1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan van bijna elke persoon zijn outfit overnemen zodat je onopgemerkt binnen kan komen, mits je niemand tegenkomt die hetzelfde als jou aanheeft. Dat zie je aan de gele meter aan de rechterkant in beeld. Als die snel daalt dan is er een teken dat ze achterdochtig worden.

Verder heb je de bekende dingen als, het lichaam verbergen in een container of over de rand in een klif gooien. Mensen afleiden met een fles en steen die je ergens heen kan gooien. En iemand vermoorden door middel van een mes te gooien.

Verder gaat het er ook om dat je zoveel mogelijk dingen vind in een level. Diverse wapens, outfits, bewijs die je weg moet halen enz. Aan het einde van elk level zie je wat je gehaald hebt en wat je niet gevonden had.

Als je dingen niet goed doet gaan de punten in de min, deze zie je in het rood op het beeld verschijnen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt allemaal erg goed hoor. Ik was even bang dat ze die mogelijkheid eruit gingen halen dat je zo'n beetje elk kostuum kon aantrekken, maar dat is dus niet het geval. Dat je nu verschillende voorwerpen kunt gebruiken als afleiding is naar mijn weten nieuw, want in Blood Money kon je alleen muntjes gooien. Tof, heb er echt zin in...ik ga deze echt helemaal verrot spelen.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, ook maar besteld :) Heb er zin in!

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk met de muziek in de game? Beetje memorabele en toffe themes of is het meer ambience waar Absolution het van moet hebben?

5. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan als voorwerp een boek, fles, brandblusser, beker en nog veel meer dingen gebruiken om iemand af te leiden.

Voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien is het meer de ambience waar je het in dit spel van moet hebben.

Tot nu toe ook in 1 level mee gemaakt dat je je targets kan locken. Net zoiets als in max payne, je kan ze dan achter elkaar doodschieten.

Je eerste missie begint gelijk goed, je moet op zoek naar je vorige baas uit het vorige deel van Hitman. Daar heb je een contract voor gekregen. Verder moet je zelf maar kijken wat ik er mee bedoel, anders is het niet leuk meer natuurlijk.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    een 9 van IGN!
    7.5 gamespot
    7 edge

Embargo review is er net af een uurtje denk ik

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    GT review

[GTNEW]7cb3d68b-ed79-4e35-b6b8-7a8bb77a4e13"[/GTNEW]

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net gehaald bij de Mediamarkt in Maastricht :)! Was 50 euro (Benelux Edition, lag ook nog 1 editie met een artbook en dvd met documentaire voor 60 en 1 editie met zo'n grote hitman pop voor 90)en had nog 25 aan VVV bonnen, dus mooie prijs. En als t goed is verkoopt Gamemania m ook al hoor, lees meerdere berichten op Twitter van mensen die m daar gehaald hebben.
    Ben helaas vanavond laat pas thuis, dus moet nog even wachten voor ik ermee aan de slag kan!

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klink niet goed die review van GT. Enige die ik echt vertrouw ook.
    Een 6.9 maar.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eurogamer ook een 7. Ik kan me meestal wel vinden in de GT en EG reviews. Goed dat ik deze niet gepreoredered had. Komt er nog wel ooit voor een zacht prijsje ...

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar IGN geeft het weer een 9. En zo goed vind ik GT allang niet meer. Onlangs gaven ze Black Ops II een 9.3 geloof ik en vaker reviews de laatste tijd waarbij ik echt mijn kanttekeningen zet. Ik ga Absolution lekker rustig zelf spelen volgende week, op Purist...en dan zie ik het wel.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Veel dingen die ik zo zie.. Ben benieuwd of ze in purist mode zitten, volgens mij spelen ze allemaal op normal ofzo... Dat is ook geen echte hitman

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Valt me echt op hoe gevarieerd reviews te laatste tijd zijn. Soms echt extreem lage cijfers voor een game bij bepaalde sites en andere geven het weer heel hoog. Kijk naar de NL reviews. Ik ben geen grote voorstander van GameKings, maar was toch benieuwd wat ze te zeggen hadden. Ik heb niet alles beluisterd, maar alleen het eindstuk. Ze zeggen dat als je vrij snel speelt je er in 15 uur doorheen kan zijn, zo niet...nog veel langer. Verder heeft de game alles waargemaakt wat de reviewer verwachtte. Sounds good to me. We gaan het zien, won't we?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Niet voor mij.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wow, ze zijn wel super negatief zeg. Volgens hen hebben ze het dus echt verknalt met Absolution.

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zou niet 1 recensie als uitgangspunt nemen om een game wel of niet te kopen :p

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verknalt is een een groot woord. 7 is nog steeds een prima voldoende en de story cijfer trekt het iets naar beneden ook. Maar had het iets beter verwacht eigenlijk.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Koop jij maar blind Black Ops op de vita dan :D

Ik denk dat al je de game op Purist speelt (zoals het hoort) een echt vette game hebt hoor.. Die reviewers spelen het op normal, tsjah.. Dan lijkt het mij ook niks aan

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zeg toch 1 recensie. Declassified krijgt echt overal slechte cijfers. Hitman krijgt gewoon prima cijfers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina