jah ik zat eerst wel op het Segaforum, maar toen ik me DC heb verkocht ben ik er niet meer, maar waar is het Sega evnet mischien kom ik ook nogwel.. €lp
Vandaag is dus de grote dag . Ze zullen me vandaag bellen als het spel er is en dan is het weekend Zal ik m waarschijnlijk maandag al uitgespeeld hebben Deathrow komt toch echt pas op 18 Oktober hoor dus daar moeten jullie nog ff op wachten (2 weken )
op de site van bartsmit staat al dat je hem kan bestellen wat dus betekent dat ie binnen is, ga hem vanmiddag meteen halen.
En als je Hitman 2 aanklikt staat er "wordt 11 Okt. verwacht" terwijl er bij deathrow "wordt 3 Okt. verwacht staat". Als je het echt zeker wilt weten moet je gewoon naar de winkel gaan.
als iemand hitman 2 in de winkel heb gezien post het dan ff hier dan kan ik ook naar de winkel gaan om hem te kopen
Tja hij zou er vandaag zijn. Ze zouden me bellen als ie er was. Ik was toch in de buurt maar vandaag komt ie niet uit. Ze zeiden morgen tegen mij dus hopen dat ie er ook morgen is !!!
Ik zie net dat ie vandaag op de PC wel is uitgekomen maar dat de XBox versie waarschijnlijk 11 Oktober uitkomt. Ik houdt jullie opd e hoogte als ie eerder komt.
ik krijg deatrow uit japan maar dan wel in het engels Kan iemand me ff uitleggen hoe je die plaatjes onder je naam doet
hehe ik heb hitman 2 voor de xbox kom ik bij de intertoys nee hij is er niet dat duurt nog zo'n zes weken.. oh okee vast toen ging ik naar de free recordshop en daar was ie wel, toen moest ik dat toch ff aan die intertoys lui laten zien met hun late bestellingen...... maar GForge hoe doe je die plaatjes. oh als je een missie haalt komen al je wapens aan de muur te hangen die je met die missie hebt 'verovert' en daar kun je dan thuis mee op varkentjes schieten
Ga naar Profiel --> edit options --> avatars Dat staat onderaan die Avatars die kun je dan uploaden. Hij moet wel 80px X 80 px en niet meer dan 8 kb groot zijn !
Je kunt ze toch zelf maken. Download gewoon ergens een plaatje en pas m aan met bv Photo Shop of Paint tot de juiste afmetingen. En dan zet je m ergens op je webruimte neer. Vraag anders aan de Mods of ze er een voor je uploaden ergens.
Ik heb een afbeelding die ik wil gebruiken maar in Paint kan ik hem niet openen en Photoshop heb ik om een of andere reden niet. Zit je met een PC van viereneenhalve rug, kun je niet eens een fotootje verkleinen. Sheesh....
Hitman 2 is zeer mooi, ben nu bij de 2e missie, wel erg moeilijk en het is jammer dat je maar een paar save punten kan krijgen dus neit de hele tijd doorsaven Maarja ben hartstikke tevreden met dit spel. €lp
Heb m vanmiddag ook gekocht, bij de mediamarkt (groningen) koste 63 euro dacht ik en bij dimensionplus was ie 67 volgens mij scheelt weer een paar eurotjes. Bij de mediamarkt hadden ze ook in die 'demo-kast' staan, je kon m dus spelen. P.S. voor degene die in groningen wonen, bij Vision lag een transparante S-controller voor 50 euro.
je kunt per missie 7 keer saven dat is genoeg + bonus save ah ik ben bij missie zes hij is moooi missie 2 is wel makkelijk tenminste vergeleken met de rest