lol, ik kwam niet verder dan iets van iceman ofzo.....ze hadden veel te snel door dat ik die don (definition of a) had vermoord.. maar ja..ik moet toch nog wat levels over spelen zodat ik in mijn tuinhuisje al mijn wapens heb en lekker duiven kan schieten-->altijd leuk
1e level is behoorlijk makkelijk. Ik liep eerst helemaal ingewikkeld te doen met die bloemist en die bezorger maar is echt onnodig Gewoon die pissende guard blabla, lees hierboven..
hahah suc6, het is mij gelukt, maar op het einde van het level kan ik haast niet meer anders dan schieten......op zich wel zonde
Succes heb ik niet nodig Heb hem op vrijwel alle mogelijke manieren uitgespeeld :{ Behalve door geen enkel schot te lossen (en dan ook nog eens nooit gezien worden). Ik pleit voor een "ik klop op de muur zodat de guards de andere kant op kijken" methode
huh?!?!?!?!?!?! kan dat??? ik zit 10 levels te spelen zonder dat te doen....... zeg ff hoe je dat doet plzz
Je kan alleen silent assassin krijgen door geen één schot te lossen en niet gezien worden. (krijg je vaak nieuwe bonus wapens )
Ehm dat is een feature die ik er graag in zie, geen echte feature The Bomb : Hmm jammer, is niet mogelijk in die 1e level volgens mij (je kan hem wel neermeppen maar dat schiet niet heeel veel op want dan heeft die je wel gezien :{)
zonder een schot te lossen kan volgens mij wel, het was me bijna gelukt, maar om de car key te krijgen moet je die kerel in zijn mooie witte shirt neerhalen, maar die fag in zijn groene shirt was heel de tijd bij hem dus ging niet. Toch moet het te doen zijn..... ik zal het nog wel eens proberen
Zolang 'de don' nog niet gealarmeerd is staat die daar buiten te golfen, daar kan je hem makkelijk fiber wiren, alleen staat buiten die kamer een guard en zover ik weet staat die daar altijd, dus die moet ik 1 kogel geven om daar binnen te komen..
ik ga eerst spel uitspelen, daarna zal ik proberen wat levels silent assassin te halen..........kan dus nog wel ff duren, maar ik zal zeker level 1 proberen-->het moet me gewoon lukken
Ik moest gewoon een manier vinden om het level op silent assassin te halen. En ik heb hem gevonden: Bij die soort zwembad/vijver heb je langs één van de muren van het huis een trap. Klim daar op en dan kom je wel verder zonder één schot te lossen.
ja die trap had ik ook al gevonden, maar die car key...... kheb net wel ander level op silent assasin uitgespeeld--->die met die dikzak in dat zwembad met al zijn hoes, ik kreeg de silent ballers, dus ik ga zeker nog wat andere missies op silent assasin doen
Ben je zo lui dat je in de auto wil ontsnappen? Neem gewoon de benenwagen (is ook een stuk beter voor het mileu ) PS. Hoe heb jij die bolle kunnen doden zonder gezien te worden door die hoeren??
net als deathtrow, hij is wel mooi maar hij krijgt bij de meeste bladen zoals pu en die van xboxma.. niet hoger als een 7.5 en hier een 9.8 ???????????
je moet ook vette pooier zijn om ze om te kopen haha nee je moet het licht uit doen en dan beetje vaag rondlopen en bij mij zagen ze me niet, maar ze kwamen me wel achterna en richtten zelfs wapens op me, ze vergaten alleen te schieten.....