Waarschijnlijk in het weekend.. maar als er iemand eenmalig niet kan is er meestal wel een reserve die in kan vallen.. en als er meerdere niet kunnen.. tja.. dan word denk ik de wedstrijd denk ik gewoon andere keer gespeeld.. Maar als je vragen over het toernooi heb moet je bij de andere thread zijn.. hier maken we alleen de teams..
Sorry voor dubbelpost maar nog ff een vraagje .. Grumpiestocean .. Freak oliver .. Bonbridge .. Just Another Gamer .. is een Team .. ?? *) want zo ja moete we dat ff bij de andere thread doorgeven ..
Is de datum van het toernooi al bekend? Want het moet allemaal maar wel goed uitkomen met school. Ik zat te denken voor iets in het weekend ofzo, des te meer mensen er dan kunnen.
Ik zoek ook een team. Ik wil alleen bij mensen die zeker weten dat ze mee willen doen. Ik heb geen zin om mensen achter hun vodden aan te zitten zoals met het Top Spin 2 toernooi. Zelf ben ik van middelmatig niveau. Ik ben bijna nooit de beste met ranked matches, maar zeker ook niet de slechtste Oh jah, ik wil ook niet bij kinderachtige types die anderen uitmaken voor noobs en dat ze zelf pownen en dat soort dingen. Gewoon relaxt spelen, maar wel serieus
Ik heb ook een team. Dat is dan: USC Headshot USC Dano USC Baby Jano USC De Gio Met dit team wil ik dan mee doen.
hallo ik en mijn team willen ook deel nemen aan het toernooi. Ik heb zojuist nog 1 plaatsje over. gekkeleo goldendiamond wippertje wil je ook in ons team komen voor het toernooi laat het effe weten of voeg gekkeleo aan je vriendlist zodat we `s avonds rond 7:00 tot 21:00 een potje kunnen schieten op live We spelen wel voor de fun dus verliezen we dan verliezen we en winnen we dan .....
Dazlindragon mag ik ook bij jullie in het team? Ik wil winnen! Vandaag al bewezen dat ik ongeveer even goed ben denk ik zo
Ik weet het.. in het begin praatte ze nog.. maar niemand reageerd meer.. en zolang die andere niet reageren ben ik nog steeds teamloos.. Zijn er mensen met een sneller reactievermogen.. ? want dat is wel handig als je Gears of War speelt..