1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hitman 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Quilibre, 22 sep 2002.

1. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik zat eerst wel op het Segaforum, maar toen ik me DC heb verkocht ben ik er niet meer, maar waar is het Sega evnet mischien kom ik ook nogwel..

€lp

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat in off-topic in een thread.

3. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaah morgen o wat zal die nacht lang duren maar dan :9
    smullen maar 8)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag is dus de grote dag :) . Ze zullen me vandaag bellen als het spel er is en dan is het weekend :) Zal ik m waarschijnlijk maandag al uitgespeeld hebben :)

Deathrow komt toch echt pas op 18 Oktober hoor dus daar moeten jullie nog ff op wachten (2 weken :mad:)

5. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    op de site van bartsmit staat al dat je hem kan bestellen wat dus betekent dat ie binnen is, ga hem vanmiddag meteen halen.

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En als je Hitman 2 aanklikt staat er "wordt 11 Okt. verwacht" terwijl er bij deathrow "wordt 3 Okt. verwacht staat".

Als je het echt zeker wilt weten moet je gewoon naar de winkel gaan.

7. Hendriks

Hendriks GOD

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand hitman 2 in de winkel heb gezien post het dan ff hier dan kan ik ook naar de winkel gaan om hem te kopen

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja hij zou er vandaag zijn. Ze zouden me bellen als ie er was. Ik was toch in de buurt maar vandaag komt ie niet uit. Ze zeiden morgen tegen mij dus hopen dat ie er ook morgen is !!!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie net dat ie vandaag op de PC wel is uitgekomen maar dat de XBox versie waarschijnlijk 11 Oktober uitkomt. Ik houdt jullie opd e hoogte als ie eerder komt.

10. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaah ik heb em
    en hij is moooooooooooooooooi

11. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg deatrow uit japan
    maar dan wel in het engels

Kan iemand me ff uitleggen hoe je die plaatjes onder je naam doet

Laatst bewerkt: 4 okt 2002
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom hebben jullie m al en ik nog niet :'-( :'-( :'-( :'

WAAROM ????

13. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik heb hitman 2 voor de xbox kom ik bij de intertoys nee hij is er niet dat duurt nog zo'n zes weken.. oh okee vast
    toen ging ik naar de free recordshop en daar was ie wel, toen moest ik dat toch ff aan die intertoys lui laten zien met hun late bestellingen......

maar GForge hoe doe je die plaatjes.

oh als je een missie haalt komen al je wapens aan de muur te hangen die je met die missie hebt 'verovert' en daar kun je dan thuis mee op varkentjes schieten

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga naar Profiel --> edit options --> avatars

Dat staat onderaan die Avatars die kun je dan uploaden. Hij moet wel 80px X 80 px en niet meer dan 8 kb groot zijn !

15. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    en weet je een plek waar je zulke plaatjes kunt vinden

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt ze toch zelf maken. Download gewoon ergens een plaatje en pas m aan met bv Photo Shop of Paint tot de juiste afmetingen. En dan zet je m ergens op je webruimte neer. Vraag anders aan de Mods of ze er een voor je uploaden ergens.

17. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een afbeelding die ik wil gebruiken maar in Paint kan ik hem niet openen en Photoshop heb ik om een of andere reden niet. Zit je met een PC van viereneenhalve rug, kun je niet eens een fotootje verkleinen. Sheesh....

18. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2 is zeer mooi, ben nu bij de 2e missie, wel erg moeilijk en het is jammer dat je maar een paar save punten kan krijgen dus neit de hele tijd doorsaven :'-(

Maarja ben hartstikke tevreden met dit spel.

€lp

19. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Heb m vanmiddag ook gekocht, bij de mediamarkt (groningen) koste 63 euro dacht ik en bij dimensionplus was ie 67 volgens mij scheelt weer een paar eurotjes. Bij de mediamarkt hadden ze ook in die 'demo-kast' staan, je kon m dus spelen.

P.S. voor degene die in groningen wonen, bij Vision lag een transparante S-controller voor 50 euro.

20. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt per missie 7 keer saven dat is genoeg + bonus save
    ah ik ben bij missie zes hij is moooi missie 2 is wel makkelijk tenminste vergeleken met de rest

Deel Deze Pagina