1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XIII topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 2 okt 2003.

  1. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sinds gisteren hij is echt cool vind wel jammer dat er geen dc voor is
     
  2. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zak je eigenlijk omlaag al moet je de tweede keer met die kabel werken. Hoe moet je dan dalen?
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Whehe, sta nu 16e in CTF :D
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hé wat kost ie bij de Media Markt?
     
  5. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    8) L 8)
     
  6. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de L trigger
     
  7. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel! Heb hem sinds gisteren binnen, vanochtend nog ff online gespeeld! Sta nu 41e met DM :confused: Moet omhoog! De besturing is wel ff wennen, ik zie ook dat de ventjes niet vloeiend over mijn scherm lopen op Live, beetje jammer.

    Voor de rest een superspel! Kan niet wachten tot ik straks weer thuis ben en ff nog wat DM games kan spelen :D (zit nu op school :mad:)

    Met hoeveel mensen kan je nou online spelen trouwens? Niet echt veel volgens mij...

    [edit: Waar op Xbox.com kan ik mijn scores bekijken!?!?! Eerst stond linksonderin altijd een link naar scoreboards, maar nu zie ik m niet meer! Ik kan het niet vinden! Is dit verhuisd naar een andere site of ben ik gewoon scheel?[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  8. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten er eigenlijk bots in de multiplayer?
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Als 't goed is wel :).
     
  10. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ja in mp kan je ook tegen bots

    @Asmo met ctf 8 man dm 6 man d8 ik
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Live vind ik hem niet zo leuk. Ik heb hem grotendeels ook voor de Singleplayer gekocht. Dat is maar goed ook want Live vind ik niet zo veel aan. Vooral niet omdat ik nu Rainbow Six heb en dat is op Live velenmaler beter. De Singleplyer is tot nu toe nog erg leuk:cool:
     
  12. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    De single player speel ik juist niet! Speel liever online, lekker knallen :D
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    50 euro :D
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem ook binnen en gelukkig kwamen me verwachtingen. Later vertel ik er wel wat meer over, nu weer lekker gaan spelen..!
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie speelt er allemaal op Live? En ligt 't aan mij of zijn er erg weinig servers?
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Geen idee, had ik maar live! gehad... Die plaatjes als je iemand neersniperd zijn echt cool/ Ik probeer ze vooral precies in hun neus te schieten, maar het hart kan ook he. De multiplayers zijn dan wel niet origineel, maar het blijft leuk, vooral door de aankleding van het spel. Wel jammer dat de multiplayer maps zo klein zijn, maar er zijn er wel weer 24. En de wapens zijn ook goed, alleen heb je zo'n zware machine gun (m60 volgens mij) en als je die hebt en je speelt met z'n 2'en dan kan je nauwelijks vermoord worden. Met z'n 2'en dus iets minder fun, maar als je met meer spelers bent is het natuurlijk dikke pret.
    Het verhaal is trouwens heel goed. Af-en-toe krijg je flashbacks, waarin je vaak kan rondlopen, die je informatie geven over je verleden. Zo kom je langzaam maar zeker te weten wie je bent en wat je rol was bij de moord op de president. En ben je vergeten wat er was gebeurd, dan kun je in een stripboek het verhaal tot nu toe teruglezen.
     
  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    kwou dat ik hem had.
    Moet je hem kwijt. pm mij :cool:
     
  18. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    He gaste ik heb een vraagje.
    kun je met XIII op de xbox ook tegen ps2 XIII spelers spelen?
    alvast bedankt
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dat gaat niet. Zou wel tof geweest zijn als het kon.
     
  20. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu een tijdje en ik meot toegeven een hele goeie game jammer dat eht nit kan met gamepad maar speelt prima hoor met toetsenbord en muis
     

Deel Deze Pagina