1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zet 5 euro op Nolan North als vervanger

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Tsja als dit ook een `conviction kloon` word ben ik er ook helemaal klaar mee.
    Eerst de splinter cell serie verneuken,en ben ergens bang dat dit ook het geval gaat worden met de nieuwe hitman.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt gewoon op de oude Hitman imo.
    Mij maakt er niet zoveel uit wie het inspreekt. Zei Agent 47 wel zoveel eigenlijk? ;)

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eensch, eensch, en nogmaals eensch!

Ze moeten eens opzouten met die mentaliteit dat elke game ook makkelijk door m'n oma en m'n tante kan worden gespeeld.
    En dat franchises zoals splinter cell en hitman (die juist zo groot werden en uniek waren om hun juist niet generieke gameplay) niet meteen aangepast moet worden voor de A.D.H.D generatie gamers.

Scripted sequences, geen jesper kyd, geen bateson, checkpoints, bagger zoals instinct (ik weet het, het kan uit.. maar het feit dat ze hun tijd verspillen om het erin stoppen zegt al genoeg over hun intenties om een bepaald publiek aan te willen trekken zoals dat ook gebeurde met conviction).

Eerst Sam Fisher die gedwongen wordt om met een parapluutje en lippenstift te paraderen als een goedkoop hoertje om de aandacht te trekken van de mainstream gamer.. en nu onze hitman.

Laat ze de boel maar uitstellen en weer aan diegene denken die hun game zo groot hebben gemaakt.

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal geschreven:lol:.
    Ben het wel compleet met je eens. Van wat ik nu heb gezien lijkt deze hitman bomvol met actie en shoot outs te zitten.
    In principe vind ik het niet erg dát het er in zit, maar wanneer je echt mensen kapot moet knallen in plaats van er langs te sneaken is dat wel een flink minpunt/verneuking van de franchise.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Amen, damn true. Daarom trekken veel games mij niet meer tegenwoordig. Al die casual shit waar games geholpen worden en alles makkelijker wordt... Gek wordt ik ervan. Game industrie wordt zo zwaar verneukt, je ziet het met dit soort taferelen en kinect. Wij zijn hier de dupe van. Als Hitman net zo'n game wordt als SC Conviction dan gaan ze zo erg de mist in. Ik vermoed het ook wel na het zien van de trailer. Was dit Hitman? Nee. Toch zal ik zo'n game uiteindelijk toch wel spelen maar toch met een vieze nasmaak.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt jammer dat games zo verneukt worden; Hitman, SC, BiA en bijvoorbeeld NFS ook in mindere mate.
    Ik zal deze Hitman gewoon gaan spelen hoor, maar het echte gevoel dat o.a Blood Money zo geweldig maakte, dat je het echt op jou manier kon doen met verschillende manieren om iets op te lossen, zal weg zijn en dat is gewoon jamemr.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sowieso moeten die ontwikkelaars wat meer naar hun communnity luisteren.
    Was destijds ook het geval met conviction.

Alle officiele splinter cell forums schreeuwden om de oude vertrouwde multiplayer etc en een degelijke SP met de bekende gadgets.

Maar zodra de ontwikkelaars merken dat casual verkoopt,hebben ze schijt aan de community die ze groot heeft gemaakt.
    Is nu nog voorbarig om te concluderen dat absolution dezelfde kant opgaat.

Maar mocht dat wel het geval zijn,zou ik erg heel erg teleurgesteld zijn.

Leuk alle wii,s en kinects etc.. van tegenwoordig.

Maar vergeet de hardcore gamers en de trouwe fans niet!

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857

_O_
    Alle ergernissen deze generatie aan games in een foto: Reboots, en exclusieve DLC shit.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    _O_

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Haha, sterk hoor _O_

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar we moeten de game niet te snel afschrijven, het is heel fucked up dat David Bateson niet terug lijkt te komen, maar zo verschrikkelijk veel zul je hem ook weer niet horen lijkt me. Geen Jesper Kyd is al bevestigd? Ondanks deze twee dingen kan het een hele toffe game worden. En gelukkig is dat casual gedoe gewoon een mode, je kunt het gewoon spelen zoals je zelf wilt. Dat je nu cover kunt nemen kan wel eens heel goed uit gaan pakken, in het korte stukje met die agent vond ik dat er erg cool uitzien.

Zolang de levels en mogelijkheden maar niet te beperkt worden, kan dit een hele vette game worden. Ik vind daarom de vergelijkingen met SC ook echt niet terecht nog, al zijn de 2 plaatjes wel grappig gemaakt.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Kabuto

Waar het omgaat is dat ze sommige games gewoon moeilijk moeten laten,en niet de casual kant opgaan,ondanks dat er een optie in zit.
    Feit blijft dat de game is groot geworden door z,n hoge difficulty / trial&error gameplay en vrijheid.
    En dat het er nu toch op lijkt dat ze het over een wat andere boeg willen gooien.

Begrijp je optimisme wel hoor.
    We weten nog nauwelijks wat vd game,en wie zegt dat het uiteindelijk 3x niks word.

Feit is alleen dat ik zelf destijds ook optimistisch bleef over conviction (zelf groot splinter cell fan)
    Maar we weten wat daar van terecht is gekomen.

