M'n kameraadjuh van dit ook een vette game hij heeft deel 2 en is er helemaal aan verslaafd, zal het goeie nieuws over dat er een nieuwe deel 3 uitkomt ff melden
Ziet er idd zeer lijp uit!! Ik hoop alleen dat ze de levels wat langer maken. Nu was je vaak snel door een level heen, ok, het had dan wel heel veel levels, maar toch. Langere missies zijn leuker.
Gerucht: Weer ff een nieuwtje tussendoor, Hitman 4 komt waarschijnlijk ook uit. Want de webpage hitman4.com schijnt al geregistreerd te zijn en op naam van een gamecompany. Bron
Hmmm.. De grafische kwaliteit in niet geweldig op de pics, ze lijken wel op die van Hitman 2 :{ Anyway, ik hoop er het beste voor, maar tot nu toe trekt het me niet echt.
hitman 3 btw voor mensen die hitman 1 willen.. hij ligt voor 2,50 in de winkel : (bij mij in de buurt iig wel..)
weet ik... ik prefeer hitman dan ook op de pc (heb namelijk hitman2 op de pc uitgespeeld: fantastisch!!!)
als het goed is hebben ze 'm bij bart smit voor 2,50, misschien iets duurder maar zeker niet duurder dan 5 euro en das zeker wel heel erg goedkoop voor zo'n leuke game!
Trouwens ook vet!!!! De limousine komt weer terug uit deel 1, de sniperkoffer ook, dus ongemerkt je snipertje meenemen is dus weer mogelijk!!!!!
ik hoop dat er dan ook zo'n soort van die kleine missie's zijn (niet teveel ligt eraan hoeveel missie's er in totaal zijn zeg maar van de 30 missie's 5 van die ofzo er tussen door) van, dat je iemand neer moet snipe zegmaar, je loopt in een hotel ofzo je gaat naar binnen gaat naar dat kamertje toe, dan krijg je een cutscene van dat de klok 3 uur vooruit gaat en dat die dan iets hoort gaat die kijken en ziet die die gast, pakt zun koffertje zet sniper inelkaar en dat je hem dan neer moet schieten en gewoon weglopen. van die soort kleine missie's erin zou wel vet zijn maar dan niet allemaal op die manier maar wel dat je iemand neer moet snipe gewoon als tussendoortje