1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had die walkthrough in die ouwe bibliotheek gezien, kreeg serieus kippevel op het eind als ie als politie verkleed uit het gebouw loopt :eek:

2. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat filmpje is idd erg vet. Net bekeken en kan niet wachten dat het spel uitkomt :thumbs:

3. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt deze game in de winkelrekken??

En weet er iemand of heel het spel zo gaat zijn als dat level dat ze hebben getoond want hier heb ik helemaal geen hitman maar een sam fisher gevoel in...

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  4. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat niemand dat nog weet, aangezien het spel nog niet uit is ;)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hitman: Profession trademarked door Square Enix? Zij zegt van wel :)

[yt]A30ioGoGieU[/yt]

Misschien een Android game idd...of misschien voor de Vita?

Eerst maar eens zien hoe Absolution gaat bevallen, met de trailers tot nu toe maken ze iig niemand blij volgens mij, helaas.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ziet er wel geniaal goed uit, ondanks dat het hele level opzet anders is dan de voorgaande games. Sowieso nog steeds een day one aankoop, ook al is het een Sam Fisher game geworden. Alle hulpmiddelen uit en je hebt nog steeds iets awesomes, plus denk heus wel dat er wat old skool levels inzitten.

Je ziet 47 ook met een pleister lopen waar zijn barcode is, geeft toch wel een betere dimensie. Als je even nadenkt bij de voorgaande games hoe de AI was kan je wel concluderen dat het wel dramatisch was eigenlijk. Kale gast gaat alleen een lift in, lift gaat omhoog, niemand te zien, lift naar beneden, gast in outfit + bril stapt in en gaat naar boven, 47 vermoord hem vanuit de liftschacht, kleding aan en stapt uit de lift. Right... hopelijk letten ze daar dit keer ook wel een beetje op.

10. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Is er al een release datum bekend van deze game?

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nope helaas niet.

12. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Heb blood money veel gespeeld had bijna elk level silent assasin.
    Alleen het level met die villa met dat grote zwembad achter niet, dat je verkleed kan gaan als die clown of vuilnisman.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoop gewoon dat de boel niet te casual wordt gemaakt, ik weet dat je al die toeters en bellen uit kunt pleuren, maar hoe goed werkt de game dan nog? Dat is iets wat ik mij afvraag, het zijn duidelijk 'nieuwe' features, en ze hebben de game daaromheen gebouwd, zeg maar......mja, we gaan het zien.

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    IGN heeft een korte preview van Hitman Absolution op hun website gezet met daar in enkele nieuwe beelden. Daarnaast leren we ook van een 'Purest-mode' waarin de hele UI weg is en je zelfs moet onthouden hoeveel kogels je wapen in het magazijn heeft zitten.

Hitman Absolution staat gepland voor dit jaar maar een exacte datum is niet bekendgemaakt. De game komt uit voor PS3, Xbox 360 en Windows

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Dus ook je health balk en suspicion balk niet zien, vooral door die tweede kan het tof worden. :cool:

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lieten ze ook in dat filmpje zien, die balken zijn dus helemaal weg inderdaad, zodat je niet kan weten of je nu gesnapt bent of niet. :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kweenie of dit al voorbij was gekomen, volgens mij niet. Maar dit is een verdomd goed interview, een hoop is gelijk duidelijk. Begin er echt wel meer vetrouwen in de krijgen dat het voor de meer 'harcore' spelers en fans goed genoeg zal zijn.

[yt]LKjyS6USeiw[/yt]

18. AgentSmith

AgentSmith Guest

Iemand al iets vernomen over een release date?

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nope.

Op Marketplace staat wel een nieuwe trailer. Geen gameplay maar informatie over Diana in Absolution en verdere informatie in een toffe comic style. Staat nog niet op YT of überhaupt ergens kunnen vinden.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me echt af waarom hij ineens achter Diana aan gaat, ik weet het niet meer zeker. Maar heeft zij 47 niet gered? Zal ongetwijfeld een reden voor zijn, hopelijk alleen niet zo'n bullshit reden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina