1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Er is al eerder aangegeven door de devs dat ze alleen van dit soort actievolle trailers laten zien, omdat je het stealth gedeelte toch niet goed kunt uitwerken in een trailertje van 2 min.

2. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    het zijn vrouwen hea 8)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vind ik een beetje een rare reden.. Om de Hitman fans warm te laten lopen is het genoeg om die kale te laten zien met het Ave Maria of een muziekje van Jesper Kyd op de achtergrond. Beetje door drukke omgevingen lopen en aan het eind van de trailer sneaky iemand wurgen en klaar is je trailer

Nonnen in latex pakjes vind ik niet passen bij Hitman. Sinds wanneer stuurt the Agency rejects uit Machete achter hem aan ipv gewoon andere genummerde hitmen?

Het moet wel een beetje stylisch blijven en niet te over the top worden, dat hoort niet bij de serie

4. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Onzin, natuurlijk kan dit wel

http://youtu.be/Kx09HuTw05U ( Deus Ex Stealth Trailer ..3 minuten lang, genoeg uitleg en gameplay )

Maarja, ze willen dat we blijven GELOVEN dat er echt nog stealth gameplay in zit zoals in Blood Money, wat sowieso niet zal zijn omdat eigenlijk de sandbox levels dus al weg zijn, de enemies zijn constant op zoek naar 47 etc.

Maargoed ze willen het blijkbaar niet laten zien, dat zegt voor mij al genoeg.

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit bedoel je :+

Ja dat zouden ze prima even kunnen laten zien om ons gerust te stellen

Ik houd goede hoop maar vrees wel een beetje een herhaling van GR:FS en SC:Conviction

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan beide kanten op. We hebben ook gezien hoe Max Payne is geworden dus het hoeft niet altijd slecht te zijn.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het verschil met Max Payne is dat Rockstar nooit de intentie heeft gehad om veel aan de gameplay te veranderen.

Ze hebben een cover systeem toegevoegd en dat is het. Alleen de setting lijkt op het eerste gezicht anders en de typische (ietwat absurde) Remedy elementjes ontbreken.

Maar IO lijkt er toch wel een beetje op uit te zijn om gewoon een actie game te maken ipv de sandbox stealth die het altijd min of meer was.

En geef ze eens ongelijk want daar verkoop je vast meer mee. De oude hitman games waren best moeilijk en ontoegangkelijk voor nieuwe spelers. Je moest er veel geduld voor hebben om het op de 'juiste' manier te spelen

8. matthijs007

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt maar dat hadden ze toegankelijker kunnen maken ipv omtoveren tot een actie stealth game.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik maak me nog niet druk eigenlijk. Hoeveel echte gameplay hebben we eigenlijk gezien?
    Dat komt mede om Max Payne. Toen ik daar de eerste trailer van zag vond ik het helemaal niks. Ook al is die game anders of was R* zijn intentie anders. Heeft me wel geleerd om eerste indrukken van trailers niet te nauw te nemen.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Matthijs hoe kom je er eigenlijk bij dat ze de sandbox levels weg hebben gedaan? Ik meen toch echt gelezen te hebben dat die er juist wel gewoon inzitten, zoals we gewend zijn van sommige levels uit voorgaande delen. Wat we aan gameplay hebben gezien, de eerste gameplay demonstratie en recente trailer dus, ziet er echt puik uit en als echte Hitman fan kijk ik er wel naar uit. Natuurlijk blijf ik wel een klein beetje bang dat ze het verneuken op een of andere manier, maar we wachten rustig af.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze trailer was toch wel prima?
    Laten ze mooi de beide kanten zien.

Dit was ook allemaal het geval bij de andere delen.

"Do you want to be silent assassin or do you want to kill everything on your way"
    "His kills van be intimate and painless or they can be grosem and violent"
    "Adapt as the world reacts"

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die en die eerste Ave Maria trailer waren perfect. Daarom zit ik ook een beetje raar te kijken van de latex-nonnen

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Deze trailer is inderdaad echt uitstekend, ziet er heel erg mooi uit ook.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik twijfel of ik IO moet aanklagen voor het stelen van mijn natte dromen? Er zit geld in, maar je staat zo voor lul natuurlijk. Nonnen in latex pakjes en een kale kerel (that's me natuurlijk) is wel ubergeil natuurlijk.

15. matthijs007

Leuk Bevonden:
    4

Dit laat niks zien van sociale stealth..dat je gewoon tussen je vijanden beweegt zonder dat ze weten wie je bent. Om een hoekje of in het donker schuilen is niet hitman..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit nu even die lange gameplay vid voor de eerste keer te bekijken.
    Dat ziet er wel tof uit moet ik zeggen. In het begin is die wel stealth bezig daarna wordt het een beetje Rambo als die die cop pakt. Maar ik denk dat ze beide kanten wilden laten zien in de vid. Maar die cops reageren daar wel heel tof op moet ik zeggen.
    Ander ding wat ik veel verbeterd vind is de animaties. Ziet er heel goed uit.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat bedoel je met sociale stealth?

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    dat je gewoon tussen je vijanden beweegt zonder dat ze weten wie je bent ofzo?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je ziet hem toch tussen die agenten lopen?
    En buiten tussen "normale" mensen.
    Verder zie je ook veel van dat ene level met die cops dus kunnen we nog niks zeggen over de andere levels natuurlijk. Lijkt erop dat ze in dat level toch echt naar hem opzoek zijn omdat die probeert te ontsnappen en eigenlijk geen target heeft. Lijkt me een typische eerste level.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Doet nog best een beetje aan deze missie denken, bepaalde.....dingen.

[yt]uywV7Ot0k1Y[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina