iedereen strax lekkr fraggen met die grenades onder de wapens en dat is denk ik niet wat de meeste willen. Ik weet het... Rox bepaald de regels maar ik denk dat het goed is voor het toernooi en de teams als in iedergeval explosives op Off gaan.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind dat ROX de regels moet verzinnen.
    Échter mag er best idd een discussie ontstaan over het instellen van welke wapens en regels:).

    En dan moet ROX uiteindelijk maar kijken wat hij ermee doet.

    Hoewel, ik jullie argumenten nu van de Explosives zie.....
    Ben ik het voor een deel wel mee eens. De kans dat het gebeurt is er!

    Maar we praten over matches van 4 vs. 4.
    Ik denk dat dan niet echt ver komt, met een of andere rocket launcher!

    Ook op Xbox Live, kom ik niet van die Frag acties tegen. Dus het lijkt mij vreemd als dat nu wel in eens gebeurd.

    En de KILLCAM?
    Staat deze eigenlijk aan? Of gaat deze uit.....
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, als je de regels leest staat er dat rocket launchers gewoon verboden zijn, dat is idd lomp om te spelen. Maar om de rest te verbieden slaat in mijn ogen nergens op.

    @DSF, ik zag een post waarin staat dat wat de indeling voor Alpha is en dat er een Bravo komt, maar dat men nog niet weet wie daar in zit. Met al de halve inschrijvingen die er zijn en weer verdwijnen kan ik zo'n halve aanmelding toch nooit al indelen?
    En als diegene die er niet eens over MAG gaan (lijkt het) post, hoe moet ik dan weten dat het niet zo is?
    Over die 'vriendelijk' getinte pm nog maar te zwijgen.
    Of de manier waarop jullie discussieren over de regels.....
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd Rox....

    Mensen, we mogen blij zijn, dat ROX zich inzet voor zo'n toernooi!! :)
    Er zit heel wat organisatie achter, dus laat hem ook zijn dingen doen, en uitvoeren.
    Regels zijn nu eenmaal vastgesteld, en daar zal hij zich ook aan houden.

    We sien vanzelf wel, of het lekker loopt of uiteindelijk toch wat andere regels hadden moeten toepassen.

    Én als je écht niet zou kunnen leven met de regels, doe je gewoon niet mee :cool:.
     
  15. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik poste alleen wat ik vind van regels.

    mij maakt het niet zo veel uit als teams maar niet gaan zeuren als ze een granaat op een rare manier op hun hoofd krijgen of alleen gebombardeert worden in hun spawn.

    ik heb geen om gestuurd meschien inferno.

    maar we hadden 3 teams en ik zei dat we waarschijnlijk maar 2 zullen krijgen en dat we dat wel zouden posten ik heb alleen 3 van a gepost en nu is er opeens geen plek voor b.

    ik vind wel jammer dat het zo is gegaan.

    hopen dat we met 1 team de finale halen.
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie zegt er dat er geen plek is voor b?
    Dat zie ik nergens staan, ik moet ze alleen nog indelen.

    /Edit, hele kleine regelupdate. Spawnkillen is verboden, hoe dat mij gister ontschoten is weet ik niet, maar het lijkt me vrij logisch dat het niet mag :)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  17. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat drones makkelijk zijn om uit te schakelen asl je maar op let ...
    en betreft de granaten": je kan dan ook makkelijk neergeschoten worden want voordat je je geweer weer kan pakken ben je dood...........

    het heeft allemaal zijn voor en nadelen;) ( dit is mijn mening dan he:+ )
     
  18. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las dat er nu reserver teams zijn en alleen worden gemaakt met nog meer teams.

    als je zo vriendlijk wil zijn kan je alpha line up updaten naar:
    dsf x inferno x (captain)
    dsf darkraver
    deadly ninja xx
    dsf divine

    als je nog bravo kan indelen dan is dit bravo:

    captain: dsf germain
    dsf ghost
    dsf infection
    dsf undicided

    en dsf unreal haalt met emschien net zou hij in kunnen vallen voor 1 van beide teams als 1 speler van de 4 niet kan zo niet fair enough.

    ik kijk naar dit toornooi uit.
     
  19. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    in echte combat heb je toch ook granaten? wrom die uitzetten? natuurlijk is het niet leuk als er een granaat op je valt maar... gaan we de snipers ook verbieden omdat je ze niet ziet achter dan rotsje? de mogelijkheid dat die je doden zijn groter dan zo'n granaat dunkt me..
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het liefste doe ik met reserve poules, maar zoals het er nu uitziet komen er niet veel meer aanmeldingen en worden de teams/personen die nu reserve zijn gewoon ingedeeld bij een andere poule. Want natuurlijk ben ik met je eens dat iedereen die zich inschrijft mee moet kunnen doen.

    /Edit, over de invalvraag (Taab vroeg dit ook al via de pm). Je mag reserves gebruiken/inzetten, zolang het maar geen basisspelers uit een ander ingeschreven team zijn.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina