1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik wou dat ik zo'n goede PC had :+. Op mijn MacBook Pro mid 2010 moet ik op 720P en alles op low-med spelen, maargoed dat is waarschijnlijk hetzelfde als de PS3/X360 versie 8).

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mooie PC shots idd,maar niet alles is even mooi. Wanneer ik ze op de volledige resolutie bekijk vind ik de vegetatie zelfs soms redelijk lelijk ogen, hoe kan dat? Ik zie dat het hem vooral in de scherpte zit, dat is duidelijk mooier op PC. Maar ik aprecieer de 360 versie toch wel extra moet ik zeggen, want voor zulke oude hardware is dit gewoon verdomd knap. Net als Halo 4 en straks GTA V en andere games, tjonge.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    De screens zijn trouwens wel wat minder van kwaliteit moet ik zeggen, maar gewoon ingame is het prima! Ik maak binnenkort wel even een filmpje waarvan de kwaliteit hopelijk wel gewoon netjes is.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat dacht ik al wel. Screenshots doen een game sowieso nooit echt eer aan, om het maar zo te noemen. De screenshot functie van de Vita is helemaal een verschrikking, lol. Ik verwacht dat er ook veel meer echt goed tot zijn recht komt van de PC versie in videos enzo.

Trouwens dat Chinatown level...

Ik dacht dat je veel meer targets moest opruimen. King en die Mickey dude....maar dat is dus niet het geval. Dan heb ik in Keulen dus zeker weten Contracts gespeeld. Want die missie duurde ook veel en veel langer. Hij is idioot kort tijdens de storyline. :mad: Hopelijk krijg je toch wel wat meer targets dan 1 in de campaign.

Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nou dan kun je dus de koksoutfit aan omdat hij van het eten gaat proeven. En zo kun je dus ongemerkt alles doen omdat jij de enige kok bent.

@ vis, nou gewoon wachten tot die kerel die recht tegenover het eten staat zich omdraait en dan kun je snel de giftige vis verstoppen. Je moet wel in dat hoekje zijn he waar King gaat proeven.

Er komen ook levels met 3/4 targets en zelfs een met 7 targets. De levels zelf worden later ook aardig lang, half uur ofzo.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nice :).
    Wat zijn de specs van je pc en wat is je framerate?

7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dikke game dit!

Is ff geleden dat Hitman gespeeld had dus moet weer ff wennen dat ik zo sneaky mogelijk moet zijn :+ ben dus al meerdere malen gespot...
    Wel heel erg cool dat er heel veel manieren zijn om je target te killen.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Oke, filmpje opgenomen, alleen wel keihard gefaald, is het Chinatown level :+

http://tweakers.net/gallery/383284/#tab:inventaris

Oeps, filmpje mislukt, even opnieuw :+

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ah ok, dan ga ik Ultra niet redden ben ik bang :p.

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ BigKabuto, check vorige pagina :).

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Top! Erg nice.

Maar welke kerel gaat daar proeven in het eerste level? Die dude in het zwart waarvan ik de keycard moet hebben? Want hier bleef ie alleen maar zijn koffie drinken. Of had ik gewoon een tijdje moeten wachten?

Merk ook dat je heel gemakkelijk langs vele guards in het begin kan komen zonder ook maar een confrontatie aan te gaan, een paar staan ook precies zo geplaatst dat ze je nooit zullen zien. Maar dat houdt je toch in games.

Wel heel tof in Chinatown...

Dat je gewoon als Mickey verkleed naar King kan gaan en dat hij je volgt dan. En hij maar tegen je lullen, lol. Blijft gelukkig allemaal echt Hitman qua die dingen.

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Filmpje opgenomen, dit keer met succes! :+

Wow, filmpje heeft dikke framedrops 8), nouja, toch maar even uploaden.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Hippe horn-effect wat je in elke film/game hoort. Maar past wel bij Hitman.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Het spel is wel lastig zeg! Ben nu op Hard bezig maar ik moet wel even wennen :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oooh dat, ja dat past er zeker goed bij.

Is er echt een doel voor die gasoline can of is het puur bedoeld om er gewoon op te schieten voor een explosie?

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    In het eerste level liggen slaappillen.
    Als je echt binnen in de villa bent moet je gelijk links de trap op en dan rechtdoor naar het toilet. Daar liggen de slaappillen bij de spiegels. Deze kun je o.a in een ketel van de kok doen en in koffie ofzo die op de bar staat in de centrale kamer waar ook de piano staat.

Die security dude die dus van de koffie drinkt loopt als hij van de koffie met pillen gedronken heeft naar een rustig hoekje en valt daar in de hoek in een stoel in slaap. Keycard stelen, guard verbergen. Job done!

Wat ook tof is is dat je mensen in latere levels hoort praten over dingen die je in de vorige levels hebt gedaan. Zitten toffe gesprekken tussen!

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb vandaag de game binnen gekregen en ben nu nog steeds in het chinatown level bezig 8) heb die gozer al op verschillende manieren afgemaakt. Die challenges maken het echt leuk.

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Op lager dan ultra is het ook prima te doen hoor. Zelfs op low vind ik het er mooi uit zien. Alleen wat veel kartels zonder AA, maar dat is logisch.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, alles was me al bekend behalve waar het voor dient om die pillen in het ketel/pan te doen van de kok. De eerste mogelijkheid heb ik al geprobeerd, die met koffie. Maar ik wil juist weten hoe ik die dude in het zwart naar de ketel/pan krijg :D

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand hier een antwoord op.. Vroeg ik me ook al af

Deel Deze Pagina