[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Uhm denk niet.. die dude in het zwart gaat echt geen soep proeven hoor, dat is de taak van de kok :9.

Buiten dat je er op kan schieten voor een explosie en weg kan gooien voor afleiding heeft het geen functie. Of wilde je de benzine over iemand heen gieten? :9

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, dat zou wel heel gruwelijk geweest zijn.

Toch gek, ik meen me te herinneren dat er een tweede 'accident' mogelijk was in Chinatown. Ik dacht iets met die wokpan dat die in de fik vloog en dat de target erbij stond...ik zal het wel mis hebben dan.

En inderdaad...die challenges geven je echt extra reden om terug te gaan en andere manieren te proberen. Ik was het sowieso al van plan om dat te doen, maar door die challenges wordt het nog leuker.

Over challenges gesproken......

Hoe krijg ik in Chinatown deze challenges?

Two for the price of one (er is hier maar één target...hoezo twee dan?)

Veiled Death part 1 en 2

Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is dit voor BULLSHIT... Ik loop in een Chipmunk outfit maar alle agenten herkennen me direct..

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Two for one: King en de drugsdealer zijn je 2 targets. Bovenin bij de drugs stash vind je een sniper. Wacht dus tot ze samen bijeen komen in dat verhogingkje in het midden, even goed uitlijnen en dan bam 2 headshots met 1 kogel.

Veiled part 1: kill de drugsdealer terwijl je een cop uniform draagt.
    Veiled part 2: trek de drugsdealer z'n outfit aan en vergiftig de drugs bovenin dat hokje met die giftige vis. Daarna neem je King mee naar boven en kijk toe hoe hij zijn laatste snuifje heeft gedaan *).

Hier een Challenge guide: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=401116

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Aaaah dus toch dat je ze allebei moet slopen, ik dacht het al wel maar twijfelde ook. Want in de missie zelf is het gewoon één target :)

Trouwens je kan volgens mij niet twee mensen 'foppen' met je trucje dat je je hoofd naar beneden doet he? Althans..ik krijg de optie niet wanneer ik het bij twee coppers probeer.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Filmpje is 71%! :+

Het is maar een paar minuten maar toch 11 GB :lol:

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Dude, ooit gehoord van converteren? 8).

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Daar had ik geen zin in :+

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Scheelt je wel een hele hoop tijd xD.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nevermind..het is gelukt. SWAT gast kwam..sniper kogeltje in zijn koppie..pakkie aan, klaar! Alle challenges in level 2!

Ik blies trouwens zo'n gasoline can op en kreeg 'dynamite harry' unlocked te zien....costume wellicht :)

Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Wel super dat die dingen er in zitten, net als het puntensysteem, je blijft gewoon bezig!

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dynamite harry en iets met de tank heb ik ook :p Staat onder playstyles, maar wat houdt dat in?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tja, die challenges en contracts zijn wel awesome gedaan inderdaad. Blood Money heb ik zes jaar lang kapot gespeeld op PlayStation 2, PC en Xbox 360. Als de levels in Absolution ook tof blijven en IO met DLC komt dan ga ik ongetwijfeld ook weer jaren bezig blijven. Vind het tot nu toe wel anders, maar zeker niet slecht. Doet me vaak aan Batman denken, wat opzich ook wel tof is. Zal zien hoe de game verder gaat, maar sowieso al blij dat 47 sowieso weer aanwezig is. En nu in de toekomst wat awesome levels maken met veel targets, perfecte game om af en toe wat nieuwe levels uit te brengen.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Laat ze eerst maar ff die disguise tweak erin gooien. Ik word helemaal gek van mensen die me op serieus 100m afstand roepen. Dan pas dlc.

Maar de game is idd best wel tof

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
  16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heb hem gisteren uitgespeeld op Hard, en heb er bijna 20 uur over gedaan volgens de stats. Vind het echt een goed spel met veel gave mogelijkheden maar had zoals bekend beter kunnen zijn als het disguise systeem beter was uitgewerkt.

Dit heeft er tegelijkertijd wel voor gezorgd dat het spel een wat andere wending kreeg en het sneaken echt naar voren kwam en je erg goed naar de looplijnen moest kijken. Want ik heb de hele game uitgespeeld zonder spotted te worden en 99% stealth kills/body hiden.

Persoonlijk mis ik het echte Hitman gevoel. Het sterke uit de serie vond ik juist het gevoel een echte huurmoordenaar te zijn. Je krijgt een contract en die moet je completen. Nu zijn het meer missies die je aan het voltooien bent, beetje ala Splinter Cell ofzo. Het is een open einde dus begin maar alvast een nextgen releasetitel te maken!

940/1000 (G) in de pocket trouwens, alle evidence laat ik zitten en de 20 playstyles ga ik denk ik nog wel halen.

Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    De fuck, die vrouwtjes in Vixen Club kunnen echt niet. Dead Or Alive is er niks bij. 8)

18. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Wat trouwens wel een enorme mega faal blunder is, is dat je niet een level kan selecteren en daarna de guns kan kiezen die je in elk level vindt. Dat maakte de vorige games juist zo tof. Contracts mode vind ik 3x niks. Nee, 4x.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Megafaalblunder 8)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rosewood-level, fuck deze shit. Tijd om met 47 los te gaan met mijn bijl, schijt. 8)

Deel Deze Pagina