ik heb hem inmiddels ook kunnen spelen bij een vriend en tis zeker een vet spel. Jammer vind ik alleen wel dat stealth niet echt nodig is in de 1e levels, bij de latere levels hopelijk wel ( ? ) naja t spel is in ieder geval wel z'n geld waard, k ga em denk ik ook maar kopen (als ik weer geld heb ]:- )
nee dat is juist het trieste. Het zou cool geweest zijn dat als je ontdekt zou worden dat iemand vermoord zou worden die je moest redden, maar het maakt geen ene ruk uit of je ontdekt wordt.....echt zonde
of je zou gewoon heeeeel snel dood moeten zijn zodat het eigenlijk noodzaak is om dat alarm uit te houden in de meeste situaties.....alleen ga je niet zo snel dood (tenzij er een sniper op je knalt maar de gewone ventjes zijn niet zo'n gevaar)
ja is echt zonde, misschien op hogere moeilijksheidsgraad ----> nog niet geprobeerd, ben nou bezig op normal (nog 3 levels) en daarna kijk ik nog wel of ik zin heb om moeilijker te prberen, maar ik denk het wel, dat godvergeten ding was 70 euro
Hehe, ik hem vandaag gehaald voor 65 euro. Wordt dat spel nog moeilijker want ik zit al in level 4 en nog nooit gesaved ( buiten die saves tussen de levels)???
zozo vier euro bespaart en vijf euro, je wordt er nog eens rijk van koop ehm dan bij die ene gameshop site ofzo.... scheelt meestal meer als tien euro
nue, niet echt, je kunt beter je geld aan iets anders besteden want echt een lang terwijn spel is het niet het is wel mooi en alles maar dat is het dan ook. kunt beter wachten op flashpoint of splintercell als je iets beters wilt denk ik