1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XIII topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 2 okt 2003.

  1. Asmo

    Asmo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool spel! Vind m steeds beter worden :p De single player speel ik alleen nooit! Online is 20x beter! Ik heb tot nu toe maar een paar levels gespeeld... maar wel vet! Ik stond gisteravond 23e! :D Zal nu wel weer gezakt zijn denk ik heb al een halve dag niet meer gespeeld...
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn weinig mensen online man, altijd maar een paar servers :confused:.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb deze game sinds gister, maar hij bevalt goed.
    De stijl, het verhaal, de graphics, allemaal erg goed, tot zover.


    Nu m'n router nog even fixen, en dan kom ik online. :)
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik speel hem nu al twee dagen (ik heb nu even een pauzetje genomen) en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Al moet ik wel zeggen dat ik bij de eerste levels eerlijk gezegt behoorlijk negatief was. Ik had namelijk al snel het gevoel van 'been there, done that' en ik vond het ook nergens echt speciaal worden en ik zat er zelfs al aan te denken om hem op XBazar te dumpen. :eek: Gelukkig ben ik verder gaan spelen en bevalt de game me nu steeds beter en beter. Met name de latere sneeuw-en gevangenis/gekkenhuislevels vond ik zo heerlijk om te spelen. Ook het snipen gaat fantastisch en de daarbij behorende animatie waarbij je de pijl of kogelinslag ziet is iedere keer weer een genot om te zien. Let ook eens op de gesprekjes van je tegenstanders, sommigen zijn echt zeer grappig gedaan.

    Al met al kan ik zeggen dat ik eindelijk weer eens een echte topper in mijn Xbox heb zitten. :)
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, deze game wordt in eerste instancie onderschat.

    Ik vond het meteen een geweldig spel, die sfeer, die te gekke jazz-tunes, die stripschermpjes.

    Ik heb na een lang weekend hem dan ook weten uit te spelen en het is erg verrassend wie NumberI is maar dat verklap ik niet, wat ik wel zeg ik dat het een open einde heeft en er een XIII2 (of iets in die geest) komt.

    Wat XBL betreft ben ik niet zo tevreden, hier en daar een lag-vrije server maar dan heb je ook geluk gehad. Kleine dingen als: inzoomen met een sniper dat je niet aan je tegenstanders kunt zien maken de online optie wat minder.


    Kelovitz
     
  6. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Net even langdurig de SP gedaan. Wat is die gaaf zeg. Ik ben vanaf dat sneeuwlevel met die lift, nu tot aan de jungle. Die sneeuwlevels waren echt moeilijk en die gekkenhuis levels waren gewoon erg leuk om te spelen.
     
  7. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is zeker een kicke spel ik zit nou in een duikboot, best een pittig level moet weer lekker sneaken.
     
  8. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij The Sanctuary. Level 2 denk ik. Maar na een tijdje, na die gekruiste trappen, dan moet je zo'n pasje halen in een laatje om door een deur te gaan. Dat pasje heb ik en ben door die deur gegaan, en dan is er zo'n gekrulde trap naar beneden, daar staan twee mannetjes, die heb ik vermoord, en dan staat er zo'n steen met zo'n vreemd teken. En al sta ik ervoor dan komt er zo'n handje maar ik kan verder niks. Dat kamertje ernaast met al die potten is verder ook niets boeiends te vinden en ik kan niet terug lopen. Wat moet ik hier precies doen?

    NIW de SP vind ik erg cool. Het sleept je echt mee en je wilt steeds doorgaan. Volgens mij ben ik nu al zo'n beetje bijna bij het eind.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  9. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik ga hem ff op xbazar scoren _O_
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mocht je eerst hier kijken ipv het Cheats forum. Het antwoordt op bovenstaande vraag heb ik in het Cheats forum gegeven. :)
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok ok uitgespeeld. Wat een spel. 1 van de mooiste Singleplayer stories die ik ooit uitgespeeld heb. Dat einde, en heel erg verrassend wie number I is.

    Ik mis alleen 1 document:'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem inmiddels ook uitgespeeld en het is echt een dijk van een spel. Al had ik wel uit frustratie bijna mijn controller door mijn breedbeeld tv gesmeten :eek: omdat ik het eindgevecht maar niet kon winnen. Toen ik uiteindelijk toch eens een keer logisch ging nadenken en de juiste wapens koos werd het echter een makkie. Overigens liet het einde me uiteindelijk wel een beetje met een leeg gevoel achter jammer genoeg...... en waarom werd toch Ozzie Osbourne in de aftiteling genoemd? :)
     
  13. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze game echt goed. Deze game blinkt gewoon op alle fronten uit kijk naar de grafische kwaliteit van het spel, die jazz-tunes zijn ook geweldig, die mooie interface en dan nog eens zo'n ongelooflijk goed verhaal met een open einde en ik kan daarom niet wachten op XIII2.

    Veel mensen zijn best negatief over de multiplayer maar als je geen lag hebt is het hééél leuk. Splitscreen-optie vind ik ook vet.


    Kelovitz
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Kan er ook gesystem linked worden? met 8 man op 2 xboxen (het bekende verhaal?)
     
  15. Oddball

    Oddball S.O.E.

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is iedereen zo verrast over wie #1 is, heeft dan niemand de strips gelezen........'t spel volgt in grote lijnen het verhaal van de strip, maar qua detail is de strip 10 keer beter.......heb overigens niets op 't spel aan te merken, 't is een zeer strak spelleke.
     
  16. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de SP echt vet, alleen de MP valt echt tegen, héél weinig mensen spelen dit, en bovendien zijn de maps niet echt leuk......vermakelijk is het wel, maar ik kies dan tog voor RTCW of RS3
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat kan volgens mij.

    En dat de multiplayer tegenvalt? Valt wel mee, alleen zijn de maps (te) klein
     
  18. VinZ

    VinZ Guest

    ik vind het spel erg leuk, maar de multiplayer echt tegenvallen. Gewoon als een kip zonder kop rondrennen en omo je heenschieten, meer is het niet. En ik mis een zoom op de guns... druk de hele tijd op de rechterthumbstick, lol...
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagie

    ik ben nu ergens dan moet ik met de president binnen een gebouw dan word ik weg gestuurd zeg maar en moet ik een andere weg erin vinden

    duurt het dan nog lang totdat ik het spel heb uitgespeeld ofnie?
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, je bent nu bij de laatste paar levels.
     

Deel Deze Pagina