Games als ninja gaiden,hitman,splinter cell etc... moeten niet teveel willen veranderen,maar gewoon lekker pittig blijven.
    Niks mis om er wat nieuwe elementen tegen aan te gooien om verfrissend te blijven met een nieuw deel.
    Maar dat dit soort games steeds meer "casual" worden (ik haat dat woord)
    Word toch erg vervelend.

Zoals Strapping young lad eerder al zei.
    Het lijkt er inderdaad steeds meer op alsof je tante en oma tegenwoordig ook dit soort games moeten kunnen spelen |:-

Family fun!

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Can't argue with that man, totaal niet. Die hele casual mode had er wat mij betreft ook niet in gehoeven, maar als de game uiteindelijk zwaar cool blijkt te zijn en ook echt die uitdaging niet bied die de vorige Hitman games ook boden, dan zal ik niet meer klagen. We hebben tot nu toe alleen maar een kort stukje van een level gezien, een level waar je waarschijnlijk maar op één manier kunt ontsnappen maar wel al echte typische Hitman shit moet uithalen.

Time will tell, hopelijk lukt het ze, hopelijk spenderen ze niet meer tijd aan die onnodige casual mode dan aan de echte hardcore elementen in de game. Laat voor de echte Hitman fans de game lekker uitdagend zijn en bied variatie.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]P9VY_mIK3B4[/yt]

Ik ben beetje aan het kijken op Hitmanforum.com en kom achter allemaal coole dingetjes. Het E3 demo level lijkt wat dat betreft veel op het eerste level in Blood Money, ook daar had je weinig verschillende mogelijkheden en werd je bijna gedwongen dingen te doen(die gasten op reuzenrad snipen). een soort tutorial om te laten zien wat er allemaal mogelijk is, ook die missie i BM was zeer liniair en bood vrijwel weinig variatie.

Iemand van de forum zelf heeft de E3 demo gezien en vond de stem echt precies op Bateson lijken...maar hij is het niet.

En woorden van iemand van IO zelf....en ik vind dat de vergelijkingen met SC Conviction maar eens moeten ophouden nu.

Nick@IO, on 09 June 2011 - 10:01 AM, said:
    Sandbox isn't gone, choice isn't gone. We're crafting a Hitman game here, folks. The demo shows you certain things that we want to highlight right now. It will inevitably come across as slightly linear because people only see it played through in one way but, trust me, there's loads of ways to do it. Some of the people that have had hands on here have played it in wildly different ways

As it stands right now, the Instincts feature related to predicting the AI's path isn't mandatory on highest levels of difficulty. As such, you guys don't have to worry. If you want hard gameplay, you'll get it.

En over of het dezelfde makers van K&L 1 en 2 zijn....

1. The game devs already confirmed that Hitman veterans are working on the new game.

2. Jusr because they made a linear third-person shooter doesn't mean that every game they make will be third-person shooters, doesn't mean they have to apply the mechanics of one game to the other. So what if they worked on K&L? It's totally different type of game. If anything it's better because they have experience programming for the PS3 and 360. That's like saying if an director that usually makes action movies makes a comedy, all his other movies will be comedies.

Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Interessant om te lezen, klinkt erg goed ook.

“An open world game needs to feel alive,” says Hitman devs

Hitman: Absolution’s game director Tore Blystad and gameplay director Christian Eleverdam, have said that when it comes to an open world game, the atmosphere and non-playable characters need to “feeel alive.”

Speaking in an interview with the PS Blog, the duo said that according to the game situation, characters in Hitman will do different things.

“An open world game needs to feel alive, so that’s what we’ve gone for here,” said Eleverdam. “The characters can do so many different things according to the situation. Along with the cinematic sequences, this has been the toughest thing for us to get right, hence us having to build our own brand new tool set and basically attack it from any angle.

“If you take out the guy that was supposed to turn on the lights in a room, it changes the situation completely. Every action, however small, has its own consequence.”

“We have a rookie cop character who has been called out with his colleagues to a library which Agent 47 is stalking round,” added Blystad. “This new guy is always getting told off by his sergeant, and you can actually distract him. He will go off and investigate before carrying on with his own little story. If you take a different path through the library, you can see his story unfold from a different perspective.

“This allows you to play with your morals – you can kill the rookie without a second thought, or isolate his sergeant and kill him instead, giving the new guy a bit of a break. We really wanted to include a lot of this kind of stuff. Imagine playing through this big, dark library without this and it’s just a normal stealth game. It loses a defining Hitman characteristic. Nothing else has that. Whichever way you play it, it should always be entertaining.”

Eleverdam also went on to say that the team thinks of a situation first, before devising the characters to “populate it,” because “variety is a good thing,” as it make the player think differently.

You can read the full interview through the link.

Hitman: Absolution is out in 2012 for PC, PS3, and Xbox 360.

http://blog.eu.playstation.com/2011...aign=Feed: SCEEBlog (blog.eu.playstation.com)

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tof man, denk dat het wel goedkomt.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar het blijft onbegrijpelijk waarom ze David Bateson niet als stem van 47 hebben...hier kun je op 17:40 de nieuwe stem horen...Batman(Bale) anyone?

[yt]y67ZcAVYtWM[/yt]

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina