1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zou dat werken? 8)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Tof hoor, ik ga dat gewoon doen zodirect. Even langs de Gamemania. Ik heb niet vaak een preorder gemaakt, maar moet je gelijk het volledige bedrag neerleggen of dat niet? En dat poppetje krijg je natuurlijk pas in november he?

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Minimaal 5 euro aanbetalen! En dat poppetje krijg je inderdaad bij de game.

4. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Krijg net een mail:

3. Hitman Mini Figurine

Bovenop al deze voordelen krijgen snelle beslissers ook een zeer gelimiteerd Hitman Absolution Mini Figurine. Voor deze figurines geldt tevens de regel: OP = OP.

Wees er dus snel bij als je het figuurtje wil hebben!

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben naar de Gamemania geweest in Delft, en ze hadden geen codes om weg te geven. Dus dat schiet ook lekker op.

6. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Die krijgen ze dan ook volgende week pas! Wel gereserveerd? Je krijgt dan een belletje als ze de codes krijgen.

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nice, die figurine is wel heel tof! Is Game Mania de enige die dit aanbied? En wat wordt de prijs bij Gamemania?

EDIT: Geld die game inruil actie toevallig hier ook voor?

Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De inruilactie is enkel geldig op nieuwe games die op het moment uit zijn of gedurende de actieperiode uitkomen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Customers who pre-order Hitman: Absolution now will receive their code and be able to play Hitman: Sniper Challenge from May 15 through access to Xbox LIVE® or PlayStation Network. The PC version will be made available through Steam from August 1.

Halen geld van je rekening pas op release, dus daarvoor (als je wilt uiteraard, Zavvi is €49 nog wat. Kan ongetwijfeld veel goedkoper) annuleren en klaar. Muhwawaw.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]If5zDD8KbSE[/yt]

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    'Trailers Hitman: Absolution geven verkeerde indruk'

De trailers van Hitman: Absolution laten maar één kant van de game zien. Dit zegt de producer van de game, Luke Valentine, in een interview met Eurogamer.

De trailers laten voornamelijk actiescènes zien. Volgens Valentine is het niet mogelijk om een trailer te maken die de nadruk legt op stealth. "Hoe maak je een trailer van (Agent 47) die een minuut lang verscholen zit? Daar zou niemand naar kijken."

De trailers van Hitman 2, Blood Money en Contracts waren ook actiegeoriënteerd en niet representatief volgens Valentine. "Het waren helemaal geen actiegames maar om aandacht te krijgen, moet je iets spannends laten zien." Fans van de serie hoeven niet bang te zijn dat het een actiegame wordt, stelt hij. De game bevat zowel stealth- als actiescènes en biedt volgens Valentine op de hoogste moeilijkheidsgraad "een hardcore-ervaring voor puristen".

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ziet er naice uit :D

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ben ik het helemaal mee eens, als je trailers gaat maken waar 47 alleen maar loopt te sneaken vind geen hond die trailer cool. Dit was naar mijn mening al sinds de allereerste Hitman game, action packed trailers maar meer dan genoeg mogelijkheden in de game om het sneaky aan te pakken.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het alleen een beetje raar dat ze dan zo actie volle trailer maken (vond het persoonlijk wel meevallen, goede trailer is wat anders). Want zij weten net als ons dat de game niet zo is/of zo hoort te spelen.

Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  15. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp ontvangen de mensen die bij GM hebben gepre-ordert morgen de code?

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ziet er tof uit! Kunt wel paar leuke variaties in je kills maken zie ik al. En duiven kapot knallen ;)! Zometeen of morgen maar ff ergens pre-orderen, maybe dat trucje van Fiasco bij Zavvi uitproberen. Denk niet dat ik m bij Game Mania ga pre-orderen. Dat poppetje is wel geinig wat je krijgt, maar daar doe ik verder toch niks mee. En als t goed is, krijg je volgens mij bij elke Nederlandse webshop en winkel de Benelux versie en dus die drie guns. Toch?

EDIT: Net ff op zavvi.nl gekeken, maar als je daar kiest voor iDeal of Paypal, moet je volgens mij gewoon meteen betalen? Denk dat Fiasco dan betalen met CC bedoeld?? Denk dat ik m dan wel gewoon bij billgames.nl bestel, daar is ie 50 euro en heb je m op de release binnen. Heel veel goedkoper zal ie vast niet worden denk ik als je m op de release wilt hebben.

Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zavvi (.com in ieder geval) is gewoon betalen zodra de game verstuurd is met PayPal. Geen probleem dus, verwacht morgen een code. :cool:

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hehe, ik ook :9

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben mensen al codes ontvangen? :x

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hello WOEFWOEF,

Thanks for placing your order for Hitman Sniper Challenge with us.
    Please find below your Hitman Sniper Challenge exclusive code(s).
    This code will enable you to unlock the Sniper Challenge, to redeem your DLC code you need to visit www.hitmansniper.com

Ahyeah! En nu annuleren. :cool:
    Fuu, site werkt nog niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina