1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XIII topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 2 okt 2003.

1. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... De PAL-release van XIII staat overal op het web gesteld op 28 november 2003... Hij is namelijk uitgesteld van 13 november naar 21 november en uiteindelijk naar 28 november 2003... De PC-versie komt in Europa op 21 november 2003, de consoleversies dus op 28 november 2003...

18 november 2003 verschijnt de NTSC-versie, de Amerikaanse dus... Ik vermoed dat Gamer.nl daarmee "in de war is"... Maar voor hetzelfde geld krijgen ze nog gelijk ook, maar ik vermoed het niet... Ik zou maar van 28 november 2003 uit gaan wat betreft de PAL-release in Europa... :D

2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet maar nooit. Crimson Skies en Rainbow Six lagen ook al wat eerder in de winkels.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja finding nemo en Amped 2 heb ik ook al in de winkel gezien

4. VinZ

VinZ Guest

Ik heb em net gehaald...

Heb em net heel ff gedaan, en ga zo verder. Begin vind ik een beetje vaag, maar heb ff een multiplayer opgestart en de besturing daar liep wel heel lekker moet ik zeggen. Het ziet er ook erg lekker uit. Er waren nog helemaal GEEN games op xboxlive, hahaha, maar goed. Ik denk dat dit spel op live best wel eens een toppertje kan worden. Ik post later meer als ik meer gespeeld heb. Mazzelllllllll............

Oja, ik heb em bij eplaza gekocht...

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt hij in de winkels? Ohh zeker beter, kan ik hem binnenkort op de mat verwachten.:cool:

6. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er !!!!Zonde van al die pre orders:)
    Het is en blijft goedkoper om te pre orderen maar in de winkel ligt hij in dit geval toch 3 dagen eerder.....
    Bij Dimplus staat hij pas aangegeven op de 29ste...lol
    Tot op Live mensen ,ga eerst ff aan de single player werken:9

7. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar waar waar??????? 8)

8. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    IN heel Rotterdam
    .....Intertoys.Bart smit.Mediamarkt en Future Zone

9. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm Bart Smit. Ik woon in Volendam en daar word alles vandaan gescheept. Maar in de Bart Smits hier zijn ze langzaam. Ik ga zo ff kijken.

10. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het maar ff doen hij is zo gaaf!_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Deze game gaat zo zwaar rulen;)

11. VinZ

VinZ Guest

Nou ik heb gisteren eens aan de singleplayer zitten werken en ben aangenaam verrast. Vind het tot nu toe een zeer leuke game. Je kan bijvoorbeeld stoelen oppakken en tegen iemand kapot slaan, asbakken naar iemands hoofd gooien etc. Best wel lachen... Er waren nog geen games online gisteren, maar heb wel al een beetje in de maps rondgelopen en vindt het een kruising tussen halo en unreal (eerste indruk dan). Mis alleen de grotere maps, buiten en open, maar heb ze nog lang niet allemaal gezien. Besturing loopt lekker soepel, alleen mis ik soms het inzoomen. Verder zijn er best veel wapens aanwezig, sommige ook met een alt. fire. Denk aan een assault rifle met grenade launcher, AK-47 en M16 met full auto-fire of burst. Shotgun heeft een melee-attack en de rocketlauncher ook. (dan pak je de rocket uit de launcher en sla je daarmee, lol :p) Ik denk dat er zo'n 15-18 wapens inzitten (waaronder throwing knives, een kruisboog, sniper, shotgun, etc... sommige in verschillende varianten) plus een paar granaten. (in ieder geval frag grenade en flashbang)

Nou dit is mijn eerste indruk. Hoop dat iemand er wat aan heeft. Later misschien nog meer....

Signing out,

VinZ

PS. Ik denk dat dit spel op L!IVE erg leuk zal worden.... :p

12. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ze hebben hem binnen bij de Dimensionplus. Niet dat ik hem ga halen maar ik zag het staan dus post het ff.

13. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    De Bart Smit bij mij in de buurt heeft m niet. Dan maar naar de andere Bart Smit aan de andere kant van mn woonplaats. Kost weer een uurtje. Wat ik wel niet over heb voor een spel. :D

14. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Net vandaag binnen gekregen van Gamerelease.nl. Toch netjes.
    Hij ziet er zeer goed uit en speelt lekker. Heb al even op Live gespeeld. Maar niet echt noemenswaardig.

15. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net gehaald bij e-plaza (vreemd genoeg nog niet bij de media markt, omdat ze daar meestal sneller zijn qua gamerelease) mijn eerste indruk van de game is zeer positief moet ik zeggen.

16. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen ligt het aan mij,of kan je als je op Live bent, helemaal niet praten?

Ik zit in de SP nu al vast. Missie 3 ofzo, dan moet je een zo'n touw naar boven schieten maar dat ding heb ik helemaal niet.

17. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    woooooooooooo

mooooooooi, dit spel is egt wel cool, ben net ff op live geweest, daar werd ik voor me flikker gesgoten voornamelijk........en daarna ff de single player gespeeld, maar die verhaallijn en het hele spel is gewoon superfantastisch....dit is mijn eerste indruk!!:9
    het spel is iig vanaf vandaag overal te krijgen geloof ik...

gr

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3

jawel, als je op d-pas links en rechts duwt wel.............

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk alleen mar Live, is het dan de moeite waard? als er iets neit in de single player lukt kap ki er gelijk mee en ga ik weer liven.

Dus is het leuk genoeg om me van live te houden?

20. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm sinds vanmiddag en er zijn echt nog weinig mensen online, met CTF bijvoorbeeld pakte ik 1 vlak zonder kills of deaths en stond al 61e. Bij deathmatch had ik 10 kills en 16 deaths en stond 250e. Maja, hoop dat de massa nog moet komen :).

Maar hij is écht koel, ook origineel enzo. Gfx mooi, lekkere gameplay, topper als je 't mij vraagt :D.

Deel Deze Pagina