1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Had ik al gezegd op pagina 1.

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zitten me toch een aantal grote fouten in de game...

Voorbeeld :
    In Vexen Club steekt zo'n chick een peuk op maar die zweeft dik 3 cm naast haar hand en verdwijnt dan ineens.
    In Rosewood richt hij in een cutscene zijn pistool op de zoon van Wade maar zijn pistool zie je gewoon niet eens :+
    en zo nog een aantal dingetjes maar deze waren wel heel duidelijk.

Maar goed mag de pret niet drukken want vind het echt een vette game nog steeds.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat 47 een sniper uit zijn zak haalt is pas crap. De fuck is dit, waar is mijn koffer. :mad:

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ja inderdaad! De details zijn een beetje vergeten volgens mij :'-(

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ga hem morgen denk ik voor de PS3 halen. Bij de Gamemania is nu een inruilactie, twee games inleveren en dan krijg je hem voor 35. Als ik nu bijv. Soul Calibur V (24,99 used game waarde) + FIFA 12 (14,99) + Mafia 2 (19,99) inlever. Krijg ik hem dan gratis?

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoe kan ik in chinatown die cop weglokken bij die rode auto?

7. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Als je begint met de missie moet je gelijk een fles pakken in het steegje. Dan open je die poort naar Chinatown, zie je gelijk een cop. Gooi die fles tegen de muur, zodat de cop daar naartoe gaat. Dan ga je snel naar die cop bij de rode auto, hij loopt als het goed is de trap op naar boven. Daar kan je hem killen. Dan komt die andere cop die je had weggelokt aanlopen, die kan je dan ook weer lokken met bijv. het gooien van die C4 bom.. Succes! (Hoop dat ik de goeie cop had die je bedoelt?).

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    €35 is nog duur ook als je hem voor €5 meer kunt kopen zonder je games kwijt te zijn.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik wel heel goed gedaan vind en eigenlijk nog beter dan in voorgaande titels, dat je echt veel kan en moet sneaken nu. Dat je nu dus cover kunt nemen is een grote en toffe toevoeging.

Ook blijf ik de gesprekken tussen NPC's geweldig vinden en vaak wacht ik ook gewoon tot ze uitgepraat zijn want ze zijn soms erg vermakelijk en kunnen je zelfs helpen. Ook dat NPC's 47 nu gewoon aanspreken ook als je voorbij ze loopt, kan soms een toffe opmerking zijn, een compliment, maar kan ook een smerige opmerking zijn. Ook wanneer je tegen een NPC aanloopt zal deze wat tegen je zeggen en net zoals in GTA IV vallen ze je na een tijdje aan als je dit blijft doen. Dit soort dingen hadden de oudere Hitmans niet :D

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het sneaken juist niet zo leuk. In levels als The King of Chinatown en Hotel Terminus wel, maar niet in levels waar het gewoon om sneaken draait.

Gesprekken tussen NPC's zijn idd tof. :D Vaak zit er ook wel wat handige info tussen.

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb die 3 spellen ingeleverd en hem voor 16,40 meegekregen. Als iemand hem op de PS3 speelt voeg dan Acrillic toe. Kunnen we contract trophy halen :+.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Netjes. Normaal doen ze dat toch niet?

Hoe zit dat eigenlijk met die HD collection? Die zou naar wat ik begrepen had nog voor de release van Absolution gekomen zijn...maar nope.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet in hoeverre het nodig is. Maar op purist gebruik ik de conversaties van npcs vaak om de timing goed te krijgen. Als ik weet ze zggen nu dit, dan draaien ze net die kant op en heb ik een window. Of je kan de conversaties beluisteren en soms hoor je echt de meest grappige dingen haha

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik kan me goed indenken dat dat wel nodig is op Purist. Ik speel zelf op Hard, want ik vond de checkpoints toch belangrijk genoeg. Ik ga altijd experimenteren in levels en dingen uitproberen en de kans dat ik dan faal is groot. Een checkpoint is wel zo nice dan. Een vriend van mij speelt op Normal, terwijl het wel een echte Hitman speler is. Maar dat ga ik niet doen, want op normal staan er ineens minder guards waar anders twee of meer zouden staan. Juist manieren vinden om daar langs te komen vind ik dan vet :D

Het blijft echt gaaf die NPC's, zelfs als je gaat rennen beginnen ze al naar je te roepen. Een ventje in het begin van Terminus heeft me toch een grote bek joh, zo dan. Je krijgt gewoon spontaan zin om zijn nek te snappen. :thumbs:

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Is nog geen officiële bevestiging van het bestaan, ondanks dat er al wel packshots naar buiten kwamen.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh dat heb ik wel eens gedaan idd hahaha.. dan maar opnieuw beginnen, ik had ff lol hahah

whuuut? ik zat te wachten erop en dan zeg je nu dit :mad:

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee hij zou in het voorjaar uitkomen geloof ik.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Omdat BigKabuto zo slim was om in het oude topic te postten, post ik het hier maar ff ;)!

Square Enix' Hitman 6 artwork

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Hier dan maar :+

Deel Deze Pagina