Ik heb m gister gehaald en ga m vandaag alweer ruilen, wat een bagger spel man. Die levels ren je gewoon schietend door nix SILENT ASSASIN.
is echt een heerlijk spel. Poberen zonder ook maar één schot te lossen je eindoel te bereiken is echt wreed.
Ik was maar meteen begonnen op Proffesional. En daar was het te makkelijk om rond te rennen. Ook vond ik de gameplay niet beter als Hitman 1 wat ik toch wel verwacht had. Ook zaten er veel glitches in. Bv als je iemand wurgd valt die meteen op de grond terwijl 47 hem nog staand aan het wurgen is.
Niks vna die klachten van Gforce gemerkt, maarja die poison in het eten hoeft niet, ik ben gewoon naar die kluis gerent en die vetn daar vermoord de koffer gepakt, en die generaal nog een kogel gegeven en hem direct gepeerd, wat me opvalt dat ik nog nooit een level heb uuitgepseld op Stealth , alleen maar Aggresion €lp
Silent Assasin! bonus weapon! HAHAHAHA! Het eerste level kom ik alleen nog niet verder dan mass murderer..........
Jah verder is het wel leuk en moeilijk als je alleen stealth wil gebruiken. Maar ze hadden het moeten maken dat je stealth moest gebruiken. Nu is het gewoon te makkelijk om ff de hele tent leeg te knallen en maar rond rennen.
ik heb ehm teruggebracht hij begon raar te doen en omdat er geen nieuwe cd was kreeg ik mijn geld terug (O DANKU FREERECORDSHOP) ik had ehm toch al bijna uitgespeelt dus nu ga ik ehm ook niet meer halen, koop ik mooi deathtrow ofzo. Ik heb trouwens vet veel missions op stealth uitgespeelt. Die met die eerste generaal is daar bijv. heel mooi voor maak een mannetje af pak zijn kleren en je sniper ga in het gebouw aan de overkant en dan kun je ehm knallen bijvoorbeeld.
Stealth all the way...! I`m waiting for... Splinter Cell Toejam and Earl Mech Assault Brute Force Fable a.k.a Project Ego
het spel is bij mij nog nooit vast gelopen..alleen heb ik wel eens gehad dat de muziek haperde... maar verder een toppie spel
vandaag gekocht, prima spel, maar ik suck nogal, geraak nog altijd niet door missie 1...maar ik geef niet op