1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hitman 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Quilibre, 22 sep 2002.

1. eelcoz

eelcoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman2 is echt een superspel! Prachtige graphics en perfecte playability, niet in de minste plaats door de handige map , ook zeer fraai en bombastisch geluid.. veruit het beste spel dat ik op de xbox ben tegengekomen tot nu toe!

2. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    plaatjes verkleinen is ook geen succes

3. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    He in dat level kan je juist de volle 100% stealth krijgen. Ik heb daar alles met het fiber wire gedaan en alles ging precies goed. En is me al vaker gelukt om bijna helemaal stealth te krijgen!! Maar inderdaad deze game vind ik zelf zeeer bruut en ik vind de gameplay en graphix gewoon weg goed!

4. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren gekocht en nou zit ik in het 2de level.
    Waar zit die gast ergens die je moet hebben.
    En hoe kan je nou in godsnaam in stealth mode blijven in dit level want dat kan namelijk echt niet!
    Als iemand het wel weet zeg het dan AUB....

ALVAST BEDANKT]:-

5. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het me nu even neit herinneren wat level 2 is want ben al ergens bij 10 ofzo maar je kan wel de levels in stealt halen. je moet altijd sneaky iemand omleggen met fiber wire en dan zijn kleren aan en dan gewoon rustig lopen en niet te opvallend. Ik vind het nu allemaal redelijk makkelijk gaan in stealth maar soms moet je er ook op los schieten. Maar in mijn vorige missie was duidelijk te zien dat je de missie op 2 manieren kon uitspelen, in stealth of agrassion. Want je kon of een bom plaatsen op het vliegtuig dan terug naar een knop waardoor de vijand ging vluchten met de helikopter en dan die opblazen dat was stealth. Of je ging gewoon door het gebouw knalt alles af en nog eens die vent met al zijn guards dan doe je het agrassion. Maar de latere levels worden steeds bruuter.!Ik verheug me weer om te spelen.

6. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    leuk spel;)

7. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, ik ben al verder ik zit nu in level 3.
    Ik moest nog een verdieping hoger dan kon ik die gast pas zien.
    Maar als ik ook maar zo sneaky mogenlijk doen en niemand ziet dat ik iemand vermoord heb.
    En ik loop langs een vijand dan krijgen ze me al door op een of andere manier.

Maar maakt niet uit ik ben nu toch verder en ik zie het wel weer.
    :cool:

8. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel een leuk hitman berichtje

Hitman 2 [Xbox] Selling Out 10/19/2002 4:30:14 AM by Evil Avatar
    Eidos Interactive sends along word that if you have set your sights on a copy of the Xbox version of Hitman 2: Silent Assassin you may need to hunt one down quick before they disappear.

Hitman2: Silent Assassin has shocked the world with it's runaway success! Currently holding the overall #1 game spot in the UK, and dominating the US charts in similar fashion there has been HIGH demand for the game at retail. Due to this frenzy of interest, there may be some shortages at retail but we are replenishing orders as we speak. So expect only a small window of time that you may have to hunt down Hitman2 for yourself! While Agent 47 may not be spotted in some retail outlets we want to remind you that many stores will still have baldie in-stock for the taking...

9. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hitman lijkt me opzich wel leuk alleen ik kan ze niet allemaal kopen dus ik ga toch maar voor splinter cell, lijkt me net ff wat leuker en is ook sneaky & stealth (alleen dan naar mijn mening veel cooler) ieder z'n mening..

10. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    ligt het nou aan mij, maar iedereen zit maar triest te doen van: splinter cell is helemaal geweldig, maar wat weten we nou van het spel... van hitman kun je deel 1 spelen en dan weet je er wat van, ik heb van splinter cell alleen maar wat screenshots gezien en het zag er wel geinig uit

volgens mij wordt dit weer een zwaar overhyped spel

maar het zal wel aan mij liggen

11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    IDD het zal wel aan jou liggen. Die game is echt ontzettend gaaf hoor, veel meer detail en gadgets etc. dan in elk ander spel. Splinter Cell word beste game voor XBOX tot nu toe weet ik zkr.

Maar Hitman 2 is ook wel leuk, heb de demo eventjes gespeeld op de PC. :) :D

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja die PC demo speel ik al de hele week :D Ben er helemaal weg van, kan niet wachten totdat ik hem eens volledig spelen kan (ofwel op PC, of op Xbox, moet hem ff lenen van iemand).

13. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    is echt de moeite waard om te kopen hoor!!!
    de replaywaarde is ook goed, want je kan elke missie op verschillende manieren uitspelen!
    gewoon zalig spel

14. Ik vind Hitman 2 echt tha bomb! Zeker het mooste spel wat ik tot nu toe op de xbox heb gespeeld! De omgevingen zien er allemaal zeer gellikt uit. Ik heb hem uitgespeeld maar hij blijft leuk om te spelen.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geen interesse in het verkopen van Hitman? :p

16. Nee sorry. Deze game hou ik zeker in de collectie:) volgens mij duurt het wel een tijdje voordat je hemtweedehands tegenkomt. Bij de mediamarkt kost hij nu 60 euro, dus dat scheelt je weer 10 eurotjes als je hem graag wil hebben!

17. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Ja ik ook in level weet ik het bij de chinezen nu controleren ze steeds of je wel echt een bewaker bent??? Hoe kun je die stealth uitspelen???

18. Gewoon afknallen die hele handel, werkt het best.]:- }:]

19. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    ja, maar is wel het minst leukste, iemand met fiber wire (ofzoiets) of kitchen knife afmaken is wel het vetst

maar 100% stealth is denk ik onmogelijk, alleen in de eerste paar levels misschien.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe zit dat btw met (volgens mij) die 1e missie. Dat je father vittorio moet redden uit dat huis en ook nog eens die Don mot doden. Ken level uit mn hoofd ondertussen, maar ik kom niet verder dan een Professional rating :{

Ik doe : Verdoven guard die gaat pissen, sleep hem de compound in, pak zijn kleren en ga de kelder in, loop dan via de keuken naar de andere kant van het huis, daar trap omhoog, 1 kogel door de smoel van die bewaker, kamer van die Don in en hem kill ik dan sneaky met de fiber wire. Heb dan dus 2 man gekilled, 1 schot (silent) gelost. Dan ren ik gewoon weer terug (zonder gezien te worden). Heb alleen wel 1 'encounter' door die bewaker voor die kamer van de Don, misschien dat ik die nog wegwerken kan.

Hoe kom ik hier aan en Silent Assassin rating, is dat uberhaupt mogelijk in dit level?

Dit is overigens van de PC demo duss :D

Deel Deze Pagina