1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, dat is precies wat ik bedoel.

    De regels zijn er om grenzen aan te geven. Maar wat jullie doen is zo dicht mogelijk op die grens gaan zitten (het liefst er net overheen). Jullie zien het niet als beperkingen, maar als mogelijkheden. En dat is jammer.

    95% van de andere teams speelt puur voor de lol en zal daarom niet eens in de buurt van die grenzen komen. Want in het 'normale' spel komen bijna geen grenadiers voor, waarom moeten jullie dan zo nodig daarmee gaan spelen/oefenen?

    Tuurlijk het is je vrijheid, maar nemen jullie het misschien iets te serieus?
    Jullie maken mij iig kotsmisselijk....
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik je kotsmissleijk maak maar ik word hier uitgejoelt omdat ik eerlijke regels post

    dan zeg ik oke dan spelen we volgens jouw regels en als mensen de kan te krijgen om met een grandier gun dan met een m8 carbine iemand neer te schieten kiest iedereen granadier want die doet meer damage.

    ik ken geen enkel van deze clans alleen dutch frineds clan van GB

    we hebben nu 4 clans gespeelt nooit problemen gehad.

    www.fs360.net kan je lezen dat wij goed en aardig zijn en nooit geziek hebben in matches.
    ( First Loss For F s on GRAW (15/03/06)

    Dutch Swat Force successfully defeated us last night crushing our 3 wins and no losses record with a convincing score of 3 maps to 1, 7 rounds to 4. It was a good win by DSF and I am glad we didn't lose to some random noobs but instead to a group of cool Dutch people. I recommend you play them because they don't cheat or give you bullshit like alot of clans on GB.
    Match Report to DSF match Here )

    jammer dat ik ook negative feedback krijg als ik goede scores haal had 100% tot ik als lvl 2 ranked lvl 7 mensen dood schoot en hun mij niet.

    maare wij spelen meer voor lol dan voor winst alleen bepaalde dingen moeten wel voldoen voor ons op gb net als alle andere clans dat willen.

    ots of fpv maakt ons niet uit, lms,ss of siege ook niet zolang we maar een game hebben.

    vraagje: hoe zit dat met dsfa vs ..... en dan weer .... vs dsfa.
    moeten we 2 x de zelfde clan spelen in 1 week??
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  3. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    correctie: wat in jouw ogen de eerlijke regels zijn.

    rox heeft deze regels gemaakt met de gedachte in zijn hoofd dat er gwon een leuk potje gespeeld gaat worden. want zeg nou zelf? is het nou zo leuk om een grenadier te worden alleen maar om te bewijzen dat die meer schade doen en misschien beter zijn en je zo kan winnen? je zegt zelf dat dat alleen maar easy kills zijn. wees dan een grote kerel en zorg ervoor dat je zulke types die alleen maar voor die kills gaan afknalt. als je zelf de hele tijd erover loopt te zeuren maar uiteindelijk zelf de grenadier kiest ben je wel een hele grote hypocriet. wel zeuren maar ondertussen wel meelopen met hetgene waar je zo tegen bent.
    als je wel voor grenadier kiest en 'erop los boomt' (zeg ik dat goed?) wat wil je daarmee uiteindelijk bereiken? dat grenadier toch gebant wordt omdat je het zo over de top gebruikt dat jij het niet meer leuk maakt voor andere?
    je verpest het dan dus voor jezelf en voor andere...

    en als jullie genoeg vertrouwen in jullie ploeg hebben en goed genoeg zijn.. moet je dan wel een grenadier in je team?:+

    ik heb ook tegen jullie gespeeld (oefenpotje). die waren inderdaad goed te doen, maar bij dry docks wel de night vision uit willen hebben en toch de brightness op 10 is ook hypocriet. doordat truukje kan je veel meer zien dan met een nightvision dus om dan daarover te lopen zeuren is gwon zielig.

    kunnen jullie nou niet gwon normaal doen zonder alles uit het verband te trekken? welke eer heb je nou aan jezelf als je de dingen doet wat jezelf ook niet leuk vind? ben je dan trots op je overwinning? lijkt me niet. een granaat bijvoorbeeld gebruik je als iemand schuilt. probleem mee? waarom zou je? die gast kan ook een andere weg kiezen toch? of zelf een granaat gooeien? de kansen daar zijn gelijk en het ligt puur aan degene die spelen welke keusjes ze maken. als je granaten gaat gooien alleen op de respawn plek ben je WEL zielig bezig. die gasten kunnen zich niet verdedigen.


    dit toernooi is voor veel mensen gemaakt. Niet iedereen kan blij worden van de keuzes die gemaakt worden, maar de meeste mensen hier op xbw zitten niet te wachten op een potje zeer pro spelen. die willen lol hebben en dat ze ook nog eens kans maken op leuke prijzen is helemaal toppie toch? als je pro wilt spelen met pro regels zou ik je adviseren ergens anders te zoeken..
    ik ben niet tegen je regels (meeste kan ik best begrijpen) maar nou heb je meer dingen waar je rekening mee moet houden wat het tactische aspect alleen maar groter maakt. als alle toernooien hetzelfde zijn is het alleen maar saai..:+
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Over het Spawnkillen... als je "5 seconds before Combat start" insteld, kan iemand zich orienteren terwijl hij niet kan schieten of geraakt kan worden. Hierdoor zal het fenomeen Spawnkillen misschien weer iets afnemen.
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals Xun ook al zegt, in jouw ogen eerlijke regels die toepasbaar zijn op alle fps waardoor er geen onderscheid tussen de spellen is....

    Volgens jou kiest iedereen dan grenadier. Als je naar de deelnemerslijst kijkt zijn er weinig lang bestaande en fanatieke clans bij. Veel mensen gamen casual en willen dit in een soort van clanverband gaan spelen. Dan ga je niet ineens een ander wapen kiezen omdat je dan iets meer kans hebt (je eerste shot moet goed zijn, anders ben je sowieso dood, dus zo erg is het ook niet).

    Dat is tegen clans die heel bewust volgens de pro-regels spelen. Als jij hier een ruime meerderheid (laten we zeggen 2/3e) voor die pro-regels krijgt. Ok, doen we dat. Geen probleem, maar het protest komt alleen maar uit jullie hoek. En hoe verder we in de discussie gaan, hoe beter onze argumenten worden, hoe korter jullie commentaar worden (Grenadier vs. grenadier who will win, bijv.).

    Tsjah, sommige mensen kunnen blijkbaar niet tegen hun verlies, maar waarom dat hier relevant is? Misschien ben je ook wel oneerlijk op die 100% gekomen? Wie kan hier dat bevestigen/ontkennen? Bijna niemand.

    Ik zit zelf in een clan, ik zit hier in de organisatie, maar ik hoor anders bar weinig clans er over klagen? Eigenlijk alleen jullie en 1 of 2 andere mensen die met een lichte onduidelijkheid zitten die na een post weer weg is.

    OK, dat is heel mooi, maar hier volgens mij ook niet echt relevant?

    Lees je de info-post eigenlijk wel of loop je alleen ruzie te zoeken? Want dit staat regelrecht in de regels. Ik quote even:
    Je speelt dus een half uur op je eigen map en een half uur op de map van de tegenstander.
     
  6. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nou niet op koning spawnkill lijken, maar als je bij het ander team op de spawn kan komen ga je zoiezo spawnkillen. Het andere team moet gewoon voor een goede verdedeging zorgen.

    @ rox
    kun je mischien duidelijke server settings posten? en wat als het andere team geen goede verbinding heeft, wort er dan op een andere server gespeelt? wat als er er iemand uitvalt tijdens het spelen? hoelang krijgt een team de tijd om zijn speler klaar te krijgen?
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening dan maar... :cool: Rox is de bedenker van dit toernooi en hij mag dus de regels bepalen. Waar ik echter wél voor ben is dat je bij Kit instelt dat de Explosives uit moeten, dus geen Granaten, Bazooka's en Grenade Lanchers, omdat het het taktische gedeelte van het spel compleet wegblaast.
    Drone's en Night Vision mogen van mij zéker blijven, en Rox mag het vanzelfsprekend regelen, maar ik hoop wel dat Explosives niet zijn toegestaan, want dat wordt het taktische aspect wat leuker IMO. :)
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat? half uur op de ene map en half uur op de andere map, dit kun je toch niet gaan timen.....


    waarom niet gewoon best of 5 rounds per map
    a.k.a. 3 rondes winne
     
  9. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn genoeg tactieken om te winnen inderdaad...IK BEN HET ROX EENS.. niet zo miepen .... het is en blijft een tactical schooter:) ...
    en het is lullig als je een grenadier tegen komt maar die kun je ook verslaan}:] ........in ieder geval ga niet ruzien ..en speel lekker dat toernooi op 20 maart8) SUC6 elke clan die meedoet
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Waarom heb jij overal commentaar op? En wat kun je niet timen? Je kunt de potjes gewoon op 30 minuten zetten?
    Rox gaat ervanuit dat de mensen die meedoen niet te kinderachtig zijn om de boel te verzieken op allerlei slinkse maniertjes.

    Ik hoop dat hij niet te optimistisch is.

    Verder ben ik het wel met de heer Stefan eens. Ik hoop ook dat explosives kit uit komt te staan. Het maakt het allemaal wat lomper...
     
  11. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    het is SS geen LMS

    gewoon 30 min op 1 map first to 50.
     
  12. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik wil even wat vragen..
    kan ik me ook inschrijven met mensen die gene lid zijn van het forum want dan heb ik wel een team met , Superstar NL ,LeOpArD , raoul ic en ik zelf (R-L3x) als dit mag hoor iik het graag kunne we ook een naam bedenken..
    nja laat ff wat horen!
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @R-L3x
    Ja hoor dat mag best. Ik hoor het wel :)

    @DSF Darkraver/DSF x Inferno X en de rest van DSF. That's it, jullie hebben voor jezelf helemaal verprutst. NIETS lezen, maar wel zeuren. Tot ziens, jullie doen niet mee met het toernooi.

    @Taab en Stefan. Bazooka's zijn idd belachelijk. Maar persoonlijk vind ik granaten/granaatwerpers net op de grens zitten. Is het gemis van granaten te verantwoorden door het bannen van granaatwerpers/bazooka's?
    Ik vind het jammer dat je dat niet preciezer in kunt stellen, want dat zou voor minder problemen gezorgd hebben. Persoonlijk ben ik 100% voor granaten. Grenadelaunchers heb ik ook niet zo'n probleem mee.
    Voorlopig houden we de regels op WEL granaten en grenadelaunchers, maar GEEN bazooka's. Mocht er na bijvoorbeeld een week blijken dat er veel mensen zijn die de grenadelauncher in het bijzonder misbruiken, valt er over te praten.
    Maar ga voor jezelf ook na of je het gemis van granaten op vindt wegen tegen het bannen van alle explosives.

    @Bavaria. In principe is het de bedoeling dat het thuisspelende team host. Mocht dit helemaal niet werken door lag of wat dan ook, dan wordt er geswitcht. Als er iemand uitvalt tijdens het spelen zul je het potje afmaken en daarna kun je een vervanger regelen. Dit moet in 5 minuten wel te doen zijn lijkt me. Wanneer je geen vervanger hebt, overleg je even met de tegenstander of het 3 vs. 4 blijft of dat het 3 vs. 3 wordt.

    De server settings:
    Mode: Team Elimination
    Type: Sharpshooter
    Map: De voorkeuren van de teams
    Time: 30 minutes
    Kit: No restrictions
    Advanced settings:
    - Number of players: 8
    - Method for player assignment: Player control
    - Team start location: diegene die thuis speelt (en dus in principe host is) mag dit bepalen. Dus als rood op de blauwe spawn wil beginnen kan dat.
    - Camo's: Crye voor blue en wood voor red
    - Auto launch timer: off
    - Game start timer: 10 seconds
    - Force respawn timer: 10 seconds
    - Respawn wait timer: off
    - Respawn invulnerability: Yes
    - Force camera: off
    - Kill camera: Yes
    - Drones: 60 seconds
    - ID Friendly/Foe: Friendlies and Enemies
    - Lock Room: No
    - Class Modifiers: Yes
    - Show enemies on Intel map: Yes
    - Allow weapon pickup: Yes
    - Mapdingen zijn niet van belang, dus die gewoon blijven staan (ook als je het verandert hebt)
    - Voice Channel: Everyone
    - Allow Night Vision: Yes
     
  14. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of ik nog mee kan doen. zet me anders maar op de reserve lijst:) !
     
  15. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wat rox ik zeg tegen hem dat het SS is wrom zijn wij eruit.

    we zullen niet meer zeuren niks na die ene post hij las verkeert ik heb het al veteld.
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Franko, je staat op de reservelijst :)

    @DSF, dit is de laatste keer dat ik reageer, voor de rest moet het maar via pm/msn als jullie zo nodig nog door willen gaan.
    Even de situatie:
    - Jij post dat het van 3 naar 2 teams gaat, alleen wie er in bravo zit is niet bekend. Dan lijkt het me logisch dat ik alvast Alpha verwerk.
    - Vervolgens willen jullie MIJ de schuld er van geven, dat JULLIE onderling lopen te verzaken
    - De regels zijn bekend, vanuit jullie kant komt ontzettend veel tegenstand. Het moet allemaal maar pro zijn en dat zou zogenaamd iedereen willen....
    - De argumenten waar jullie mee komen worden steeds kinderachtiger
    - Als er voor jullie nog onduidelijkheden zijn, worden die meteen gevraagd. Terwijl het antwoord in het info-topic staat! Daar staan ook de regels, maar blijkbaar lezen jullie dat helemaal niet.
    - Met andere woorden, ik doe mijn best om hier iets leuks te organiseren. Jullie zijn, zonder blijkbaar ook maar iets van de info te lezen, op alles en iedereen aan het zeiken.
    Zulke deelnemers wil ik niet bij mijn toernooi!
    Een discussie wil ik best aangaan met de regels, maar dan wel een beargumenteerde en niet zoals jullie het doen.
     
  17. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stelde regels voor om eerlijker te maken en daarna zei ik dat het goed was.

    en jah bravo is/was nu reserver maar zat er eerst gewoon in dat vond ik wel raar.

    ik hoor wel of we nog mee mogen doen.
     
  18. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister X3G ingeschreven. Ik zie dat het toernooi al bijna gaat beginnen wel jammer als we niet meer mee zouden kunnen doen :'-(
     
  19. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG dit gaat echt nergens meer over |:-. We hebben hier eerst discussie over de regels, dat lijkt me normaal bij een toernooi. Het is niet alleen dsf die aanmerkingen had over de regels, er zijn heel veel andere mensen die zonder explosives willen spelen ( volgens mij willen meer mensen zonder explosives dan met, maar dat doet er nu niet toe). Als het team van dsf bravo nog onbekend is en je haalt hem gelijk helemaal weg vind ik het niet vreemd dat je daar dan reacties op krijgt. Als inferno daarna iets vraagt wat hij ook gewoon had kunnen lezen en darkraver daar gelijk normaal antwoord op geeft snap ik jou probleem niet rox. Hoeveel vragen worden er op een dag wel niet op een forum gevraagd die je een paar posts ervoor kan lezen. Dat we gelijk uit het toernooi worden gegooit vind ik beetje te ver gaan. :{ Niet dat ik nog veel zin heb in dit toernooi, als het zo moet lopen.
     
  20. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat dsf gewoon nog kan meedoen aangezien we eerst 3 teams hadden en nu maar 1. dan maar geen bravo tenzij het nog kan in nieuwe poul.

    ik hoor het wel op msn of lees het hier.

    ff kijken wie in D06A zit en ff overleggen welke dag we kunnen beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina