1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jup, na veel proberen is 't eindelijk gelukt..

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    waarbij kreeg je dan een mini figurine en waar was die aanbieding van dat dan?

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
  4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dude, gewoon geduld hebben. Je hebt gisterenavond pas gepre-ordered (de dag dat de codes verzonden werden) Ze zullen eerst je order moeten verwerken ;)

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat alleen in de winkel voor 5 euro op te halen ;)

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb m ook niet bij Game Mania gepre-ordered ;)! Heb bij Zavvi gepre-ordered en dus nog steeds geen code voor de Sniper Challenge ontvangen :mad:...Op mn mail die ik gestuurd heb reageren ze ook niet, beetje waardeloze klantenservice dus. Zodra ik de code binnen heb, cancel ik m meteen en ik denk niet dat ik dan ooit nog iets bij Zavvi bestel.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom verbergt 47 de barcode? Kan zijn om niet op te vallen, zou de game gelijk een stuk realistischer maken ook. Voorheen liep je gewoon in allerlei vermommingen rond maar de barcode bleef zichtbaar, niemand die er gek naar keek :D

Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wat een pannekoeken bij Zavvi...Krijg dit net als reactie op mijn vraag waarom ik de code voor de Sniper Challenge nog steeds niet heb ontvangen:

I am sorry to hear that you have not received the DLC code, I can confirm that the codes are being sent through email when the item has been dispatched.

Dan zou die hele Sniper Challenge een beetje nutteloos zijn, als je de code pas krijgt als de game zelf verstuurd wordt...8)

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dan zullen er vast veel mensen zijn geweest die hun order hebben geannuleerd nadat ze de code hebben gekregen :p

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    O-)

Probeer TheHut anders, same als Zavvi maar misschien werkt het toch. Al is het toch niet zo bijzonder, heeft niet de replay waarde als een missie uit Hitman games ofzo. Iedereen een headshot gegeven en silent assassin rating gekregen en toen was ik er wel alweer klaar mee. :+

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Hardcover 244 pagina's.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Artboek?

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

Guide met bonus. Te pre orderen bij amazon.co.uk

Sent from my iPad using Tapatalk HD

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Sta nu op de 5e plaats van de Hitman Sniper challenge in de nl leaderbords.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waarom gebruik je Tapatalk ipv Safari eigenlijk? XBW wordt toch al fijn weergegeven in Safari qua formaat?

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Safari kan ook. Maar Tapatalk HD werkt ook gewoon heel prettig als je snel iets wil posten.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Pff, 3 mails later nog steeds geen reactie van Zavvi. En dus ook nog steeds geen code. Ben net terug van vakantie en had gehoopt de Sniper Challenge nog te kunnen spelen voor ik weer moet werken. Net dus ook maar gepreordered bij TheHut, hopelijk krijg ik die code wel...

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lijkt me zeker wel, too bad denk ik? Zal wel same zijn als AC, en ondanks dat het daar wel werkt heb ik het nooit lang gespeeld.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar waarom dan al die vrouwen? Ik neem aan als er een MP mode is, dat er ook mannelijke characters zullen zijn. Zal wel ivm met dat 'tease' te maken hebben.

Ah well, Mass Effect 3 had ook MP en het viel niet eens tegen, en het heeft geen negatief effect op de campaign gehad. Max Payne 3 is ook een goed voorbeeld., maar we zullen het zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina