Ik heb hiphop ejay 1 full version volgens mij nog liggen...ik weet niet of je hem voor een klein bedragje wil kopen. Pm me maar als je interesse hebt.
is het ejay 1 dan hoef ut niet iig thanks. fruity loop;s speelt al mijn dingen te snel af die hip hop ejay 4 of 5 vind ik het beste maar ik heb alleen de demo's ervan. als iemand weet waar ik ze kan "verkrijgen" pm me
uhm, ur local gnutella network? Fruityloops kanje trouwens de beats slomer laten gaan hoor, en ook supereasy ook.. in het midden (of iets naar links) bovenin staat een getalletje, dat is de snelheid vanje beat, die staat standaard op 120 ofzo, maar voor Hiphop is 80het beste dacht ik.. Hiphop Ejay is wel errig cool, ga er zelf ook maar ff mee kloten, ff wat raps schrijven igg Je kan er best kewle beats mee maken, Dr. Dre zalje ermee niet kunnen evenaren, maar het is een leuk proggama
k'heb zelf Fruityloops ... Daarmee kan je (volgens de tuturials) hele mooie muziek mee maken Ik heb het nu ruim een jaar ... maar ik snap echt niet hoe je er een mooi liedje uit kan krijgen
Mja ik had dat ook , al een paar weken mee geprobeerd en krijg er nog altijd geen mooi geluid uit!! Ejay is nog goed greeetzzz blonkie
Zo even een kleine trap omhoog. Ik heb ook enkele programmaatjes gedownload, nog even een beetje het hoe en wat uitzoeken en dan komt het wel goed Nu zou ik nog wel even willen weten hoe ik een gemaakt liedje omtover in een .mp3 of .wav of ander bestand in die koers: dus zodat het gewoon met MediaPlayer is af te spelen. Alvast bedankt
Als je fruity loops hebt kun je dit doen met fruity loops zelf. Export -> Mp3 file, voor de rest zou ik het zonet niet weten, dan moet ik echt weten welk programmatje je gebruikt. Edit: Is er hier iemand die iets met TS404 Bassline kan maken, ik gebruik nu zelf 3x OSC maar TS404 lijkt me ook wel relaxt voor een melodietje.
O lol, dom van me, vergeten te vertellen. Het gaat om Ejay. Hij maakt bestandjes 'blabla,dj7 (In dit geval omdat het om Dance Ejay 7 gaat lijkt me) Iemand een idee om deze om te zetten?
Bij de meeste programmatjes zit er wel een export functie bij, maar om ff terug te komen op mijn vraag, als er hier tenminste een paar gevorderden tussen zitten. T gaat ff om Fruity loops omdat ik Reason ff zat ben (Wel mooier natuurlijk maar duurt ook veel langer), dus ik heb iemand nodig die even de TS404 Bassline kan uitleggen, ik gebruik nu namelijk zelf 3x OSC maar TS404 lijkt me ook wel relaxt voor een melodietje
met fruity loops ik snap er nie veel van. heb 3 uur gespendeerd aan de functies maar nog niks... hoe kan je bijvoorbeeld met die synthesiser of met piano's melodieen maken. en dat ie het dan ook opneemt.? alvast bedankt