Dat is de normaalste zaak van de wereld als je een site zoals deze hebt hoor, wij zitten met net dezelfde 'problemen'. Je krijgt niet zomaar van elke developer al zijn games, en wanneer je ze krijgt is het echt geen maand opvorand (voor de release) zoals grote magazines. Je kan dus pas beginnen gamen en reviewen wanneer de game al in de rekken ligt. Wij proberen de droogte van reviewcopies vaak op te vangen door eigen games te reviewen, kruipt werk in maar het is een keuze die je moet maken. En ik moet zeggen dat ik het bij xbw niet erg mis ofzo de massa reviews, zoals je vast al wel gemerkt hebt helpt een goeddraaiend forum ook om te weten welke games nu goed zijn en wleke niet.
Je kan dus pas beginnen gamen en reviewen wanneer de game al in de rekken ligt. volgens mij liggen er aardig wat spellen in de rekken waar nog geen review van is en met een beetje vlug praatje kun je meestal ookal een beetje op weg
Ik laat mijn keuze nooit afhangen van reviews. Ik wil het zelf ervaren en zal daarom Hitman 2 zeker kopen. Zag een aantal screenshots en die zagen er erg goed uit. Jammer dat er alleen geen bullet-time in het spel zit net als bij Max Payne.
bijv. buffy, turok, crazy taxi 3, crash bandicoot, dark summit, Conflict Desert Storm, Aggressive Inline............................ en dan geen smoesjes gaan maken over geld problemen of iets dergelijks.
juist dinand!!!! megagames.com voor een demo of op de site van de pu ohhh sorry koen Tip voor koen richt je op de hoofdzaak van het gesprek
En het is idd soms lastig om games te 'krijgen' Sommige uitgevers werken echt fantastisch mee, andere (die niet echt een kantoor hebben hier in NL en maar een vaag persbureau die het regelt) schieten nooit op. Ik noem geen namen
*schop als iemand hem in die winkel ziet leggen wil die dan een seintje geven ik weet dat die 4 oktober officieel komt maar vaak is die er al 2 dagen eerder ofzo.
wat al de prijs eigenlijk zijn, 70 euro of 60 euro, ik denk dat ii hem dan wel bij de mediamarkt koop, want daar zijn ze meestal wat goedkoper, ik hoop net zo als het geval bij Turok, 55 euro €lp
Als je toch gaat kijken, ik ben op verschillende release-sites geweest, maar overal staat voor deathrow een andere datum. 27-09-2002 of 04-10-2002 en 11-10-2002 tot 18-10-2002, mocht je hem tegenkomen of een datum weten dan hoor ik het wel.
ik meende toch echt 4 october hoor.. » Hitman 2: Silent Assassin Tactical 04-Oct-2002 01-Oct-2002 Released US dat staat er op Tothegame.com €lp
ik reageerde op het bericht van rinus, btw elpresidente jij bent toch ook van segaforum he ga je nog naar het sega event?