1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    20 fucking november? Holy cow..............

Maar zo te zien is de DLC ook voor ons, en min of meer een presentje. Maar kortom gewoon een Absolution voorproefje, en dat al in mei, das fucking nice.

HITMAN ABSOLUTION

CREËERT ‘S WERELDS EERSTE PRE-ORDER GAME MET

HITMAN: SNIPER CHALLENGE

KOPENHAGEN, 10 mei 2012 – IO Interactive A/S, een Square Enix studio, kondigt HITMAN: SNIPER CHALLENGE aan, een exclusieve standalone pre-order sluipschutter-ervaring die direct speelbaar is op het moment* dat gamers een exemplaar van HITMAN ABSOLUTION pre-orderen. De HITMAN: SNIPER CHALLENGE pre-order promotie is beschikbaar vanaf 15 mei.

HITMAN: SNIPER CHALLENGE vormt geen onderdeel van het eigenlijke spel maar is speciaal ontworpen als een op maat gemaakte standalone spelervaring om fans te belonen die HITMAN ABSOLUTION pre-orderen.

Gezeten op een balkon en uitkijkend op een feest bovenop een dak, is het jouw taak om Richard Strong, Jr., CEO van Stallion Armaments, uit te schakelen, samen met zijn complete gevolg aan bodyguards. Vaardige spelers zullen voordeel genieten door multipliers te scoren, geheime extra’ s te ontdekken en upgrades voor hun uitrustingen vrij te spelen. Tegelijkertijd zullen ze zich verbazen over de vele creatieve mogelijkheden om op discrete manieren lichamen te dumpen terwijl ze hun opdracht op een zo dodelijk efficiënte mogelijke manier trachten uit te voeren.

Het krachtige Kazo TRG sluipschuttersgeweer en een keur aan andere upgrades kunnen worden vrijgespeeld en vervolgens worden gebruikt in HITMAN ABSOLUTION. Daarnaast kunnen spelers hun sluipschutter-vaardigheden wereldwijd met elkaar vergelijken via een online leaderboard. Middels verschillende uitdagingen kan uiteindelijk bepaald worden wie zich de beste sluipschutter mag noemen. Houd www.Hitmansniper.com in de gaten voor meer details.

“Agent 47 is de beste in zijn vak en daarom leek het ons zeer gepast de fans te belonen met de beste pre-order actie mogelijk”, aldus Jon Brooke, Brand Director van de Hitman franchise. “HITMAN: SNIPER CHALLENGE is onze manier om gamers te bedanken en een voorproefje te geven van Agent 47’s vaardigheden vanaf het moment dat ze de game pre-orderen.”

HITMAN ABSOLUTION staat gepland voor een wereldwijde release op 20 november 2012 voor de PlayStation 3, de Xbox en de PC. HITMAN ABSOLUTION wordt ontwikkeld door IO Interactive A/S, een Square Enix studio, en heeft nog geen PEGI-leeftijdsaanduiding gekregen.

* Klanten kunnen HITMAN ABSOLUTION pre-orderen vanaf 15 mei en HITMAN: SNIPER CHALLENGE vanaf dezelfde dag spelen via Xbox LIVE of PlayStation Network. De PC versie komt beschikbaar via Steam op 1 augustus. De voorwaarden van pre-order programma’s worden door individuele winkels lokaal bepaald, daar waar HITMAN ABSOLUTION beschikbaar is om te pre-orderen. Wend je naar desbetreffende winkel voor de complete voorwaarden en details.

Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    [yt]2pX2U1UJ8xE[/yt]

Releasedatum Hitman Absolution aangekondigd

Hitman Absolution zal uitkomen op 20 november, heeft uitgever Square-Enix bekend gemaakt. De vijfde game in de reeks van IO Interactive zal uitkomen op pc, Xbox 360 en Playstation 3. Mensen die de game pre-orderen krijgen de stand-alone downloadable titel Hitman: Sniper Challenge.

In Sniper Challenge moet Agent 47 een doelwit uitschakelen met enkel zijn sniper rifle. De game is gebouwd met de Glacier 2 engine, dezelfde die is gebruikt voor de volledige game.

IO producer Luke Valentine: "The presentation is very similar. The font and the front end style and all the rest of it. Things like the character model, himself, is the same character model, apart from the fact you're locked into position. We're not exposing Hitman's agility and full animation system in this. You just get that lateral movement. We've shown our crowd tech at GDC. You see there's a crowd on the roof, which is quite impressive. They're all partying and then if you start shooting them you'll cause panic and they'll evacuate. That's certainly carrying over to Hitman: Absolution. But this scenario isn't part of Hitman: Absolution. It isn't the demo. It isn't like level one that we've just hacked off. It's completely self-contained. But of course it's using the same technology and some of the same assets."

De speler kan ook upgrades voor de sniper rifle van Agent 47 vrijspelen die meegaan naar Hitman Absolution. Vanaf 15 mei is Sniper Challenge te downloaden voor mensen met een pre-order code.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In het persbericht stond dat er manieren zijn om je vijanden op te ruimen, dus ik dacht gelijk dat we ook konden lopen met 47, maar aan die trailer te zien blijft het ook echt bij snipen. Was een beetje verwarrend. Ziet er wel heel erg goed uit moet ik zeggen, komende dagen maar even kijken waar ik mijn pre-order ga plegen, beter doen die online winkels er ook gewoon aan mee.

Jammer dat alleen de Pro Edition op Budgetgaming staat op dit moment.

Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Release date 20 november: :'-( (wel blij though dat er nu iig een datum is ;))
    HITMAN: SNIPER CHALLENGE: _O__O__O_

Zeker weten dat ik m volgende week meteen ga pre-orderen! Vraag me alleen af of die Sniper Challenge op een aparte disc is, of dat je een DLC-code krijgt? Hoe dan ook, ik heb er zin in!!

5. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag hem voor Sinterklaas :cool:

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Dan pas.... Meer dan een half jaar nog :mad:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

7. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Sniper Challenge komt ter download vanaf XBLA, dus een DLC code.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat is mooi! Beetje goeie webshopt mailt m dan meteen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bestellen bij Zavvi/TheHut, code krijgen en later annuleren zodat ik hem later eventueel goedkoper kan vinden. :+

November is wel laat, had september of oktober verwacht. Maar goed, toch niks dat ik moet hebben in november. Sowieso nergens interesse in wat betreft de laatste maanden, of GTA V moet nog komen.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sweet trailer hierboven, toffe actie zoiets.

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Bij game mania krijg je een figurine (en dlc pack) gratis als je em pre ordered :eek:

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Waar zie je dat staan? Ik zou die figurine wel even willen zien man :D

13. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Op de pre-order hoesjes in de winkel. Foto maakt*

FIASCO \o/

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG][​IMG]

Geinig. :+

15. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Echt een gave goodie. Preordert*

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Moet jij niet werken 8) Artiiiiiiiiiiii!

17. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hahaha LEAVE ARTI ALONE!

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahah, en dat betreft dan de normale editie van de game? Denk dat ik hem ook maar pre-order daar, ik vind dat echt een toffe goodie. En ik zie nog geen budgetgaming winkels met een duidelijke uitleg. En ik wil die sniper challenge gewoon spelen 15 mei.

Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dus je krijgt ook gewoon de Sniper challenge als je bij GM pre-ordert? Sowieso toffe figurine.

20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina