1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat had ik dus ook. Het is echt Hitman zoals Hitman moet zijn. Het lijkt er echt op dat het 'casual' maken het niet verziekt heeft voor de hardcore Hitman fan. Dit zou alleen gebeurd zijn als ze geen mogelijkheid hadden gegeven om die Instinct onzin uit te gooien. Zes jaar geleden ook alweer sinds Blood Money...daaaaaamn!!! Can't fucking wait!

2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    pff inderdaad 6 jaar alweer..

volgens mij was hitman mijn eerste 360 game, inmiddels 2 x-dozen verder :9

ben inderdaad ook echt aan een nieuw deeltje toe!

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Gelukkig zag IO in dat het na twee delen van Kane & Lynch, die ik echt maar zeer matig vind, het hoognodig tijd was voor onze kale vriend om terug te keren. Zo blij dat er ook geen onnodige bullshittige MP mode is toegevoegd en juist die Contracts mode wat echt een heel tof idee is.

Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Awesome.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De tering, i can't wait! Nice stukje met hamer, eerst kon je alleen muntjes gooien.

[yt]z-GNdhAhytk[/yt]

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  7. AgentSmith

AgentSmith Guest

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso weer een 1000/1000 als Blood Money, al was die easy. :+
    Check nu helemaal niks meer van de game, weet genoeg, kan niet wachten.

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Nou, vond hem niet echt easy. Vooral alle wapens verzamelen. Maar is me toch gelukt. Staat nu ook op 1000.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Heb op First Look ff 5 min gespeeld, maar vond het niks om zo'n game op een beurs te spelen. Moet er echt even rustig voor gaan zitten om alles uit te zoeken. Game zag er wel vet uit.

13. SandmanNLD

SandmanNLD Guest

Ik heb hem in de bestelling staan... Kan niet wachten!

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Van alle 'grote' titels die rond deze tijd uitkomen ben ik over deze het minst gehyped. Kan goed zijn dat ik em op de release skip, tenzij de reviews echt zooooo goed zijn, en zelfs dan nog ...

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Voor mij is het juist de GOTY. Ben aardig gehyped, mede door de video's die tot nu toe geshowed zijn die er gewoon erg strak uitzien.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb juist het idee dat de game veel meer opvalt dan voorgaande games. De Hitman-franchise is altijd top geweest, maar is vergeleken met andere grote franchises niet zo bekend. Tuurlijk, Agent 47 is een gigantische game icoon maar de games waren toch meestal voor een klein aantal gamers. Lijkt nu toch een stuk toegankelijker voor meerdere gamers waarin gelukkig ook alle gameplay uit de voorgaande games is behouden. <3

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toen de game was aangekondigd en het bekend werd dat er in het ontwikkelaarsteam haast niemand meer over was van de mensen achter de vorige Hitman games, werd ik behoorlijk ongerust. Zeker toen ze met die verhalen kwamen van dat de game te streng was of te straffend of zoiets en dus met die Instinct shit kwamen. Maar uiteindelijk kwamen ze met het goede nieuws dat er maar liefst vier of vijf verschillende moeilijkheidsgraden en uiteraard de playtest tijdens Gamescom. Can't wait for Hitman!!! Denk echt dat Hitman volop terug is.

18. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Deze game had twee maanden geleden al uit moeten komen. Nu komt die een week na de release van de nieuwe CoD. Ik haal ze beide, maar er zijn genoeg mensen die kiezen voor één game. Veel kiezen dan voor het veilige CoD.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn wel twee verschillende games hé, het is niet als of Hitman gaat concurreren met CoD. Daarnaast spelen de meeste CoD-gamers dit sowieso niet. Far Cry 3 komt ook eind november, so what?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe succesvol waren alle andere Hitman games eigenlijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina