De meeste willen bij goede in het team. Op zich logisch, maar ik kan moeilijk aangeven hoe goed of slecht ik ben. Soms bak ik er echt niets van online en maak ik echt rondenlang geen kill. En soms gaat het wel lekker. Net een ranked potje tot de acht gespeeld, daarin maakte ik 16 kills, daar kwam niemand bij in de buurt
wie wil er bij mij in het team ik heb 3 mensen nodig ik ben redelijk goed sta nu 5800 nog wa op execution 2000+ kills..
uTrevenge xM16x Marine NL Nightbringer - The Nightbringer Mystery X - Mystery X nl ik heb wat gegokt maar ik weet niet of iedereen hier mee eens is
@Supremacy NL ik ben ook niet egt geweldig hoor.. ik doe het voor de lol.. en soms heb je van die keren dat je inderdaad veel beter dan de rest bent.. ik kom wel bij jou in het team.. en dan nog snel 2 andere zodat we ons kunnen inschrijven voordat het te laat is..
Bij wie kan ik eventueel nog in het team? Ben niet zo super goed als ik eerlijk moet zijn, maar het lijkt me wel leuk!
Ik zat eigenlijk al in een team, maar daar heb ik me maar voor afgemeld. Het toernooi gaat waarschijnlijk toch gigantisch floppen. Met zoveel deelnemers heb je erg veel last van quitters. Ik ga dus niet meer meedoen
hoi beste team loze Ik heb weer een plekje vrij wie wil er in me team komen we spelen wel voor de fun
Hey ik heb me ingeschreven met een vriend van me.. wij zijn met z'n 2en. wij hebben dus nog 2 players nodig
Wij hebben bijna een team !! - Ibrahim06 ( ben ik ) - hoodoo001 - madd monkey NL we hebben nog 1 iemand nodig ! kom op
Ik wil nog 3 mensen als reserve inschrijven voor tem 20(USC) Voor alle ckrheid. dat zijn: DatNaWaldo jimapima RUSH B
Ja ik wil een team maken vor een vriend van mij hij kan niet op internet dus dan maak ik het voor hem: team : Serrez jimapima RUSH B <bezet> dus nog een speler die ze kennen alleeen ik weet niet wie alvast bedankt
Ik wil er wel graag bij! Ow, ik las net in het andere topic dat je al een compleet team had... Dan probeer ik er nog wel een te maken van wie er nu nog geen heeft... Wie wil?