masterchief als je live hebt zul je het spel wel vaker over live spelen maar net zoals vele andere spellen zul je de single player maar een keer doen
Het probleem is dat de eerste strips vrij ouderwets zijn, dat betekend niet minder leuk. Ik ben ze nu aan het lezen en het is gewoon vet om precies te weten wat er gebeurt is en zeker bij een game als XIII waar de verhaallijn je erg boeit. (In mijn geval) Oddball tot waar heb jij gelezen want de XIII-stripreeks is nog niet af! Kelovitz
Er zijn drie multiplayer opties namelijk: 1. Xbox Live (Je kunt hier niet splitscreen spelen) 2. Splitscreen (Je kunt hier met max. vier spelers op één Xbox spelen) 3. System Link (Je kunt hier ook met max. vier spelers op één Xbox spelen maar met meerdere Xbox aan elkaar gelinked wat een totaal aantal spelers van zestien kan hebben) Ik hoop dat het duidelijk is
voor de mensen die dit spel wel graag willen voor 26 euro, maar geen creditcard hebben is dit misschien een optie: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=41907 geweldig initiatief, waar ik ook van gebruik ga maken, omdat het hier om een mod gaat, is het ook wel betrouwbaar
XIII is een geweldig spel, ook als je geen live hebt is multi-player erg leuk met dank aan de bots. Alleen kd8 dat het spel heel lang zou duren omdat het 34 levels had, alleen zijn die levels heel kort en verdeelt onder één level heb ik het gevoel. Maarja tis erg grappig. Geeft echt wel waar aan je geld, voor mij dan.
Multiplayer vind ik ook nog steeds erg leuk maar het is wel erg makkelijk. Er is zo'n gametype, Deathmatch Laddergame, en die kan ik nu zelden spelen. Bij Deathmatch Laddergame wordt je gewoon in een game geplaatst en moet je een potje Deathmatch spelen. Naarmate je wint krijg je een betere titel. Ik heb nu de titel "Elite" en dat is het hoogste, ik ben ranked #6. Het probleem is dat alleen mensen met een hoge titel bij elkaar in een game komen maar aangezien (haast) niemand met een hoge titel het spel meer speelt kan ik deze gametype niet meer spelen, en deze gametype vind ik nu net de leukste! Dus hierbij roep ik iedereen op deze wel te spelen
Ik denk wel dat er 2de deel komt van het spel, het einde is wel een beetje een open einde vind ik, ik hoop het in ieder geval wel.
Hij is twintigste van alle games in 2003 maar von ik wel een beetje laag terwijl ze het bij de nummer een weer wel goed hadden want dt was Call of Duty
dit is echt een fantastisch spel, wat een leuke singleplayer. de missie's zijn wel kort, maar wel leuk, je zit direct in het spel