Hadden de Amerikanen eigenlijk pre-oder kitjes? Lijkt me niet dat het hier zo uit de hand loopt: De echte fanatiekelingen hebben hem al lang gereserveerd en dan mag je ervan uit gaan dat hij netjes voor je klaar staat op 2 december.
Ik koop wat ik wil, omdat ik hard werk voor mijn centjes. Iedereen doet wat hij wil. Oké winkel overval is natuurlijk overdreven. Maar veroordeel mensen niet over wat ze wel en niet uitgeven en waaraan..
Sejit, er wordt nu op een xbox360 2225 $ geboden met nog 25 minuten te gaan.. Ik ga ns even volgen waar dit eindigt.. Misschien leuk om ze te shippen naar de us.. Maar das minder want wij hebben PAL tuurlijk?
Die amerikanen zijn echt GEK. Prijzen voor een xbox360 lopen van 2650 dollar (is uiteindelijk verkocht voor 3500 dollar) tot 500 dollar en echt alles daartussen. Dan ben je echt desparte als je dit soort dingen koopt. http://listings.ebay.com/_W0QQsocmd...l=1&ftrt=1&ftrv=1&price=1&saprclo=50&saprchi=
Whaha dit is echt ziek. Een paar dagen wachten en je hebt dat ding weer te koop. :{ Vage Amerikanen...
ik vraag me ook af of die boden ook echt serieus zijn en niet een of andere grappemaker die probeert leuk te zijn, want 3500euro voor een xbox360 denk het niet! of die lui moeten echt gek zijn
Ik denk wel dat het echt is. Je hebt daar heel veel gasten, met heel veel geld Denk maar eens alleen al aan al die basketballers en American football speler's. *) Het zal hun echt weinig kunnen schelen als ze er $10.000 voor neer moeten leggen.
Hoor ik daar $10.000? Maar er maar $15.000 van (weet alleen wel niet hoe betrouwbaar dit is ). http://cgi.ebay.nl/Microsoft-Xbox-360-Platinum-Package-3-Games-Bonus-Media_W0QQitemZ8236490965QQcategoryZ62054QQrdZ1QQcmdZViewItem
een maat van mij had xboxen besteld bij een groothandel en kreeg te horen dat de volgende lading is maart komt. Of dit realiteit wordt word afwachten
Volgens de verkopers van winkels komt de nieuwe lading in februarie. Maarjah we zullen zien. Ik heb tog pre order. Nou maar ff hopen dat hij niet crashed ofsziets bullsjitagtigs. @plazz: kijk dat bedoel ik.
Dat klopt. Ik denk dat ze iedere keer als ze een vrachtwagen vol hebben bij de fabriek, ze hem op pad sturen.
Da's wel netjes. Oftewel, grote kans, dat als je hem niet op de Launch day krijgt, hem volgende week wel ergens geregeld krijgt! VOor de mensen zonder Pre-Order kit een wel zo prettig vooruit zicht!