1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hexic HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 20 aug 2006.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij doet het plaatje het niet :+
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wel;)
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag: In hoeveel rondes hebben jullie die 4x4 grind ??
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In level 2 kun je hem al wel opzetten :) Eerst beginnen met een 3 x 2 en dan kan je hem steeds uitbouwen :)

    Heb 600000+ gehaald in timed, nu in de top 250 :D
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ahh, ik wordt gek!
    Moet nog een zon steentje voor een star flower, en dan kon ik easy mijn black pearl maken, nee hoor er komt weer zon h*$ren bom aan!
    En precies op de verkeerde plek waar die kleuren ook niet zijn en ook niet kwamen :mad: :mad: :mad:


    Dus ik heb geen zin om over nieuw te beginnen:)
     
  6. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hoger als jou jonge :p.
     
  7. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo damn waar zat ik met me hoofd vanochtend |:-
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Account Recovery:lol: :):
     
  9. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duurt het ongeveer dat ze bij MS die code voor je hebben om Hxic te downen??
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb je algebeld? Wat zeiden ze, ben wel benieuwd. Of is die code zo uniek aan je xbox dan je hem dan pas kan downloaden :eek:
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    hij wis eerst niet eens waar ik het ove had
    maar na een minuutje of 5 kwam ie terug en zei die dat ik later werd terug gebeldmaar dat word wel vaker gezeg
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yes ik heb mijn black pearl :D:D net optijd :+

    Want toen ik hem haalde kwam er een bom :eek:
    die mij weer 'dood' liet gaan :)
     
  13. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj vandaag de top 10 van marathon mode binnen gedrongen.
    24.900.000 and counting

    Aangezien er nog een aantal mensen zijn die meer dan 25 mil hebben en nog steeds bezig zijn, blijf ik ook nog ff doorgaan. \o/
     
  14. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik weet het niet, ik vind Tetris nog steeds veek verslavender dan Hexic. Ik wordt helemaal gek als ik al die dingetjes met al die kleuren zie. Bovendien heb ik geen flauw idee wat er gaat gebeuren als ik een zet doe, vandaar dat ik niet echt hoog scoor.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Echt niet normaal die score :eek:. Wat heb je nu staan als ik vragen mag? 5 x 5 en hoeveel black pearle's? Ook nog wat kleurtje met sterretjes er in of niet?

    Iig zeer nette score. Succes met je volgende fase, 30 miljoen :cool:
     
  16. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 5 x 4 staan. Dus 5 op een horizontale rij en dat 4 keer boven elkaar.
    Black pearls heb ik er 2 van. Eerder sloot ik de rechter kolom af met om en om black pearls en die zilveren dingen, maar ik maakte 2 keer per ongeluk een cluster van pearls en dan is het helaas voorbij. Nu ik maar 2 black pearls heb kan dat niet meer gebeuren.:thumbs:

    En ik zorg er iedere tien clusters/flowers voor dat ik van iedere kleur 2 stenen bovenin heb zitten zodat ik alle bommen weg kan werken. Helaas turf ik wel eens verkeerd of maak ik per ongeluk de tiende clusters zodat er als nog onverwacht een bom komt.

    En ik gebruik uiteraard die sterretjes om flink te scoren. Ik verzamel meestal sterretjes van 3 a 4 kleuren tegelijk. Het is alleen irritant als er maar geen 6e sterretje bijkomt. Dan heb je het veld onderin helemaal volzitten met die dingen :{

    Ik heb sinds level 7 al 133 bommen weggewerkt. Al meer dan een half A-4'tje volgeturfd 8)

    Ik heb #9 ook al ingehaald, maar nu is het een flinke sprong naar nummer #8 die heeft namelijk 49 mil. Dat is bijna het dubbele van wat ik nu heb. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En Toxin op hoeveel zit je nu :)?

    Multiplayer in deel 2, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen omdat het toch niet echt super spannend word in Marathon Mode, zit je uren aan 1 game. Zul je vast, wie het eerst 150000 haalt ofso moeten halen :9
     
  18. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ergens tussen de 60-70 miljoen. Ben nu onderhand al een maand bezig met dit potje. :eek:
    Helaas schiet het nu niet meer op. Als ik 1 plaats wil stijgen moet ik eerst een gat van 20 a 30 miljoen overbruggen.

    Een nieuwe hexic is natuurlijk altijd welkom. Maar ik vraag me af wat ze er dan aan willen veranderen. Aan het spelprincipe hoeven ze van mij niets te veranderen.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    WTF, heb je je xbox al die tijd aangelaten ofzo? Hulde iig aan je score \o/
     
  20. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kan gewoon stoppen met Hexic spelen en dan op een andere moment verder spelen
     

Deel Deze Pagina