1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Dan moet je natuurlijk wel even bewijs leveren he, even een foto maken van de cover ;)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Waar lees je dat dan?

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Omdat een demo heel anders kan zijn dan de uiteindelijke versie?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pics or it didn't happen.. ;)

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Saturn 33,- ??? Of dit x niet haha

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Neogaf

Nee. :+

7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    nevermind dan :)
    ik wou het maar even melden...
    heb geen camera of webcam of van die shit thuis, dus ga er ook geen moeite voor doen.
    en hij is al sinds eergistere te downloaden hoor, maar dat heb ik niet.
    tis maar wie me gelooft of niet, dont care, ik speel hem straks :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gedownload dus. :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Shit..dat vind ik niet cool om te lezen. Het Chinatown level wat ik speelde in Keulen was echter verdomd nice. Dus wat vinden mensen er zo minder precies?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Behoorlijk lineair, QTE om iemand te disarmen, geen wapens laten vallen zoals vroeger. Sowieso hoge niveau beginnen anders gaat je health van zelf weer omhoog. Zie hier, was nog een ander topic met een review die hem een 5.5 gaf. Sowieso op dat moment niet serieus te nemen, maar hadden wel een aantal punten waar je niet vrolijk van wordt. Even opzoeken.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ach, ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Zolang het op een moeilijker niveau maar niet zo makkelijk is allemaal. Dat is vaak zo, maar veel gamertjes begrijpen dat niet zo heel goed. Dan gaan ze jammeren dat er checkpoints zitten in Hitman. Maar dan blijkt dat op de hogere niveaus niet zo te zijn.

Ik verwacht veel van Hitman, maar ik moet toch echt proberen om het niet met BM te vergelijken. Het spel is toegankelijker gemaakt en het is veranderd. Welkom in 2012, waar voor ieder wat wils moet zijn, want je moet je game nu eenmaal verkopen. En op trouwe fans kun je niet bouwen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm, jammer om dat te lezen allemaal. Het is nog even afwachten dus. Hitman Blood Money was echt alles behalve lineair, kijken hoe dit gaat aflopen voor Absolution. Maar wacht even...geen wapens laten vallen, je kunt dus guns uit je inventory niet droppen?

Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wapens zul je denk ik toch wel moeten kunnen droppen, denk bijvoorbeeld aan het passeren van metaaldetectors.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben een beetje hier wezen kijken

http://www.hitmanforum.com/index.php/topic/56808-official-review-thread-for-hitman-absolution/

En daar zit het ook vol met hardcore Hitman fans en die vinden dat de PC gamer (geloof ik) reviewer nogal zeurt en dat de minpunten allemaal erg meevallen. We gaan het zien, als dadelijk steeds meer reviewers met klachten komen en extreem lage cijfers..dan ga ik een :mad: gezichtje trekken. Maar halen doe ik hem wel, want ik heb nog nooit een review een aankoop laten beslissen. De reviewer wilde dus echt persé een Blood Money 2 en dat is niet het geval...tja.

Andere review:

http://gamingbolt.com/hitman-absolu...on-design-extremely-motivating-game-mechanics

Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Zoals Hybrid zegt, gedownload.. Beetje jammer :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86

Hmz, Purist lijkt me om te beginnen erg pittig! Denk dat dat alleen te doen is als je de levels goed kent. Denk dat ik zelf op Hard begin, en dan tweede playthrough op Expert en derde op Purist! Nog een weekje wachten iig, heb er echt zin in. Enige nadeel; ik heb AC 3 nog niet uitgespeeld :9! En dat wil ik eigenlijk eerst doen, anders komt daar niks meer van ;)!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar op Hard heb je toch van die checkpoints en shit? Ik wil het best een kans geven, maar denk niet dat ik checkpoints dig.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik hoef ook niet perce checkpoints, als ik dan maar wel (al dan niet een beperkt aantal keer) kan saven wanneer ik wil. Enig idee of dat idd kan (zoals bij de oude Hitman games)? Want dan begin ik idd ook op Expert.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina