1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hij is er de xbox 360 is uit in Amerika

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 22 nov 2005.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het op die manier zegt, klinkt het inderdaad best wel dom. :+
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    *Valt flauw...


    Stelletje gekken :+ Winkel berooft, iemand geslagen en wat nog meer... gaat lekker :)
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah dat gaan we ook meemaken daar verheugen we ons al maanden op:). Ik neem 2 bodyguards mee denk ik als ik dit allemaal lees.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk niet dat wij dat zo gaan meemaken nederlanders zijn gewoon wat nuchterder. en als hier iemand z'n bod zou doen zou ik hem meteen verkopen en nog een weekje wachte en dan van dat geld meteen een hdtv te kopen.
     
  5. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Gekke mensen die amerikanen overvallen een winkel voor de 360 meppen mensen in mekaar en bieden bedragen waarvoor je een 360 en een leuke lcd tv voor kan halen. nou maar hopen dat de mensen met een niet werkende 360 in amerika bill niet gaan opzoeken8) :9 O-)
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    er schijnt al een dode gevallen te zijn die tijdens het wachten platgedrukt werd:confused:
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus das egt te ernstig...:confused:
    Heb je bron?
     
  8. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm waar? Zero Hour of een rij bij een winkel? Do you have a source? :{
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen zijn gek.

    Als het zo is staat MS dan een flinke schadeclaim te wachten, de Amerikanen kennende :9
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat nu de mensen bij wie die wel werkt online zijn. Het is maar een kleine groep bij wie die het niet doet uit een giga groep waarbij die het wel doet. Dat blijkt nu, zit nog wel half met me vingers gekruisd dat mijne het gewoon gaat doen ( heb nog nooit een console met de launch gehaald )
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het overal wel een gekkenhuis kan gaan worden... Hier staan mensen ook al de volgende dag in de rij voor concertkaartjes en slaan hun tenten een dag voor Sail op om maar een goed plekje te hebben..

    Zo nuchter als we willen zijn, zijn we echt niet...

    Grappig trouwens dat je op verschillende forums nu de werking van die gamercards gaat zien.. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al eerder gezegd zal het maar om enkele xboxen gaan die niet correct werken. Dit is niet te voorkomen bij zo een grote productie.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    offtopic :


    kun je ook via Live andere Gamecards pics downloaden aangezien ik allemaal nieuwe plaatjes zie
     
  15. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik alleen maar wilde zegen is dat het voor sommige mensen te gewoon is geworden
    Dat ze zich dure dingen kunnen aanschaffen zoo als een GSM een spel computers of IPOD.
    Terwijl er ook mensen zijn die het niet zoo breed hebben.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Sja moeten we dan alsmaar stil gaan staan bij mensen die het helaas minder getroffen hebben? Ik ga echt niet minder leuke dingen doen/kopen omdat er mensen zijn die dit niet kunnen en daar wil ik ook niet bij stil staan.
     
  17. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Pcies verschil moet er wezen als we maar weten dat wij het niet slecht hebben;)
     
  18. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb ook niet gezegd dat we daar altijd bij stil moeten staan. Wat ik alleen bedoel is dat we in deze maatschappij soms te verwent zijn. En als ik dan ook nog een lees dat er mensen zijn die er niet blij mee zijn dat de xbox 360 hier 10 later uit komt en dus geen geduld hebben en daar bij er in Amerika mensen zijn die een winkel overvallen voor de 360. Ja, sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je nickname toevallig balkenende:) whaha

    Maar harry ik ben het wel met je eens het is best triest. Maar we moeten wel zorgen dat de economie blijft lopen hier zodat we veel geld kunnen sturen naar daar. Dus als wij veel luxe dingen kopen dan worden zij daar misschien wel beter van(zo kan je het bekijken tog). Maar idd verwend zijn we zeker.

    Maar goed tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar van mij mag het wel iets vrolijker. En rare mensen zijn er altijd niks aan te doen...O-) We zien wel of er overvallen plaats vinden over 10 dagen...
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    /\

    Je xbox 360 of je leven O-)
     

Deel Deze Pagina