Mij lijkt het echt een leuk spel. Eindelijk eentje met een "verwachte"goede singeplayer en dan ook nog multiplayer. Ik zal het spel vaak spelen.....nou ja tenminste totdat top spin en Rainbow Six 3 uitkomen en dat duurt ook niet zo lang meer
De mijne is ook inclusief verzendkosten, en ik krijg er zelfs een lichtgevend sleutelhangertje bij van Xbox! , maar daar doe ik het natuurlijk niet voor
Ik een level kunnen spelen dankzij XBW, ik moet zeggen dat het weer eens wat anders is. Iets lekkers Fris waar.... Iig gaat dit spel mij een hoop plezier bezorgen.
XIII! Ik heb m ook maar ge pre-ordered bij GCshop, ik kon niet leven met het idee dat ik m niet op release zou kunnen spleen EN de prijs van 44,50 sprak me ontzettend aan. Wauw, wat wordt dit gaaf. Ik kijk er echt naar uit. Iemand op MSN zegt hier overigens dat ie het in de VS speelde en dat het zuigt maar ik geloof er geen ruk van.
Jongen, dit spel word DE BOM !! Speel de demo voor de PC maar, dan weet je dat het wel goed zit met dat spel ! Zullen we ook een clan oprichten met een paar mensen? Lijkt me wel leuk
Jah het komt zowel op Xbox, Playstation 2 en Gamecube. Maar alleen op de Xbox heeft het online multiplay via Xbox live.
Maar dan de GameCube ook, want die heeft ook online play. Maar BOEIEND, Xbox heeft lekkerste controls, moiste graphics en beste online functie (vind ik van alle poorts....) Weet er iemand nog of er exculsive Xbox content in zit? Misschien wel content dl?