1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Xun, gaat niet om gewone granaten, maar om grenadelaunchers

    die dingen hebben gigantisch bereik en killen te simpel iemand
     
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jezus.

    dus ik verwacht dan ook dat dir 1st person word want in egt kan je ok niet over je eigen schouder kijken ......

    en granaten hier zijn te explosief maar als ze aan staan weet ik ze wel goed te grbuiken O-)

    duis boeit me niet veel ik pas me wel aan de regels aan.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    granaten mogen er in zitten vind ik, is heel cool trouwens,maar grenade launchers, tja, als ik online speel als rifleman, en ik heb grenadiers tegen, dan kan ik niets beginnen meestal. Als grenadiers toegelaten is, dan pak ik dat zeker,maar dan moet je al niet meer goed zijn in de game, gewoon een bommetje lossen,... En dan gaat iedereen waarschijnlijk grenadier zijn...
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_ _O_ Nog een die het weet!
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Jemig, wat zijn jullie ontzettend negatief ingesteld. Ik neem aan dat de meeste mensen voor de lol meedoen. Dan lijkt het me niet dat je ineens met een class gaat spelen waar je anders nooit mee zou spelen, puur en alleen omdat je dan misschien wel kunt winnen. Want zeker als je de drone goed gebruikt hoeft een grenadier helemaal niet lastig te zijn.

    Even een voorbeeldje:
    Teamlid 1 schakelt de drone van de tegenstander uit.
    Teamlid 2 bedient de eigen drone
    Teamlid 3 'triggert/lokt' de grenadier
    Teamlid 4 (de sniper) legt em om

    Natuurlijk heeft de tegenstander ook meer leden, maar ook daar valt op in te spelen, daar is de drone ook voor ;). Of je combineert wat taken.

    /edit, stomme typo :+ vinden ipv winnen.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahja, maar ik zit er niets mee in hoor, dat grenadier toegelaten is,maar ik zei dat maar, dat achteraf niet moet gezegd worden, ja, maar die gebruikte grenadier,... terwijl het wel toegelaten is. Maar dus alles is toegelaten, dus geen probleem;). Ik kijk er al naar uit!!!_O_
     
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Grenadelauncher VS. Grenadelaucher. Who will win
     
  8. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik die ze van een afstandje omlegt :+
     
  9. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je vorkomen dat Spawnkillen verboden wordt???? je kunt begrijpen dat als er 1 team te dicht bij de basis komt (of ook echt gaat spawn killen) dat het andere team ze dus dan ook terug wilt pakken en ook ook mee gaat beginnen. dan krijg je naderhand weer zo een hele ruzie over welk team begonne is etc etc etc...... Spawnkillen = zielig.. dat weet ik. maar wat doe je er aan???? er is niemand die toegeeft (gelooft) dat hun eigen team gespawnkilled heeft. als bijv team A spawnkilled tegen team B...... Team B beweerd dus dat team A hun gespawnkilled heeft. Team B beweerd het tegendeel en de discussie slaat uiteindelijk op niks. OOK kunnen teams die bijv afgaan door een eerlijke wedstrijden ook gaan beweren dat er gespawnkilled werdt (wat toen niet gebeurde) en dan is er ook een hele discussie die nooit door iemand geworden kan worden.

    Mijn vraag is dus.... hoe wil je OOIT gaan voorkomen dat er gespawnkilled wordt als er geen bewijs is????
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje clan doet dit ook niet spawnkillen! spawnkillen is voor mietjes!
     
  11. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ook.. maar er zullen spawnkillers zijn. En ik weet wat de reactie zal zijn van het team waarop gespawnkilled wordt...... Juist jah die gaan het terug doen en niemand kun je er de schuld van geven. daar get het mij om. Er valt dus nix tegen te doen jammergenoeg.
     
  12. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat versta je onder spawn killen???? Als iemand spawnt en hij word gelijk gekilled is spawn killen, maar een team helemaal opsluiten op zijn spawn is ook een soort spawn killen. Ik vind het net zo vervelend dat ik mijn spawn niet uit kan als dat ik gelijk word neergeschoten. Met sharpshooter gaat het er gewoon om om een ander team op zijn spawn vast te zetten en dan kan op veel manieren.
     
  13. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast.. serieus, nu weten we het standpunt van jou(w) (clan) wel over die regel, je hoeft het niet telkens te herhalen met nutteloze posts zoals deze.

    Ik houd me ff afzijdig van de discussie over de grenadiers. Maar de bezwaren tegen drones snap ik niet. Als beide teams dat ding nou gebruiken.. dan hebben ze er beide voordeel van, dan gaat het alleen er nog over wie hem het beste gebruikt. Dat is ook een skill die je weer kan gaan oefenen en blij om zijn.
     
