Hello hello, Het toernooi zit vol met 28 teams, maar degene die goed in wiskunde zijn zullen merken dat het met 32 teams makkelijker zou gaan. De inschrijving is dus nog niet gesloten, maar als je je nu aanmeldt kom je vooralsnog op de reservelijst. Mochten er nog 4 teams bijkomen doen die allevier mee, en hebben we 8 poules van 4 personen of 4 van 8..
Eej ik had beterbart als reserve bij mij int team opgegeven maar da is nog niet gebeurt als jullie dat nog ff wilde doen... danke
Team: NOOBS^FTD Aridity NL Behangplaksel ShocKerR Andere naam komt nog maar wil je ons ervast bijzette please ty. voordat vol is
OOw ja srry ik nog al lastig msar kan er nog 1 kleine aan passing bij TEAM 20 ik wil nog iemand erbij schrijven zijn naam is : giulson. ja is pas een meber maar hij moet egt in het team. srry voor het lastig vallen voor de zoveelste keer.
Ik zou ook nog graag mee willen doen (gamertag: Freekiej), samen met een vriend. Maar die heeft nog geen vast xbox live account, dus maakt hij steeds een nieuw account aan. Op dit moment is zijn gamertag KanarieKing.
Paar matties van skool willen ook als team meedoen: Matta 10 NL Erwin1990 NL xXpoesjemauwXx pbaptista
... waarom sta ik nu niet op de deelname lijst terwijl er gezegt was dat ik team 31 was...? Team: DragonSoul1490 Thunder Drag0n Vanquish NL TheNightbringer