Het XIII topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 2 okt 2003.

  1. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je er aan? :'-(
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net even die video review gezien. Zag er goed uit. Is wat nader inspectie plegen over XIII :)
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vervelend dat XIII uitgesteld is nu moet ik nog langer wachten tot ik weer een game heb....:'-(

    Wat de graphics bertreft die kunnen toch niet beter als we het hebben over cell-shaded games van deze tijd dus vind ik het erg verwarrend als menig gamesblad de graphics van Zelda voor de NGC hogere cijfers geven als XIII.

    Al met al komt deze game naar de Xbox en hebben wij er weer een leuke shooter, en niet weer hoofdzakelijk voor Live! maar ook voor Single Player, bij want het verhaal mag dan wel een beetje pro-amerikaans zijn 't blijft een leuk verhaal. (voor zover ik gehoord/gelezen heb)

    "Vorfreunde ist die schønste Freunde" en daar geloof ik heilig in....... _O_ O-) _O_


    Kelovitz
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  4. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je helemaal gelijk in, vooral dat de PU zelda een 10 geeft voor graphics en XIII een 8.................. Jurjen pro nintendo freak
    :mad:
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ze ook kijken naar het systeem die de graphics aan kan. Dus als je een GBA spel gaat reviewen zeg je ook niet, wat een gare graphics. ;) En verder over die uitstelling, ach ja, er komen zo veel games uit in November, eigenijk wel wat relaxter dat er ook nog wat in December komt :p
     
  6. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt deze game wel wat, ik heb wel enkele vraagjes:

    Wanneer wordt deze game nou gereleast?
    Kun je met 2 spelen tegen de vijanden?(co-op dus)
    Zijn de verhalen gebaseert op de stripboeken?

    ziezo, deze game lijkt me wel vet hoor, eindelijk eens andere grapchics dan altijd developers die proberen hun game foto-realistisch te maken, pakt Ubi Soft het anders aan, ze maken gewoon cell-shaded grapchics het kost niet veel en de gamers zijn tevreden.*)

    oja, de demo op pc is wel lijp hoor, als zo een mannetje van een klif(ik heb het niet gedaan)valt zie je zo een schoon filmpke hoe hij naar beneden valt enz.

    Lijkt me echt een lijp spel!_O_
     
  7. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit heel erg te twijfelen of ik hem nu voor pc of xbox koop welke zal beter zijn?
     
  8. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt ervan af, met wat speel je het beste controller of muis?

    Maak hieruit dan je keuze, want voor de rest heeft de pc versie geen extra feature bij multiplayer, de Xbox heeft dit wel namelijk: Sabotage, een team wil iets vernietigen en de andere ploeg moet dit object verdedigen.

    owja, het maakt ook iets uit of je xbox live hebt, als je dit niet hebt zou ik voor PC gaan...

    Ziezo, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
     
  9. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt maakt de keuze makkelijker check wel eerst de pc versie en daarna de xbox versie aangezien ik nog het 1 en ander moet veranderen hiero thuis om te kunnen xbox liven
     
  10. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had net een reclamefilmpje voor XIII op tv (the Box). Waarom maken ze er reclame voor als ie uitgesteld is??? Volgens mij werd er gezegd dat ie uit was (niet goed gehoord).
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vond de keuze tussen pc en xbox ook moeilijk.
    uiteindelijk heb ik maar gekozen voor de xbox versie, ivm live.
    gewoon omdat je dan ken praten met elkaar, dat is voor mij een heeel erg groot plus punt.
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, als ik hem ga kopen dan koop ik hem ook op de xbox, gewoon omdat het veel leuker is om te multplayeren op de xbox met praten etc.
     
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    tv spotje zegt : In Stores Now

    zoek de fout....|:- hij is toch uitgesteld of niet ??
    moet ik gaan kiezen tussen XIII en Rainbow Six als nieuwe shooter :p en da's best moeilijk want ik hou wel van realistische shooters maar de styl van XIII is toch ook wel erg cool :cool:
     
  14. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook 1 van mijn most wanted game van dit jaar, maar als ik de eerste reviews op gamerankings kijk dan vallen de scores wel erg tegen. Vooral die Edge review doet toch wel erg pijn. Ze hadden oa. over slechte controls en ongeinspireerde multiplayer. Even afwachten dus.
     
  15. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dit spel gewoon leuk vindt of niet, mij lijkt hij helemaal de B:+ M.

    Ik denk dat het de mensen niet eens opvalt dat dit gewoon een goede titel is, mensen laten zich afschrikken door de "buitenkant", de cell-shaded.

    Ik kan in ieder geval niet afwachten..............




    Kelovitz :'-( O-) :'-( _O_
     
  16. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga wel voor XIII idd de style een keertje wat anders toch
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm ook allang gepreorderd, hoop niet dat ik teveel aan RS3 verslaafd ben als deze binnenkomt :p. Owja, PGR2 heb ik ook al besteld, en CS ook :'-(.

    Maarja, ik vind dat cell shaded wel cool, en nog als FPS ook, dus denk wel dat deze game gaat 0wnen, vooral op Live :).
     
  18. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is gold gegaan en ligt 18 november in de winkels. Aldus gamer.nl
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou geweldig zijn! Maar kunnen we gamer.nl wel vertrouwen?

    Kelovitz O-)
     
  20. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja, waarom niet? Het is zo'n beetje de grootste Nederlandse gamesite. Hier voor het hele bericht
     

Deel Deze Pagina