  14. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er ook een beetje mee eens.... spawnkillen heb je op veel manieren. Je hebt een ander team te pakken als je zorgt dat je team gericht staat op hun spawn plek. (je hebt ook spawnkillen door in hun basis in een hoekie te staan maar dat is écht spawnkillen). EIgelijk kun je het niemand verwijten als ze gaan opwachten bij de basis.... dat is nou eenmaal strategie. Wat moet je anders eigelijk???? als je iedereen heb kapotgemold en ze worden gespawn tdat je dan een klein beetje achterblijft of in het midden blijhft hangen terwijl je tegenstander op je insluipt??? het is jusit de strategische bedoeling dus ze te verdrijven naar hun basis en ze daar te grazen te namen tot hun er uit komen en hun naar voren gaan. Zo is het spel......... Spawnkillen met mate moet je niet verbieden (wat ik net uitlegde... de tegenstander in hun eigen basis houden) maar het moet niet zo erg worden dat je bijvoorbeeld in een map als old town precies achter een spawn plek gaat staan en in hun rug hun dood kan knallen. ... dat gaat te ver.
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en als je goed met je team samen werkt granate je de spawn killers zo dood :p
     
  16. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    spawn killen hoort erbij in het egt ga je ook niet tegen de vijand zeggen dude je komt te dicht bij onze basis.

    maare ik lees dus dat grandier aan staat nou ik zal ff oefenen met granadier want dan ga ik mooi niet met een rifleman lopen dan ben ik dik in nadeel als opeens een noob een granaat schiet :confused:

    ik vind dat sommige best aanstellen over de pro settings.
    en dit spel word niet tacties gespeelt.
    rox om eerlijk te zijn werkt jouw strategie niet egt over die 4 stappen.

    1. duurt te lang

    2. gebeurt in fantasie of dromen.

    mij maakt nou niet meer uit ik pas me wel aan en dan moeten mensen niet gaan zeuren.

    + spawnkillen is niet te voorkomen elk team zou het doen want als je goed druk zet ben je beter en kom je sneller bij hun aan en als je gespwnkillt ben merk je al dat je het zwakkere team bent.

    dit was mijn mening.
    ff zo kijken wie in team zit dat tegen dsf moet in week van 20 maart.
     
  17. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom..... tenzij ze je gelijk in de rug pakken. en dat is écht spawnkillen...
     
  18. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Even tussendoor... het is Nowhere en niet NowereO-)
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwerk alleen zoals ik het doorkrijg.

    Over het spawnkillen. Had het er al met inferno over gehad, maar iemand moet rustig van zijn spawnplek af kunnen komen voordat hij omgelegd wordt. Hij moet dus bijvoorbeeld om een hoekje lopen voordat ie doodgeknalt wordt.
    Druk zetten hoort idd bij sharpshooter, en je kunt ze ook rond hun spawn vastzetten, maar het mag niet zo erg zijn dat ze ook helemaal niets meer kunnen.

    Natuurlijk is dit lastig te checken, maar sportiviteit kun je toch verwachten?

    @Darkraver, door mensen als jij zijn deze regels er in de eerste plaats gekomen, want blijkbaar misbruik jij graag je vrijheid omdat je zo graag wilt winnen. Regels zijn voor mij beperkingen en daar houd ik niet van. Ik wil dat iedereen het spel zo volledig mogelijk kan ontdekken. En als dat je niet aanspreekt moet je je maar afvragen of je met je clan wel goed zit.
    Sorry, strategie werkt niet? Het duurt te lang? Misschien met een stel goudvissen, maar met een goed ingespeelde squad kun je dan de grenadier omleggen voordat ie in de buurt is. (in een iets wijder opgezette map).

    @DarthMaster, dat is ook precies zoals ik het bedoel :) (@ 2e post). Natuurlijk is dit moeilijk te controleren, maar zoals ik al eerder zei. Moet alles controleerbaar zijn? Kun je niet van sportiviteit uitgaan? Het gaat hier niet om veel geld of ontzettend veel eer. Dus als je hier alles op alles wilt zetten (en dus gaat vals spelen) om te winnen heb je echt een te ziek beeld van wat belangrijk is....
     
  20. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    oke rox als jij het zegt...

    maare misbruik van vrijheid??

    als ik met nieuwe regels op xbw speel dan met clan regels op GB dan moet ik ff inkomen met granadier

    ik speel gewoon volgens regels en zal niet cheaten of wat dan ook.
    zal alleen anders epelen als normaal door paar regels dus ik zal erop los boomen :):) lijkt me wel ff leuk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina