1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW Perfect Dark Zero Toernooi - Inschrijfthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Brandts, 9 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De deelnemers van het toernooi die nog wedstrijden moeten spelen hebben een PM gekregen. Gelieve hierop zo snel mogelijk op te reageren. De gevolgen ervan staan erbij ;)

Arie Bombarie en FunkyBouncer staan genoteerd als eventuele invaller.

NL Eagle: je PM-box is vol. Zou je hier even ruimte willen maken. Ik stuur jou wel een mail met het bericht. Reageer wel door mij een PM te sturen (dus geen reply op mijn mail).

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    n.e.r.d heeft me een PM gestuurd dat hij niet meer mee doet aan het toernooi. In zijn plaats komt Arie Bombarie. Suc6 ;)

3. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik moet zo te zien spelen:
    Panzerdelta vs Arie Bombarie
    Ghost Sniper007 vs Arie Bombarie
    Brandts vs Arie Bombarie

Wat is trouwens: Killcount 1? Is dat gewoon de lijst van mensen die het meest punten hebben naar minder?

Mijn gamertag is zoals ik al zei: Arie Bombarie (Mijn MSN: Pietervgils AT gmail DOT com)

PS. Ik zal jullie zo even toevoegen.

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  4. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanmiddag en vanavond online. Eergister heb ik alleen wel mijn gamertag verandert het is nu DSF Ghost ipv Ghost Sniper007.

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het zo wijzigen. Ik heb je eerder een PM gestuurd maar ik kan hier uit afleiden dat je nog gewoon meedoet ;) Ook voor de andere deelnemers, als je nog wedstrijden moet spelen, check je PM ff!

@ Arie Bombarie
    Kijk ff in deze thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78508
    In de 2e post staat uitgelegd wat de bedoeling is van de killcount ronde.

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  6. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik doe nog wel mee, maar is het niet beter om arie in poule c te stoppen zodat daar misschien nog wat wedstrijden gespeeld gaan worden. In onze poule zijn alle wedstrijden al gespeeld, behalve alle wedstrijden tegen arie dan. Zo hebben we bij ons al killcount winnaar en poule winnaar.

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog even af op reacties van de PM die ik heb rondgestuurd. Ik heb van hun allemaal nog geen reactie gehad, dus er is grote kans dat niemand van hun meer speelt :9 Ik kan proberen daar invallers voor te zoeken of ik kan het speelschema aanpassen naar 3 poules. Ik wacht nog even af.

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de PDZ van N.E.R.D misschien als ik het spel een beetje snap dan wil ik wel eventueel voor keertje ofzo invallen

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Poule 2

TommieNL vs .N1c3sh1t..# 0-0 0-0

Wessiej vs .N1c3sh1t..# 0-3 1-15

dit klopt niet
    ik heb van tommy gewonnen en tegen wessiej nog niet geweest

10. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nog wel mee doen, maar ben vast te laat...
    dus ik wacht anders wel op een 2e toernooi...

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is al weer 6 dagen sinds de laatste post hier en 11 dagen geleden sinds de laatste veranderingen in de thread waar de standen worden bijgehouden. Is dit toernooi nog levend? :)

12. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een beetje aan het wachten tot er weer wat gebeurd, maar volgens mij gaat er niet veel meer van komen.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn laatste wedstrijd nog wel spelen, maar gaat dit toernooit nog door of niet meer?

14. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan niet meer joinen?

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey sorry maar ik ben een tijdje afwezig geweest. Ik heb van meerdere deelnemers begrepen dat ze niet meer mee willen doen. Zo zijn er wel anderen die nog mee willen doen maar het lijkt mij beter als er een nieuw toernooi wordt opgezet, hoe jammer het ook is. Als jullie het hier niet mee eens zijn dan laat het maar horen.

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Em, als het een eradication Darkops tournooi is doe ik mee...

17. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeiemorgen,

Ik was gister ochtend al zo vrij geweest om een thread te starten in 'xbox 360 games' met betrekking op een team competitie. Mensen die dus toch nog zin hebben in wat potjes, en deze laatste niet mee konden doen om wat voor reden dan ook, kunnen zich met een team inschrijven bij die thread.
    Brandts, even een vraagje aan je, mochten er genoeg inschrijvingen zijn voor dat Team toernooitje, ben je dan bereid om eventueel wat mee te helpen met de opzet en het verloop? PM maar even of iets dergelijks.

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toernooi gesloten, thread gesloten. :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina