1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hij is er de xbox 360 is uit in Amerika

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 22 nov 2005.

  1. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Prettig? Ik denk dat je toch lang zult moeten wachten! zeker tot de kerst
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Njah, dat weet je niet.
    Als er in Amerika, al na 3 dagen, NU al nieuwe ladingen binnen komen, dan gaat dat ook vast wel hier in Europa gebeuren.
    Gewoon een weekje wachten, en dan kom je vast wel aan een Xbox 360!

    Oftewel, best prettig vooruit zicht jah als je maar één weekje hoeft te wachten op de volgende lading! :)
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    na 2 december word het ff knokken voor een 360 tot aan ongeveer kerst,daar waar ik denk dat de handel nog ivm de feestdagen een kleine lading kan verwachten......dit lijkt mij het meest voor de hand liggende scenario.

    wat er daarna gebeurd zien we wel ook al hoor ik ook alleen maar berichten dat het wel eens rond februarie kon worden.

    vergis je ook niet in de games die ook niet met bakken tegelijk verkrijgbaar zullen zijn.....ook deze pre-orderen is gegarandeerd gamen bij de release met die spellen die jij wilt hebben.
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de kerst is er inderdaad een nieuwe lading.
    februari is zwaar over dreven. dit zegt natuurlijk iemand zodat wij er met zijn allen op af rennen.
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vanmiddag bei de mediamarkt in maastricht geweest waar ik mijne gereserveerd heb. Ze zeiden dat ze 8 premium pakketten en 8 core pakketten kregen en daarna zeiden ze me dat ze 16 premium pakketten kregen. Ik hoop dat ze der gewoon 16 krijgen want ik sta 12e op de lijst :9
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta eerste op de lijst bij dixons in amersfoort en heb zo'n pakketje dus zal wel goed komen.
    moet die vrijdag eerst stage lopen tot 4 uur gvd.
    om 4 uur rennen naar dixons snel op mijn fietsje naar huis en gamen.
     

Deel Deze Pagina