Ik ben nu net de Saints voorbij en ik moet ook bekennen dat ik de openheid van de eerdere games mis. Je word hier best wel van punt A naar B geleid. Neemt niet weg dat de game bruut is, maar mijn verwachtingen lagen toch wel iets hoger.
Ik mis eigenlijk wel een missie zoals je die vila had in t vorig deel. Die heb ik wel honderd keer gespeeld, gewoon een lekker luchtige missie met eindeloze mogelijkheden en boven alles een hele hoge funfactor. Gewoon lekker uurtje kooien.
Nou die miste ik dus ook al. Zat er gisteren aan te denken dat je een hotel had in Hitman Contract. Daar kon je dan met een koffer gevuld met Sniper naar binnen.
Gaan we nou allemaal klagen over dit spel? Tis een geweldige game, nee niet zoals oude Hitmang.. maar deze game zelf is wel gewoon goed. Er zijn talloze andere franchises die verneukt zijn deze generatie maar ook nog es waardeloze games zijn. Absolution is dit zeker niet
Oh nee begrijp me niet verkeerd. Game is goed, werd tijd dat er weer een Hitman uitkwam. Contract modus is ook goed in elkaar gezet.
Voor de Hitman fans hier op het XBW forum lijkt het me wel leuk om een thread aan te maken met weekly contracts, net zoals bij trails evolution, je score posten If someone is interested ofcourse
Absolution net uitgespeeld op Hard. Erg vermakelijke game met een goed verhaal en toffe stijl. Ik heb alleen nog een vraag over het einde: Spoiler Als je Lenny laat leven in End of the Road komt hij terug in het after credits filmpje. Wordt er in dit filmpje gehint naar een mogelijk vervolg?
net begonnen maar paar dingen wat ik nog niet helemaal snap, ik zit in de tuturiol... en ben net in de mansion... en bennu ''verkleed'' als kok... nou gaf mn instint aan dat ik iets met de soep (ofzo zit een vis in) kan doen maar ik kan helemaal die soep niet selecteren.. en iets verderop staat een medicijn kast die mn instint ook doet ''oplichten'' maar ook die kan ik niet openen doe ik wat fout of hoe gebruik je die opjecten?(of kan je die niet gebruiekN) en is er elke keer als je dat saved icoontje ziet dat dan je game word opgeslagen (dus als je quit dat je dan daar verdergaat) of alleen bij checkpoints??
jup die had ik al gevonde ik snap alleen niet dat mn instant dan toch die medijcijnen kast liet oplichtne als ik er niks mee kan maar eh hoe zit t met saven is dat alleen bij checkpoints of elke keer als je zon draaient save icoontje ziet linksonder?? en soms zie je in beeld - xxxx en dan een getal watis dat???