1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Idd, zo lang het geen invloed heeft op de SP en die gewoon goed (en lang genoeg) is, boeit t me niet of er een MP is. Leuk voor erbij, maar net als bij AC zal t me waarschijnlijk niet heel lang kunnen boeien. Of ze moeten iets erg gaafs bedacht hebben. We zullen zien...

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Co-op kan ook, samen met meerdere een kill maken.

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Nonnen en wapens? De fuck. 8)

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In strakke leren/latex pakjes zelfs? :9

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ziet er gaaf uit hoor! En in Hitman 2: Silent Assassin heeft Agent 47 draait het toch om Father Vittorio in een kerk in Siciliƫ? Maybe is die z'n nonnen gaan opleiden tot assassin's ;)?!

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

"We've heard people chatting about this. Today's trailer is NOT related to multiplayer in any way. That's a NO to multiplayer. Four hours." aldus IO Interactive

Ik denk dat 47 alle acht de nonnen moet afmaken in een level, zoals de Gator Gang in Hitman Blood Money. 16:00 komt de trailer dus.

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Geen MP dus, naja, geen probleem wat mij betreft. Hitman koop je voor de SP! Nog paar uurtjes, ben benieuwd naar de nieuwe trailer!! En dat dat het idd wel eens zou kunnen zijn wat Fiasco zegt, zou wel tof zijn. Maybe dan ook gerelateerd aan Father Vittorio??

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tof dat ze mooi erop reageren gelijk, ipv de fans in de waan te laten dat het misshcien toch die onnodige MP is.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]HV128yMKu0I[/yt]

Hoe leuk die chicks ook zijn in die video, het was moeilijk om serieus te nemen in het begin stukje..maar de trailer is wel fucking wreed hoor!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Helaas wel CGI.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik dacht de eerste paar seconden dat dit een echte film trailer was en niet gerenderd van een game. :')

12. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er echt bizar vet uit. Alleen kan ik me echt nooit voorstellen dat van 8 killer-nonnen er niet eentje bedenkt om zich even om te draaien... Niet teveel bij nadenken dan maar!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heel benieuwd hoe die 8 latex-nonnen precies in het verhaal passen 8)

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    _O__O_ Super vette trailer!!

Ben ook benieuwd ja. Die "nonnen" zijn iig van de Agency (zie tattoo op 0:49)....

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik ook benieuwd naar, want hoe nice ze ook eruit zien, Hitman is een behoorlijk serieus en volwassen spel. En dit is wel behoorlijk weird en niet bepaald geloofwaardig te noemen. Lijkt ook geen 'joke' trailer te zijn, denk dat je echt een missie krijgt in dat gebied ook.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Damn wat een brute trailer :D

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  18. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Serieus? Deze game word niks als je een fan bent van de oudere games... trailer is ook dom.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    Hoe kom je daar nou bij? is al meerdere keren gezegd dat je de game ook gewoon op de oude manier kan spelen.:)

20. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Gezegd ja..net als destijds bij splinter cell conviction. Er is bijna niemand over van het originele team.. de sandbox levels zijn afgedaan net als componist jesper kyd, 47 stem en looks david bateson en ze hebben TOTAAL geen stealth gameplay zoals in vorige games laten zien. Waarom niet zoals bij deus ex de fans gerust stellen?

De beschrijving bij die trailer zegt genoeg..een action packed thrillride..rofl.

Developers vertrouwen op hun woord...lol en mass effect 3 had ook idd geen A B C einde...

Dat die chicks schijnbaar bij de agency horen is al fucking retarded? De agency een pro organisatie..en dan die pakjes..kom jongens laten we wat vijandelijke chicks in het spel doen en ze totaal sexistisch aankleden zodat elke 15 jarige niet kan wachten op dit spel! Zoals eerder in dit topic gezegd hitman behoort een redelijk volwassen game te zijn.

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina