1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

1. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ooit van een spoiler tag gehoord?

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik haat dat.. dat er al over een volgend deel wordt gesproken als deze nog geen week uit is

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik haat spoilers :mad: Lul..

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De game is wel echt fucking moeilijk als je het op de echte manier wilt spelen joh. :p Ik begon op hard maar dat veranderde al in de tuin van het eerste level naar medium. :+

Het chinatown level had ik uiteindelijk wel aardig gedaan, maar nog niet helemaal naar m'n zin:

Ik schoot die drugsdealer op de trap bij z'n appartement neer, verborg z'n lichaam, pakte z'n kleren en lokte The King mee naar dat appartement om drugs te gebruiken. Maar op de trap zag ie de bloedvlek van die gozer, dus daar moest ik hem stranglen met de fiberwire. Toen heb ik z'n lichaam nog verborgen in een kast. Maar ik had het eigenlijk wel professioneler aan willen pakken, dus ik ga het dadelijk overnieuw doen.
    Dat hotel level had ik helemaal gedaan zonder gezien te worden. :D

En in dat museum level heb ik dan juist weer iedereen neergeknald. Vond dat ook niet echt een leuk level.

Ik weet trouwens nog niet of ik het een leuke feature vindt dat mensen nu door je disguise heen kunnen kijken.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Moet je trouwens elke keer als je de game opstart dat verhaal over Diana aanhoren? Kun je dat niet overslaan?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, gewoon (X) drukken ofzo, of alle vier tegelijk. Doe ik altijd, weet niet welke de goede is.

IO werkt aan de disguises overigens, dus ben benieuwd wat ze er aan gaan veranderen. Checkpoints blijven zodu, s dat iedereen respawnt. Dit is zo gedaan omdat IO oorspronkelijk helemaal geen save of checkpoints wou hebben maar nu dus wel de mogelijkheid heeft toegevoegd maar dan als in een respawn van alles en iedereen.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vind het wel jammer dat iedereen respawned. De eerste keer (2e checkpoint in het eerste level) dat ik dat deed stond er gewoon een dude recht naast me die ik echt meteen moest stranglen. Ik blijf erbij dat saven makkelijker is.

EDIT: Heb nu al op 2 verschillende manieren Silent Assassin op Hard bij the King of Chinatown. :D Eentje zelfs suit only.

Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In het allereerste level zit ik al vast :9 Ik heb een potje gepakt uit de first aid, maar ik kan niks ermee doen. Het staat ook niet in mijn inventory :confused: is dit een bug? ben de hele benedenverdieping al langs geweest.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    First aid geeft je health terug, je weet wel dat blauwe balkje links van je minimap :+.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha ik deed net de "Two for the price of one challenge" en
    ik schoot gewoon 3 mensen neer met 1 schot. :D Eerst ging de kogel door het hoofd van de dealer, toen door het hoofd van de target en een meter daarachter stond blijkbaar ook nog een SWAT member en die raakte ik in het hart. :+
    Best leuk om al die challenges te halen.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die silent assassin daar kan je toch in 2min halen door:

The King in het riool te trappen ofzo

Of telde dat niet als silent

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh :lol: maar er ligt wel drugs in dat level? dan heb ik het vast gemist.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In het eerste level liggen inderdaad slaappillen.
    Als je echt binnen in de villa bent moet je gelijk links de trap op en dan rechtdoor naar het toilet. Daar liggen de slaappillen bij de spiegels. Deze kun je o.a in een ketel van de kok doen en in kofie ofzo die op de bar staat in de centrale kamer waar ook de piano staat.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha nee dat is niet bepaald silent als iedereen je dat ziet doen. :+

Trouwens, op Hard zijn sommige challenges echt onmogelijk in dat chinatown level:

Op Hard lopen er namelijk t.o.v. medium een paar extra politiemannetjes die op super lastige plekken blijven staan. Bijvoorbeeld bij die auto. Op Medium staat daar 1 gast, die dat trapje omhoog loopt om te bellen. Op Hard staat er nog een gast, maar die blijft onderaan staan en staat met z'n gezicht jouw kant op. Dus daar kom je niet (het is mij nog niet gelukt iig) langs zonder gezien te worden. Dat maakt dus de "Kaboom" challenge op Hard ongeveer niet te doen.

Net als bij de ingang van het appartement van die drugsdealer. Op Medium zit er alleen die agent in dat stoeltje. Op Hard staat er nog 1 bij, daar achteraan en loopt er nog een extra gast die af en toe daar vooraan het steegje blijft staan. Dat maakt meerdere challenges op Hard bijna niet te doen, zoals bijvoorbeeld de "Two for the price of one" en de "A killing view" challenge.
    En hoe kom je daar trouwens ongezien aan een SWAT uniform?

Oh en nog iets: heb je voor die contracts mode Xbox Live Gold nodig?

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    SWAT komt alleen in Chinatown als de cops achter je aan komen, dus gewoon iemand neershooten, SWAT neerhalen, omkleden en klaar. Gewoon op normal doen voor de challenge dan.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Thanks ik dacht dat ik op de beneden verdieping moest blijven :p

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe vind ik dit heel jammer...slaat ook nergens op.

Een vriend van me heeft een Contract gemaakt in Chinatown. Ik wil dat level uiteraard zo snel mogelijk halen voor een mooie tijd. Het komt erop neer dat ik in een kostuum van een kok met een bijl Mickey moet ombrengen. Zodra hij de trap af komt lopen sta ik met die bijl klaar en druk op X..maar wat doet 47 dan..hij slaat hem gewoon neer of breekt zijn nek..wtf gewoon! Waar heb je die bijl in je klauwen voor dan? 8) En dan is het dus mission failed.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb je hem wel echt in je handen of probeer het van achter?

47 heeft wel echt een badass gezicht gekregen hoor. Behalve zijn wenkbrauwen dan, hij kijkt vaak op een grappige manier boos. Maar de details zijn echt heerlijk in de game, zijn poriën en littekens, zijn kale kop, classic shit. Glacier 2-engine is bruut. Inception/Reaper-horn effect is ook wel awesome in de game hoor, zo bruut. :cool:

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nah het lijkt erop dat het niet lukt wanneer iemand op een trap loopt. Ik probeerde het op solide ground en toen lukte het gelijk. Dat is een PC shot he? Want zo vreselijk scherp en mooi heb ik het hier niet :D

Wat bedoel je precies met Inception/Reaper-horn effect?

Over die slaappillen

Je kunt ze dus inderdaad in het eten gooien in de keuken en in de koffie van die guard. Maar ik ben er niet helemaal over uit wat het uithaalt als je het in het eten gooit?

En die vis...

Hoe verstop ik die zonder gezien te worden?

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100

Ziet er echt super uit op de PC, heb alles op Ultra :cool:

Deel Deze Pagina