1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XIII topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 2 okt 2003.

  1. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem, dit is het xiii forum, dus jullie zouden me kunne helpen(A)

    In ( ik geloof) 1 van de laatste levels, is het je missie om een aantal rakket lanceringen te anuleren, je krijgt daar zo'n 120 seconden voor, je moet eerst naar de control room, en daar 1maar aangekomen krijg je zo'n pop upje van een knop die zich naast 1 van de computers bevind.. maar als k die knop in druk ga ik dood ( kleine explosie) al loop ikn og zo hard bij de knop weg.
    Er is ook een deur in die kamer.. ga je doorheen ( met lockpick) ga je deur linksaf, wee rmet lockpik, dan kom je in een kleine kamer, waar in de midden zich een hek met een deur bevind, voor die deur heb je een key nodig die ik dus niet heb.. kort gezegd: ik weet niet wat ik moet doen in dat level..

    Is er iemand die een hint voor me heeft..? alvast bedankt.
     
  2. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    - knal er maar lekker op los, zeg ik altijd maar. (wel goed richten) Heerlijk spel.
     
  3. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    heel leuk gezegd, maar der zijn geen tegenstanders in dat stuk, j emoet gewoon binnen die tijd de bommen onschadelijk maken.. beetje zinloose post van jouw dus
     
  4. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    zoals ikliegniet zei, knal er lekker op los. ik geloof dat als je er een poosje op schiet dat ding kapot gaat. een granaatje kan natuurlijk ook en is een stuk sneller.
     
  5. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:.. ik dacht dat hij bedoelde dat ik op vijanden moest gaan raggen maar die zijn er nie.:D.. maar dan zal ik dat zometeen us ffkes porberen.. bedankt voor de tip:D

    ut is gelukt:d.. wist niet dat je dat hangslot kapot kon maken:confused: maar bedankt voor jullie hulp _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    waar kopen jullie de strips van XIII?
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de lokale Stripwinkel. ;)
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hebben wij volgens mij niet :mad:
     

Deel Deze Pagina